• Ik word telkens gestoord door vage berichtjes op mijn pc, van een site "Online Advertising Support".

    Ik krijg last van dit soort berichtes (tussen dingen op youtube, bij quizen, en forumberichten)



    Hier krijg ik last van bij gewone teksten:
    http://i62.tinypic.com/2i7mtxw.jpg



    Dit is de site die het veroorzaakt:




    Ik kan me niet herinneren day ik iets verkeerds ofzo heb geïnstalleerd. Ik heb er ook alleen last van op de computer en niet op de iPad

    Heeft iemand jullie dit ook, weet iemand hoe het komt of weet iemand hoe je dit weg kan halen?

    Hoe blokkeer je een site?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 8:52 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb daar ook al eens last van gehad denk ik, maar ik heb geen idee meer wat ik eraan gedaan heb


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kijk eens bij je extensies of er iets vreemds bij staat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Kijk eens bij je extensies of er iets vreemds bij staat.

    Sorry als dit een domme vraag is, maar wat zijn extensies?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 16:01 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik weet het ook niet, ik heb dat een jaar geleden ofzoiets ook gehad, een paar keer zelfs, maar wat ik er toen aan gedaan heb weet ik niet meer, sorry.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Yoko schreef:
    (...)
    Sorry als dit een domme vraag is, maar wat zijn extensies?


    Als je naar de instelling van je browser gaat, staat er ook extensies.


    Your make-up is terrible

    Ik wil nu dus de site blokkeren (misschien houdt het dan op), weet iemand van jullie hoe dat moet?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hoe je die site blokkeert weet ik niet, maar heb je al gekeken bij extensies, zoals anderen al hebben voorgesteld? Vaak zijn die links die random in tekst staan, het gevolg van een extensie.
    Overigens zijn extensies nieuwe functies die je aan je browser kan toevoegen. Hier staat wat meer uitleg

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 9:07 ]


    Ex astris, sciencia

    misschien kan je al een beginnen met een addblock op je pc te zetten? Kan je gratis downloaden.
    En anders zou ik hem gewoon eens volledig laten cleanen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Bij de extensies staat er niks, en Adblock heb ik ook al. Maar alsnog bedankt!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Is het geen virus die op een of andere manier is binnengekomen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Is het geen virus die op een of andere manier is binnengekomen?

    idk. Ik weet het niet, maar toch zou het dan raar zijn dat ik daar geen melding van heb gekregen, want ik heb ook antivirus op m'n pc.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…