• Ik heb zeg maar een discussi met mijn moeder over Q. Ik wil heel graag credits kopen, en naar die georganiseerde meetings gaan, maar zij vind Q niet te vertrouwen.
    Ik kan haar dus gewoon niet uit leggen dat het niet een of andere site is vol met pedofielen (dat denkt zij dus)
    Dus weet iemand een aantal goeie argumenten om haar te kunnen over tuigen? Ik zit er namelijk nogal mee.

    Alvast bedankt!(flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Mwa, ja, kan wel, het is alleen dat ze dan... Mijn huid vol scheld omdat het hoogwaarschijnlijk een vreemd is en ik die gene niet ken

    Serieus! In alles is ze makkelijk! Behalve in dit! En dit is juist gewoon een groot deel van mijn leven geworden


    Waarom zou ze schelden? :') Er komt toch iemand naar jou en als er een meisje voor de deur staat, waarom zou ze dan nog super achterdochtig zijn?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Waarom zou ze schelden? :') Er komt toch iemand naar jou en als er een meisje voor de deur staat, waarom zou ze dan nog super achterdochtig zijn?


    Ja, oké, dat is waar :) ik denk als ik gewoon een meeting met iemand regel bij mij zelf, dat ze het minder erg zou vinden dan als ik naar iemand toe ga


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ja inderdaad en als ze die persoon kent, mag je misschien wel daarheen of met die persoon naar andere meetings, want dan ben je niet langer alleen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voor de meetings, misschien helpt het als je uitlegt dat er veel mensen komen, laat haar het meeting topic zien. Ik bedoel, het zou wel een grote pedofielenconferentie zijn als iedereen die erheen ging niet te vertrouwen was :p Om maar een voorbeeld te noemen.


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    Voor de meetings, misschien helpt het als je uitlegt dat er veel mensen komen, laat haar het meeting topic zien. Ik bedoel, het zou wel een grote pedofielenconferentie zijn als iedereen die erheen ging niet te vertrouwen was :p Om maar een voorbeeld te noemen.
    \

    En dan zou het ook niet leuk zijn voor de pedofielen, als er alleen maar andere pedofielen kwamen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    BastiIIe schreef:
    Ja inderdaad en als ze die persoon kent, mag je misschien wel daarheen of met die persoon naar andere meetings, want dan ben je niet langer alleen (:


    Dus dan is het probleem van de meetings hoogwaarschijnlijk opgelost! Hoop ik...

    Maar nu moet ik haar omkrijgen voor de credits c:


    "Not my daughter, you bitch!"

    Tip om haar te overtuigen dat de foto's die je toont niet gefaket zijn: kopieer de URL van de foto, ga naar Google Images, klik op dat pictogrammetje van een fototoestel in de zoekbalk, plak de URL in de balk die dan verschijnt en klik op zoeken. Tadam, je kunt nu zien op welke sites die foto's te vinden zijn. Als ze alleen maar op Quizlet en bijvoorbeeld Tinypic te vinden zijn, dan is het wel duidelijk dat ze niet van het internet geplukt zijn.

    Je kunt haar ook dit topic laten zien, dan is het al snel duidelijk dat wij geen pedo's zijn maar er volledig voor openstaan om bijv. met je moeder te cammen als "bewijs". Ook andere topics, zoals het lucht je hart-topic of een praattopic (waar vaak de leeftijden van de deelnemers zelf ook bijzitten) kunnen haar misschien overtuigen dat we gewoon jongeren zijn.

    Verder kan ik je helaas niet helpen, want dit is nou exact de reden waarom mijn ouders niets van Quizlet weten. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    JamesPotter schreef:
    (...)\

    En dan zou het ook niet leuk zijn voor de pedofielen, als er alleen maar andere pedofielen kwamen


    Whahaha


    "Not my daughter, you bitch!"

    Novoselic schreef:
    Tip om haar te overtuigen dat de foto's die je toont niet gefaket zijn: kopieer de URL van de foto, ga naar Google Images, klik op dat pictogrammetje van een fototoestel in de zoekbalk, plak de URL in de balk die dan verschijnt en klik op zoeken. Tadam, je kunt nu zien op welke sites die foto's te vinden zijn. Als ze alleen maar op Quizlet en bijvoorbeeld Tinypic te vinden zijn, dan is het wel duidelijk dat ze niet van het internet geplukt zijn.

    Je kunt haar ook dit topic laten zien, dan is het al snel duidelijk dat wij geen pedo's zijn maar er volledig voor openstaan om bijv. met je moeder te cammen als "bewijs". Ook andere topics, zoals het lucht je hart-topic of een praattopic (waar vaak de leeftijden van de deelnemers zelf ook bijzitten) kunnen haar misschien overtuigen dat we gewoon jongeren zijn.

    Verder kan ik je helaas niet helpen, want dit is nou exact de reden waarom mijn ouders niets van Quizlet weten. c:


    Oh, mijn vader weet het helemaal niet, en mijn moeder zou het ook niet geweten hebben als ze mijn tablet niet eens had bekeken :Y)

    Maar die met die oplossing voor het faken van foto's is een goed idee! Ga ik zeker gebruiken!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Graag gedaan. ^^

    Wat de credits betreft, waarom mag je die dan niet kopen? Is ze bang dat je, eens de credits betaald zijn, je ze niet krijgt of zo? Of vindt ze gewoon dat je geen geld in een site mag steken?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Graag gedaan. ^^

    Wat de credits betreft, waarom mag je die dan niet kopen? Is ze bang dat je, eens de credits betaald zijn, je ze niet krijgt of zo? Of vindt ze gewoon dat je geen geld in een site mag steken?


    Ze vind het onnodig en verspilling en iderdaad is ze bang dat het niet aan komt


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Ze vind het onnodig en verspilling en iderdaad is ze bang dat het niet aan komt


    Tssk, of je nou lipgloss koopt of credits, het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat toch? De een wil games, de ander make-upjes, de ander credits e.d. Vroeger kreeg ik ook credits voor habbo, omdat ik dat nou eenmaal het liefst wilde (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Tssk, of je nou lipgloss koopt of credits, het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat toch? De een wil games, de ander make-upjes, de ander credits e.d. Vroeger kreeg ik ook credits voor habbo, omdat ik dat nou eenmaal het liefst wilde (cat)


    Zo klinkt het wel makkelijk, maar mijn moeder zit ingewikkeld in elkaar


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Zo klinkt het wel makkelijk, maar mijn moeder zit ingewikkeld in elkaar


    Het is ook zo makkelijk! :') Anders vraag je geld omdat je zogenaamd nagellak/whatever wilt kopen en zegt dan dat je er credits mee gaat kopen. Ik zie immers echt het verschil niet hoor, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Laat anders een andere meeting zien, wat vervolgens foto's zijn geplaatst? Ik wil anders best een belletje plegen met je moeder, omdat ik zelf al meerdere keren op een meeting ben geweest. Anders vraag je of ze eventueel meegaat naar de meeting, dan kan iedereen zich voorstellen, etc. En inderdaad, laat haar dit topic zien, zodat ze ziet hoeveel moeite wij voor jou willen doen, haha. (;


    Deep inside, I've never felt alive