• ...of zoiets :'). Ik heb al wat langer het idee gehad om dit voor te stellen, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen.

    De ideeën van SOTY, SOTM, IOTM enz. vind ik echt super leuk en na aanleiding van die wedstrijden kwam ik op het idee om een Theme of the Year wedstrijd voor te stellen. Het gaat als volgt: ieder jaar wordt er één thema uitgekomen - of misschien twee zodat mensen kunnen kiezen en het niet saai wordt - en dan kunnen mensen zich inschrijven in januari en februari. Vanaf maart begint de wedstrijd dan echt en elke maand is er een nieuwe opdracht in verband met het thema, aan het eind van het jaar heeft iedereen tien opdrachten (Quiz/gedicht/SA/foto enz.) en dan wordt er gestemd wie het hele jaar het beste werk geleverd heeft en tadaaa je hebt een winnaar!

    Ik snap dat het idee nog een beetje verfijnd moet worden en sommige dingen nog niet echt geweldig zijn, maar ik weet zeker dat we er iets leuks van kunnen maken.

    Verder zal een probleem zijn dat de moderatoren het waarschijnlijk druk hebben met andere dingen en dat is te begrijpen, maar stel dat het idee goed gekeurd wordt zou ik graag een handje willen helpen!

    So, who's in? (:

    Edit: natuurlijk kan het zijn dat er een maand is waarbij je gewoon echt niet kan of geen inspiratie hebt, dan kan je een joker inzetten en misschien kunnen we één maand doen waarin je gemiste opdrachten in kan halen.

    Januari/februari: inschrijven.
    Maart - Oktober: acht opdrachten, één per maand.
    November: opdrachten die je gemist hebt inhalen.
    December: stemmen.

    De joker kan je dan wegwerken in November of gewoon laten staan als het nog steeds niet lukt met de opdracht.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 14:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    dat klinkt erg leuk!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lizor schreef:
    (...)
    Daar had ik ook al over nagedacht, want iedereen heeft natuurlijk wel eens geen tijd, misschien kunnen we me jokers werken die je één of twee keer in kan zetten als je echt niet kan/echt geen inspiratie hebt (:


    Hmm dat klinkt wel chill. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Edit: natuurlijk kan het zijn dat er een maand is waarbij je gewoon echt niet kan of geen inspiratie hebt, dan kan je een joker inzetten en misschien kunnen we één maand doen waarin je gemiste opdrachten in kan halen.

    Januari/februari: inschrijven.
    Maart - Oktober: acht opdrachten, één per maand.
    November: opdrachten die je gemist hebt inhalen.
    December: stemmen.

    De joker kan je dan wegwerken in November of gewoon laten staan als het nog steeds niet lukt met de opdracht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het best leuk, maar je moest met dit thema aan 't eind van het jaar aanzetten :')


    Some people are art and do art at the same time

    Klinkt als een leuk idee, alleen een groot aantal mensen kan dan wel een probleem vormen, niet?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Klinkt als een leuk idee, alleen een groot aantal mensen kan dan wel een probleem vormen, niet?

    Hmm, ik denk het niet want bij SOTY zijn er ook heel erg veel deelnemers (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hmm, ik denk het niet want bij SOTY zijn er ook heel erg veel deelnemers (:
    Ja maar mijn probleem is het stemmen/ de punten per opdracht. Ik denk niet dat de mods al veel tijd over hebben, snap je waar ik heen wil?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)Ja maar mijn probleem is het stemmen/ de punten per opdracht. Ik denk niet dat de mods al veel tijd over hebben, snap je waar ik heen wil?

    Ik snap waar je heen wil, maar:
    Verder zal een probleem zijn dat de moderatoren het waarschijnlijk druk hebben met andere dingen en dat is te begrijpen, maar stel dat het idee goed gekeurd wordt zou ik graag een handje willen helpen!

    Daar heb ik al aan gedacht ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ^ Misschien, als de mods echt niet kunnen, kan er ook inschrijvingen worden geopend, voor juryleden voor theme of the year?


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    ^ Misschien, als de mods echt niet kunnen, kan er ook inschrijvingen worden geopend, voor juryleden voor theme of the year?

    Ja inderdaad, goed idee! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat is wel een leuk idee (:


    16 - 09 - '17

    Paenitet schreef:
    ^ Misschien, als de mods echt niet kunnen, kan er ook inschrijvingen worden geopend, voor juryleden voor theme of the year?

    Het klinkt heel conservatief, maar ik vind het eigenlijk leuker als het gewoon blijft bij stemmen. Dat is ook gewoon makkelijker, vind ik.

    Ik vind het verder wel een heel leuk idee ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Het klinkt heel conservatief, maar ik vind het eigenlijk leuker als het gewoon blijft bij stemmen. Dat is ook gewoon makkelijker, vind ik.

    Ik vind het verder wel een heel leuk idee ^^

    Jup, vind ik ook.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het een super leuk idee, maar ik heb liever ook dat er gewoon gestemd wordt.

    Ik wil mensen niet afkraken, maar wie bepaald wanneer een SA goed is? Of een tekening? Iedereen is amateur en hoeveel verstand heeft men nou? Het valt me namelijk vaak bij wedstrijden op dat inzendingen worden bekeken met het idee of het 'mooi' is of niet, terwijl kunst en teksten tegenwoordig allang niet meer gaan om 'mooi'.
    Bovendien, als een elite ze dan beoordeelt, ben ik bang dat dat de kwaliteit van de uitkomst niet verbetert en je op die manier de rest van de users een beetje wegcijfert, omdat zij dan niets meer met de wedstrijd te maken hebben, wat wel de bedoeling is, lijkt me.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Ik vind het een super leuk idee, maar ik heb liever ook dat er gewoon gestemd wordt.

    Ik wil mensen niet afkraken, maar wie bepaald wanneer een SA goed is? Of een tekening? Iedereen is amateur en hoeveel verstand heeft men nou? Het valt me namelijk vaak bij wedstrijden op dat inzendingen worden bekeken met het idee of het 'mooi' is of niet, terwijl kunst en teksten tegenwoordig allang niet meer gaan om 'mooi'.
    Bovendien, als een elite ze dan beoordeelt, ben ik bang dat dat de kwaliteit van de uitkomst niet verbetert en je op die manier de rest van de users een beetje wegcijfert, omdat zij dan niets meer met de wedstrijd te maken hebben, wat wel de bedoeling is, lijkt me.

    Ja, stemmen is idd beter, want het is heel erg lastig om te bepalen wat goed en fout is omdat iedereen een andere mening heeft.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.