• Dit is ook wel een beetje voor mensen die vast zitten met personages en hun karakter eigenschappen voor in een story.
    Ik zeg een naam en de volgende die iets post verzint de karaktereigenschappen en het uiterlijk en zegt daarna ook weer een naam.
    Voorbeeld:
    Lieke

    Bruin haar in een vlecht, sproeten en een bril. Behulpzaam en vriendelijk.
    Sofie.

    Blond lang haar met...

    Enzovoort.
    Agatha


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Bruin haar in een paardenstaart, grote blauwe ogen, klein en tenger gebouwd.
    Zit al sinds ze klein is op paardrijden en komt uit een rijk gezin.
    Ze is slim, vrij irritant, bemoeizuchtig en wil graag gelijk hebben.

    Giovanni


    El Diablo.

    Heel donkerbruin, halflang haar en donkere ogen. Lichtjes gebruind. Draagt vaak een los wit hemd en een gewone jeansbroek. Hij is niet enorm betrouwvbaar. Ook is hij niet erg sociaal: hij observeert liever mensen in plaats van ermee te gaan praten. Hij weet hoe hij iemand moet manipuleren.

    Paisley

    Klein. Blond, steil haar en blauwe ogen.
    Is erg aardig en behulpzaam naar anderen maar ook een beetje verlegen.

    Bianca

    blond, kort, krullend haar. redelijk lang. Bruine ogen.
    Kan nogal bitchen, denkt al gauw vooral aan zichzelf. Heeft totaal geen conditie en kan zich ontzettend aanstellen. Heeft een rare lach en kan wel melig zijn, maar ze heeft onbegrijpelijke en vooral (vieze) kinderlijke humor. Doet alsof ze heel volwassen, dapper en slim is, maar is eigenlijk gedraagt ze zich als een dom, klein, mieterig kind. Is bang voor spinnen.
    (sorry voor iedereen die Bianca heet)

    Kaito (jongen)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hij is van Japanse afkomst, heeft halflang zwart haar, is ongeveer 1,80 m en heeft donkerbruine, bijna zwarte ogen.
    Is een stille, beschermende jongen die voor zijn dierbaren door het vuur gaat. Tegenover zijn vijanden is hij echter erg agressief en kan hij nogal fel reageren. Hij vindt het niet erg om iemand pijn te doen. Hij is geïnteresseerd in Japanse mythes en weet er veel van.

    Calla

    Een meisje met zwart/donkerbruin, krullend haar, zongebruinde huid en donkere ogen. Ze is een beetje van Aziatische afkomst.
    Ze is een vrolijk meisje, wat vaak en graag lacht. Ze houdt veel van bakken en creatieve dingen. Ook houdt ze veel van lezen. Ze gaat veel met haar vrienden om en brengt altijd weer nieuwe ideeën op in haar vriendenclubje.

    Jeremy


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Een jongen met een blonde kuif en een overdreven lach. Hij is erg knap en lijkt een beetje bod door de mensen waar hij mee omgaat, maar eigenlijk is het een hele aardige, maar ook heel onzekere jongen.

    Camill (vrouw)


    ©1998

    Slanke vrouw, bruin haar in een strakke knot. Nette kleding en erg verantwoordelijk. Niet stil en heeft een eigen mening.

    Amber.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Bruine haren (stijl)
    erg stil
    Maakt ondanks dat ze erg verlegen is snel vrienden
    bruine ogen
    vriendelijk


    Ninquië (-> White female)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 19:42 ]


    If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.

    Een meisje met een bleke huid en lang blonde haren, ze is spontaan en wil graag alles te weten komen.

    Joshua


    ©1998

    Blond haar, blauwe ogen, intelligent, ondanks zijn ego toch vrij aangenaam.

    Helene.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rode, lange haren, vriendelijke uitstraling. Slim maar soms wel wat bits. Ze meent het niet altijd.


    Luke


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donkerblond haar, blauwe ogen, voetballer. Populair maar erg aardig tegen de meeste mensen. Klas clown.
    Heeft geen grenzen, te fanatiek met sport. Kan niet dansen

    Liam

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 0:16 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Bruin haar met krullen, bruine ogen. Heeft een live en betrouwbare uitstraling. Hoewel hij er lief uit ziet, kan hij ook ondeugend doen. Hij heeft het beste met iedereen voor, maar weet wel wie hij kan vertrouwen en wie niet. Hij kan goed overweg met meisjes omdat hij twee zussen heeft.

    Faye


    Physics is awesome

    Stijl kort licht blond haar, groene ogen. Een meisje met rare ideeën dat houdt van lachen. Ze is vaak blij, maar kan ook chagrijnig zijn. Ze is lang en dun.

    Ik ben wel benieuwd naar mijn eigen naam ^^

    Floor


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman