• Ik heb zeg maar een discussi met mijn moeder over Q. Ik wil heel graag credits kopen, en naar die georganiseerde meetings gaan, maar zij vind Q niet te vertrouwen.
    Ik kan haar dus gewoon niet uit leggen dat het niet een of andere site is vol met pedofielen (dat denkt zij dus)
    Dus weet iemand een aantal goeie argumenten om haar te kunnen over tuigen? Ik zit er namelijk nogal mee.

    Alvast bedankt!(flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Constante schreef:
    (...)
    Ik vind het ook superspannend als ik in de trein zit hoor. Ik verwachtte namelijk vanalles en nogwat, en stiekem ben ik dan altijd toch bang dat ik buiten de groep val, maar dat valt allemaal hardstikke mee. En ook al zeg je wat minder, dat maakt je niet minder gezellig! ^^


    Dat denk ik ook wel hoor, de sjte is al mega gezellig, dus ik denk dat die meeting ook gezellig zijn!
    Ik denk alleen dat mijn moeder nooit gaat begrijpen waarom ik Q zo geweldig vind, maar ja dat is haar keuze :Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Kan je niet gewoon Skype op je tablet zetten? Daarvoor hoef je zelf nog geen cam te hebben, of anders kan je met wat mensen op tinychat.


    Your make-up is terrible

    Meiss.. Ik zie helemaal mijn moeder voor me. Ze denkt ook dag ik te naïf ben en dat het hier vol met pedofielen zit en zo. Ik ken het.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien dat je iemand eerst kan meeten, die dan bij jou thuiskomt of zo? Dan ziet je moeder ook meteen degene in real en wordt ze misschien wat losser? Ik weet niet of dat werkt, maar misschien een idee. Dan kun je het zo een beetje opwerken, denk ik zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Precies de reden waarom mijn ouders niet weten dat ik Quizlet heb.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maar daar gaat het em juist om. Ze willen het niet proberen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Skype.


    No growth of the heart is ever a waste