• Ghe, ik zit midden in m'n examenperiode en heb daardoor weinig tijd om naar de huisarts te gaan dus ik kom eerst hier heen :]
    Ik heb sinds gisterochtend echt een verschrikkelijke pijn aan mijn rechterschouder. Paracetamol/ibuprofen werken niet echt en het is best hinderlijk. Het is niet zozeer dat het met bepaalde bewegingen te maken heeft, het doet gewoon altijd pijn :') Sindsdien heb ik ook last van af en toe duizelig worden, al weet ik niet of dat met elkaar te maken heeft.
    Zelf denk ik dat het waarschijnlijk door stress komt, maar dat neemt niet weg dat het irritant is. Kent iemand dit of enig idee wat het misschien minder pijnlijk kan maken?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Misschien kun je er een kompres tegenaan drukken? Als ik last heb van mijn schouders, is het meestal voortgevloeid uit spierpijn. Neem een warm bad en probeer je spieren zo min mogelijk te belasten. Misschien zit je ook in een verkeerde houding tijdens de examens, want je zit best lang voorover gebukt. Ik krijg er altijd kramp in mijn nek van, maar dat kan ook doorschieten naar je schouders.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het komt denk ik gewoon door stress. Ik heb zelf nu ook last van mijn schouder daardoor, maar ik weet helaas niet hoe de pijn vermindert kan worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien dat je tijdens de examens een houding aanneemt die je moet veranderen (met schrijven)? Ik zou proberen of dat helpt, maar ik weet niet of het lukt. Verder zou ik het niet weten. Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb dat ook heel vaak, maar dat komt omdat mijn houding verkeerd is als ik zit en daarnaast helpt stress ook niet echt omdat je dan heel gespannen zit. Als ik jou was zou ik proberen vaker rechtop te gaan zitten - dus niet ingezakt - en probeer niet te krampachtig met je schouders te gaan zitten. Als het dan nog niet voorbij is na de examens zou ik gewoon even naar de fysiotherapeut gaan (: succes met je schouder en examen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou eens proberen om je schouder te laten masseren (door je ouders, broers/zussen, een getalenteerd huisdier etc.). Het kan namelijk goed zijn dat - door een verkeerde houding aangenomen te hebben voor langere tijd ofzo - je schouderspier wat 'vast' of 'in de knoop' zit. Masseren kan wat pijn doen (lees: heel erg veel pijn), maar misschien dat het 'erna' wat oplucht. Verder raad ik een warm bad met badedas aan voor de ontspanning van je spier.

    Beterschap!


    We need a bigger boat.

    Misschien dat het door de stress komt, maar misschien ook door de houding die je aanneemt tijdens het schrijven van de examens? Het kan zijn dat er gewoon wat te veel druk op staat, door een combinatie van die twee dingen, dus ik denk dat het het beste is als je gewoon probeert te ontspannen en niet te krampachtig je schouders vast te houden, zeg maar. En inderdaad misschien van iemand een massage proberen te regelen? (;
    Veel sterkte!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)