• Ik heb zeg maar een discussi met mijn moeder over Q. Ik wil heel graag credits kopen, en naar die georganiseerde meetings gaan, maar zij vind Q niet te vertrouwen.
    Ik kan haar dus gewoon niet uit leggen dat het niet een of andere site is vol met pedofielen (dat denkt zij dus)
    Dus weet iemand een aantal goeie argumenten om haar te kunnen over tuigen? Ik zit er namelijk nogal mee.

    Alvast bedankt!(flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Het is ook zo makkelijk! :') Anders vraag je geld omdat je zogenaamd nagellak/whatever wilt kopen en zegt dan dat je er credits mee gaat kopen. Ik zie immers echt het verschil niet hoor, haha.


    Dat slim xD


    "Not my daughter, you bitch!"

    Als je geen camera hebt, kan je ook nog gewoon via de huistelefoon bellen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Als je geen camera hebt, kan je ook nog gewoon via de huistelefoon bellen


    Kan ook ja, eigen kan ik ook gewoon via app met mensen van Q praten


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Kan ook ja, eigen kan ik ook gewoon via app met mensen van Q praten


    Ja inderdaad. Ik wil je graag helpen hoor! Mocht ik even tegen je moeder praten, doe ik dat maar al te graag!(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Ik wil je graag helpen hoor! Mocht ik even tegen je moeder praten, doe ik dat maar al te graag!(;


    Haha, als ze nou eens al deze lieve en hulpzame reacties lees, moet ze het wel geloven!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Mijn blog met meetings laten zien? Ik kan ook fotos sturen.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Ik wil je graag helpen hoor! Mocht ik even tegen je moeder praten, doe ik dat maar al te graag!(;

    Dit en inderdaad. Van de Q meeting in Amsterdam zijn ook foto's. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Krull schreef:
    Mijn blog met meetings laten zien? Ik kan ook fotos sturen.


    Niet de selfies pls


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Niet de selfies pls

    Haha x'D die zijn juist zo leuk (a)

    gelukkig heb ik genoeg andere foto's

    Krull schreef:
    (...)
    Haha x'D die zijn juist zo leuk (a)

    gelukkig heb ik genoeg andere foto's


    Maar ik wil wel raag naar een meeting, maar wat gebeurt er precies? Ik besoel, ja oke, ja gaat mensen ontmoeten van Q, maar wat nog meer?


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Maar ik wil wel raag naar een meeting, maar wat gebeurt er precies? Ik besoel, ja oke, ja gaat mensen ontmoeten van Q, maar wat nog meer?

    Eh. Ik heb bij mijn eerste meeting een beetje door Den Bosch geslenterd, mijn tweede meeting heb ik gepicknicked in Nijmegen, mijn derde meeting ben ik naar de dierentuin in Antwerpen geweest en tijdens de vierde hebben we door Amsterdam geslenterd ^^
    Het verschilt per meeting, meestal is het wel leuk om "iets" te organiseren, zoals bij de Utrecht meeting nu wordt gedaan (lasergamen).


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Eh. Ik heb bij mijn eerste meeting een beetje door Den Bosch geslenterd, mijn tweede meeting heb ik gepicknicked in Nijmegen, mijn derde meeting ben ik naar de dierentuin in Antwerpen geweest en tijdens de vierde hebben we door Amsterdam geslenterd ^^
    Het verschilt per meeting, meestal is het wel leuk om "iets" te organiseren, zoals bij de Utrecht meeting nu wordt gedaan (lasergamen).


    klinkt inderdaad allemaal heel erg tof!


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    klinkt inderdaad allemaal heel erg tof!

    Ik vind het vooral leuk omdat je mensen weer eens/voor het eerst ziet. Daarbij ben ik best sociaal, dus dan kan ik dat ook kwijt, hehe. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Ik vind het vooral leuk omdat je mensen weer eens/voor het eerst ziet. Daarbij ben ik best sociaal, dus dan kan ik dat ook kwijt, hehe. ^^


    oh haha, ik ben juist niet echt sociaal! Wil het wel, maar soms ben ik echt net een bang kippetje,
    op internet is het minder, maar real live is het best erg, maar daar moet ik gewoon een keer door heen bijten en dan is het vast wel over :Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    oh haha, ik ben juist niet echt sociaal! Wil het wel, maar soms ben ik echt net een bang kippetje,
    op internet is het minder, maar real live is het best erg, maar daar moet ik gewoon een keer door heen bijten en dan is het vast wel over :Y)

    Ik vind het ook superspannend als ik in de trein zit hoor. Ik verwachtte namelijk vanalles en nogwat, en stiekem ben ik dan altijd toch bang dat ik buiten de groep val, maar dat valt allemaal hardstikke mee. En ook al zeg je wat minder, dat maakt je niet minder gezellig! ^^

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 21:09 ]


    Deep inside, I've never felt alive