• Dit is ook wel een beetje voor mensen die vast zitten met personages en hun karakter eigenschappen voor in een story.
    Ik zeg een naam en de volgende die iets post verzint de karaktereigenschappen en het uiterlijk en zegt daarna ook weer een naam.
    Voorbeeld:
    Lieke

    Bruin haar in een vlecht, sproeten en een bril. Behulpzaam en vriendelijk.
    Sofie.

    Blond lang haar met...

    Enzovoort.
    Agatha


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Buitenlands meisje, blonde krullen en blauwe ogen, tussen de veertien en de zeventien in. Gaat helemaal met de mode mee omdat ze niet anders durft te zijn, nogal arrogant en egoïstisch, niet zo snugger.

    Pixie - een meisje :') -.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 16:34 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ee redelijk klein meisje, met lange lichtbruine haren en onschuldige bruin ogen. Ze is erg lief en zorgzaam, maar kan ook goed kattenkwaad uithalen. Meestal draagt ze wel iets stoers, om er wat minder lief en klein uit te zien.

    Valerie -Meisje-

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 16:41 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Een lang, tenger meisje met stijl bruin haar. Ze heeft blauwe ogen en ziet er erg verzorgd uit.
    Ze is best tuttig en is ook een echt meisje-meisje. Opgegroeid in een streng gezin en ze is erg netjes.

    Emilio.


    El Diablo.

    Getinte jongen met donkerbruin krullerig haar. Ietsjes korter dan gemiddeld. Hij is niet op zijn mondje gevallen en is vaak opgewekt. Ook vindt hij het leuk om een beetje te flirten. Gemiddelde intelligentie, gemiddeld verstand.

    Lin.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Aziatisch meisje, iets donkerdere huid, lange stijle bruine haren, veel eyeliner en mascara, witte glimlach en kuiltjes in haar wangen als ze lacht.
    Ze is vriendelijk en lacht veel, kan goed tekenen, maar kan tegen klasgenootjes die ze minder goed kent best bot en arrogant zijn.
    Ze is ongeveer 13 jaar, 1 meter 70 en ze heeft schoenmaat 42. (Ik heb zelf ook best grote voeten en ben zelf ook best groot, vandaar dat ik me haar ook zo voordtel :) )

    Fleur


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Blond, Nederlands meisje dat is geboren en opgevoed op een boerderij. Ze heeft een vrij ernstige oogafwijking en draagt daarom altijd haar grote zwarte bril. Ze is lang en slank, zeker niet lelijk, en erg verlegen. Ze word niet gepest, maar ze is ook niet populair. In haar vrije tijd is ze vaak bij de paarden die op de boerderij van haar ouders worden gehouden. Ze is erg goed in paardrijden en doet ook wedstrijden. Haar grootste droom is om van haar hobby haar werk te maken.

    Silvan.


    Let it be.

    Als ik Silvan hoor denk ik meer aan een jongen dus>>>>. Silvan is een knappe jongen met een licht getinte huid. Hij heeft donkere, mysterieuze, bruine ogen en slordig bruin haar wat voor zijn ogen valt op een charmante manier. Hij is op school 1 van de populairste jongens en flirt vaak met verschillende meisjes tegelijk om het na een maand weer uit te maken. Hij is ongeveer 1 meter 76 en 16 jaar. Hij is een paar keer blijven zitten en zit daardoor pas in de derde van het HAVO. Hij is een sportief type en de meisjes vallen allemaal als een blok voor hem.

    Ruud - jongen


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ruud

    Een beetje mollig, houd van voetbal, rood haar, sproetjes en erg aardig (:


    Jason

    Oké, als ik Jason uit de films er even niet bijdenk ^^ :

    Blond, iets langer haar en een licht snorretje. Blauwe, stralende ogen en een witte glimlach.
    Aardig, niet zo populair op school, in zijn vriendengroep is hij de leider van het team. Ehhh... Beetje hippie-achtig, 17 jaar en 1 meter 84.

    Lisanne


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    P ok laat maar <

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 16:06 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Blond en lang haar, vaak in een staart of vlecht. Blauwgroene ogen. Iets kleiner dan gemiddeld. Draagt vaak redelijk stoere, sportieve of normale kleding. Lichte huid die soms een beetje gebruind is.
    Lisanne is niet bijzonder populair, maar staat ook niet onderaan. Ze is vaak rustig en raakt nooit in paniek. De dingen die ze zegt zijn bijna nooit overbodig en hebben een toevoegende waarde. Lisanne is muzikaal. Ze houdt veel van zingen en ze speelt piano, dingen die ze allebei erg goed kan. Ook heeft ze een sportieve kant in zich. Ze zit op voetbal, waar ze ook behoorlijk goed in is. Lisanne is erg redelijk, sociaal en heeft veel kennissen, maar ze heeft maar een handvol goede vrienden (zowel jongens als meisjes).


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    {@underestimated omdat je geen naam hebt vermeld zal ik dat weer even doen ;)}

    Rebella, meisje


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Lang steil zwart haar. Grote donkere ogen en hoekige gelaatstrekken. Redelijk lang en stevig gebouwd.

    Lily.


    -

    Bruin haar met een tikkeltje rood erin. Groene ogen en sproetjes op haar wangen. Een wipneusje, veertien jaar oud. Slank en van gemiddelde lengte.
    Ze kan soms een beetje onhandig zijn, ze is een lief meisje. Ze houdt van lachen en is meestal vrolijk.

    Ella


    She was always looking for more..

    Meisje met chocolade bruine krullen en groene ogen. Ze is redelijk slank en gemiddeld lang. Soms kan ze een beetje een grote mond hebben maar verder is ze wel lief.


    Katharina

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 17:04 ]


    -