• Dit is ook wel een beetje voor mensen die vast zitten met personages en hun karakter eigenschappen voor in een story.
    Ik zeg een naam en de volgende die iets post verzint de karaktereigenschappen en het uiterlijk en zegt daarna ook weer een naam.
    Voorbeeld:
    Lieke

    Bruin haar in een vlecht, sproeten en een bril. Behulpzaam en vriendelijk.
    Sofie.

    Blond lang haar met...

    Enzovoort.
    Agatha


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Murphy is een vrij relaxte en nonchalante jongen. Zijn bruine haar zit vrijwel altijd door de war. Zijn ogen zijn ook bruin, alleen zijn ze wel een paar tinten lichter dan zijn haar en zit er wat groen doorheen wat het nogal een eigenaardig kleurtje maakt. Hij loopt voornamelijk rond in een sweater en wanneer het daarvoor te warm is zul je hem vaak zien in een effen t-shirt. Murphy is een vrij slordig persoon, maar desondanks erg sportief. Toch houdt hij er ook wel van om tot 's avonds laat te gamen met zijn vrienden.

    Lucy

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 18:17 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een bruine jongen van 25, hij is erg aardig en heeft veel humor ;)
    Tweek ( jongen ) xD


    tiptoe through the tulips...

    Tweek is een lange jongen van 19 jaar, met zwart haar. Lichte huid. Houdt van voetbal, houdt van muziek. Niet heel intelligent.

    Xander.


    Padeladelalala schreef:
    Blond niet zo slim meisje. Een tutje met te veel make-up en maakt altijd domme opmerking. Ze is de rechter hand van de bitch van school en is vijftien jaar jong. Ze heeft altijd rokjes aan en vaak zijn al haar kleren roze ook nog.

    Murphy


    Nou nou nou, dat is niet een al te beste indruk van zo'n prachtige naam :'D. Ik heet namelijk Eva en het is echt grappig om te zien hoe die voorstelling die je erbij hebt echt totaal niet op mij lijkt. (Ik ben best slim, hoor thuis in een nerdklas, draag nooit make-up, ga niet graag om met bitches, ben totaal niet populair en draag meestal broeken (af en toe een rokje). Roze draag ik trouwens ook niet vaak. Ik ben echter wel blond, en kan soms wel naïef overkomen (en dat komt vooral door mijn vreselijke onoplettendheid :'D)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 18:31 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Pugno schreef:
    Tweek is een lange jongen van 19 jaar, met zwart haar. Lichte huid. Houdt van voetbal, houdt van muziek. Niet heel intelligent.

    Xander.


    (...)

    Nou nou nou, dat is niet een al te beste indruk van zo'n prachtige naam :'D. Ik heet namelijk Eva en het is echt grappig om te zien hoe die voorstelling die je erbij hebt echt totaal niet op mij lijkt. (Ik ben best slim, hoor thuis in een nerdklas, draag nooit make-up, ga niet graag om met bitches, ben totaal niet populair en draag meestal broeken (af en toe een rokje). Roze draag ik trouwens ook niet vaak. Ik ben echter wel blond, en kan soms wel naïef overkomen (en dat komt vooral door mijn vreselijke onoplettendheid :'D)


    Tja, maar dat is een indruk en wat ik in me hoofd heb. Ik zeg niet dat iedereen zo is. Niet zo persoonlijk opnemen :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Xander is een jongeman met roodbruine, krullende lokken en sprekende gifgroene ogen. Hij leest veel, heeft daarna altijd tijd voor zijn vrienden en hij hardloopt vaakt.

    Aleaxander.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Een nerd-boy met bruine haren met een bril, hij is opzich best aardig maar kan soms als een betweter overkomen, hij draagt meestal geruiten blouses (nerd)

    Cheyenne


    tiptoe through the tulips...

    MT


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Cheyenne
    Cheyenne is een Chinees meisje met een licht getinte huid. Ze heeft kort en stijl bruin haar met toepasselijke bruine ogen. Ze houdt veel van lipgloss en mascara. Het liefste draagt ze wijde rokken of jurkjes. Ze is 14 jaar en doet HAVO.

    Autumn {meisje}


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Rood haar
    Hazelkleurige ogen
    Niet heel lang, zo'n 1 meter 67
    Lief, ongeduldig, druk, wijs, wordt snel boos.
    Draagt het liefste casual kleding.

    Jenna


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Een meisje met half lang bruin haar, ze is opzich best stoer maar kan best gemeen overkomen, ze is een jongens verslinden en is pas 12 jaar xD

    Ella


    tiptoe through the tulips...

    Ella is een meisje dat bekend staat om haar bos rode krullen. Ze heeft groene ogen, sproetjes en heeft vrijwel altijd een glimlach op haar gezicht staan. Ze kleed zich erg meisjesachtig, vaak in rokjes of jurkjes, maar soms ook in een sknny jeans met een kleurrijk shirt. Bij voorkeur loopt ze op hakken, omdat ze niet al te lang is en het zo wat wilt nuanceren. Ella is een vrolijk en vaak nogal druk persoon met een hart van goud, maar ze wilt soms nog wel eens haar mond voorbij praten of onbedoeld een wat botte opmerking maken omdat ze niet altijd even goed nadenkt over wat ze zegt.

    Stacey

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 19:00 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    GrandAmour schreef:
    Cheyenne
    Cheyenne is een Chinees meisje met een licht getinte huid. Ze heeft kort en stijl bruin haar met toepasselijke bruine ogen. Ze houdt veel van lipgloss en mascara. Het liefste draagt ze wijde rokken of jurkjes. Ze is 14 jaar en doet HAVO.

    Autumn {meisje}


    Eyyy ik ben geen chinees eh? XD

    Stacey is een meisje met half lang bruin haar ze is erg vrolijk en koppelt vaak mensen, ze heeft erg veel humor xD
    Wolfie (flower)


    tiptoe through the tulips...

    Wolfie

    Kleine jongen met lang, zwart haar, grijze ogen, en een bleke huid. Draagt vaak donkere kleren, t-shirt en slobberbroek. Hangt vaak in het bos rond, en houd veel van honden. Is vaak heel hyper en nogal ruig. (:

    Elz

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 20:01 ]

    Een arrogant, egoïstisch meisje die erg goed in school is en eigenlijk alleen neppe vriendinnen heeft. Ze heeft geverfd blond haar en bruine ogen.


    Mave (Girl)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."