• Dit is ook wel een beetje voor mensen die vast zitten met personages en hun karakter eigenschappen voor in een story.
    Ik zeg een naam en de volgende die iets post verzint de karaktereigenschappen en het uiterlijk en zegt daarna ook weer een naam.
    Voorbeeld:
    Lieke

    Bruin haar in een vlecht, sproeten en een bril. Behulpzaam en vriendelijk.
    Sofie.

    Blond lang haar met...

    Enzovoort.
    Agatha


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    ehm donkerbriun warrig iets wat lang haar. donkerbruine ogen een ovaal maar smal dun gezichtje. Lang iets slungelig lichaam e nsproetjes rond zijn neus in de zon

    Lucas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lang bruin haar dat over zijn ogen valt, felblauwe ogen, redelijk lang, typisch nerdbrilletje.
    Stil, lief karakter, zal altijd voor je klaarstaan.

    Miles.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Zwart haar, diepbruine ogen(heel donker), serieuze blik, smal gezicht, erg lang. Best knap.
    Gezellige jongen die veel van geintjes houdt en erg grappig is. Maar kan ook serieus zijn als het nodig is. Hij is echt een leider. Soms ook een tikkeltje te brutaal, maar verder wel altijd aardig naar iedereen. Ontdeugend en ZEER koppig. Intelligent en verstandig.
    Doet vwo gymnasium, heeft een jonger zusje en een iets jongere broer (waar hij vaak wat mee speelt).
    Woooh dit lijkt heel veel op een docent van mijn school:O (maar die heet van z'n voornaam Frank)

    Nina


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Zwart haar, diepbruine ogen(heel donker), serieuze blik, smal gezicht, erg lang. Best knap.
    Gezellige jongen die veel van geintjes houdt en erg grappig is. Maar kan ook serieus zijn als het nodig is. Hij is echt een leider. Soms ook een tikkeltje te brutaal, maar verder wel altijd aardig naar iedereen. Ontdeugend en ZEER koppig. Intelligent en verstandig.
    Doet vwo gymnasium, heeft een jonger zusje en een iets jongere broer (waar hij vaak wat mee speelt).
    Woooh dit lijkt heel veel op een docent van mijn school:O (maar die heet van z'n voornaam Frank)

    Nina

    Bijna wit lang haar, heel rustig en dromerig. Zilveren ogen met vriendelijke uitkijk. Eenzaam maar laat het niet merken.

    Anakin


    If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.

    Ik zie iemand met een donkere huid voor me, met een lange vlecht en iemand die zeer klein is, een beetje een indiaantje.

    Finn


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Een bruinharige jongeman met hemelsblauwe ogen, een aantal sproetjes die zijn neus sieren en kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. Hij is vriendelijk, misschien een tikkeltje onzeker, maar hij heeft een klein, gouden hartje.

    Fallon.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bruingetinte jongen met zwart haar. Bruine ogen en gespierd. Altijd zin in een grapje.

    Melody


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Een licht getint meisje, groene ogen en licht bruin haar. Korte lengte. Lief en gezellig en heeft veel vrienden/vriendinnen.

    Keira


    Alleen maar tranen van geluk

    Van oorsprong Afrikaans, dus donkere huidskleur, bruine ogen en zwart haar in allemaal kleine vlechtjes. Klein en dun van figuur.
    Druk, springerig, egoïstisch, weet niet wat stop betekent en gaat altijd door, praatgraag.

    Maël


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een lange meid met witblond haar(stijl) en sproeten.
    Van karakter is ze erg stoer en behulpzaam maar natuurlijk ook aardig.

    Liesbeth


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Een mollige vrouw, die altijd wel iets te doen heeft en de hele tijd blijft praten,
    ze heeft zwart, stijl haar en bruine ogen.

    Armando


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Donkergetinte man..
    Dik gitzwart krullend haar
    Pretliggende grote bruine ogen met een mysterieus tintje
    Heel relaxt met een koppig en spontaan karakter
    Verlegen maar als hij iemand leert kennen bloeit hij helemaal open.

    Sylvie


    Why so serious? :]

    Blond haar, grote helderblauwe ogen, slank en klein.
    Populair, zelfverzekerd, verwend, bitchy.

    Derek


    El Diablo.

    donkere man, kaal geschoren hoofd, gespierd, donkerbruine ogen,
    lijkt een stoere man, maar is eigenlijk heel lief

    Four


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Dat is een bruine labrador

    Britt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!