• Dit is ook wel een beetje voor mensen die vast zitten met personages en hun karakter eigenschappen voor in een story.
    Ik zeg een naam en de volgende die iets post verzint de karaktereigenschappen en het uiterlijk en zegt daarna ook weer een naam.
    Voorbeeld:
    Lieke

    Bruin haar in een vlecht, sproeten en een bril. Behulpzaam en vriendelijk.
    Sofie.

    Blond lang haar met...

    Enzovoort.
    Agatha


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    engels. bruin haar. sproetjes vlecht

    megan


    plulululu

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    Eyyy ik ben geen chinees eh? XD

    Och sorry (: He maar je bent wel 14! ;D

    Megan is een meisje met lang blond haar en groene ogen. Ze draagt hakken en vaak gewoon casual. Ze heeft een hoge stem en knort een beetje als ze lacht.
    Rebella (meisje)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Tja, maar dat is een indruk en wat ik in me hoofd heb. Ik zeg niet dat iedereen zo is. Niet zo persoonlijk opnemen :p

    Nee, ik vat het ook echt niet kwetsend op, hoor(; Ik vind het juist grappig. Dat is juist het leuke van dit forumspel ook, dat je beeld heel anders kan zijn dan dat van een ander.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 16:23 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een meisje met felle, blauwe haren en zwarte kleding. Ze is erg rebels (:']) en rookt erg veel, alhoewel ze naast haar gedrag er goed op school is eigenlijk.

    Werner (boy)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Werner

    Een nogal klein jongetje die erg geekerig is. Hij houd veel van computers en games. Hij is helemaal gek van pokemon en heeft dan ook een hele verzamling pokemon spullen.

    Hij heeft kort zwart haar, een brilletje en hazentanden


    Brian

    Brian is een nogal kleine jongen met een grote mond. Zijn haar heeft een lichte tint blond en hij heeft blauw/groene ogen. Door zijn grote mond komt hij nogal gauw in de problemen, waar hij zich dan meestal wel uit weet te praten. Verder is hij een vlotte leerling en houdt hij wel van een feestje.

    Emma

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 19:51 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Emma is een wat verlegen meisje, maar kan soms enorm vrolijk zijn. Ze heeft halflang krullend haar wat een lichtblonde kleur heeft. Ze heeft bruine ogen die geen moment van de dag somber staan. Ze maakt erg snel vrienden en kan met erg veel mensen opschieten. Je zal haar meestal in lichte kleuren rond zien lopen.

    Elijah.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Lichtblauwe ogen (oh ja jongen), blonde haren, redelijk klein voor zijn leeftijd (17). Doet een opleiding Verzorging.
    Aardige jongen maar wel heel verlegen.

    Omdat ik niks wist heb ik een naam van een eerdere bladzijde geplukt:
    Kari (meisje)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Kari is een buitenlands meisje met een licht getinte huid en zwarte ogen, ze heeft ook enkele sproeten op haar huid. Ze is nogal een verlegen type die niet snel vrienden maakt maar vertrouwt ze jou volledig, dan is de aardigste persoon die je kent.

    Lisa


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Bruin krullend haar met lichtbruine highlights los, gave huid en geen bril. Behulpzaam en vriendelijk.

    Maryan


    Just Smile, Peace & Love

    Maryan is een vriendelijk meisje met lichtbruine krullen en felgroene ogen. Ze heeft een bril en een smalle neus met enkele sproeten. Ze heeft een beetje een, Square face en ze heeft een gemiddelde lengte.

    Gerard


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Gerard

    Gerard is een lange man met blond haar en groene ogen. Hij is meestal erg chagarijnig en drintk heel veel bier.


    Frank

    Frank is een jongen die niet al te groot is, best stevig, blond kort haar en een beugel.

    Alison


    Life is a beautiful struggle

    meisje met bruin haar en een engels accent


    plulululu

    liefmeiske schreef:
    meisje met bruin haar en een engels accent


    Je hebt er geen naam bij gezet ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out