• Hoooi allemaal!

    Ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen met dit probleem.
    Een tijdje terug ben ik wat aangekomen dus heb mijn kleding ook wat groter gekocht.
    Onder andere verschillende bandshirts.
    Alleen nu ik weer ben afgevallen, zijn die shirts veelste groot!

    Wegdoen en nieuwe kopen vind ik zonde aangezien de shirts zelf nog goed zijn en elk shirt tussen de 20/30 euro is.
    Ze allemaal verknippen tot hemdjes vind ik ook zonde aangezien ik ze ook als shirts wil dragen.

    Hebben jullie misschien tips zodat ik ze alsnog kan dragen?

    Alvast bedankt!


    You can't judge a book by it's cover.

    Warm wassen? :') Anders zou ik t ook zo even niet weten xd


    Inspiration can hit you any time

    Als slaapshirt gebruiken?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik slaap in mijn te grote Tokio Hotel t-shirt. :Y)


    Let the Night embrace you

    Over een legging dragen? Je zou er eventueel een riem op kunnen dragen, zodat je -je taille nog benadrukt.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 20:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschien kan je hem in zo'n knoop doen? (Okw, begrijp je het? :p)
    Dat is super leuk!


    Be who you want to be, not what others want to see

    Ik vind oversize bandshirt leuker dan strakkere versies tbh.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik like baggy. Je zou ze inderdaad over een legging kunnen dragen zoals hierboven, of juist in je broek stoppen (ben ik altijd fan van)? Miisschien de mouwen wat oprollen, geeft ook altijd een leuk effect.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bandshirts mogen best oversized zijn. (:


    ars moriendi

    knopen, gewoon oversized dragen, mouwen oprollen, in je broek steken, over een short of een legging aan trekken, ze laten innemen, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    I know the feeling. Ik rol altijd de mouwen op of stop ze in mijn broek, één shirt heb ik verknipt tot een hemdje en dat is ook wel leuk.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 20:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gewoon met een legging dragen? Ik vind dat echt leuk, vooral met bandshirts. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het probleem is meer dat het overal te groot is.
    De maten zijn meestal M/L en ik ben een XS/S.
    Dat met een legging kan ik wel doen inderdaad, maar erin slapen...
    Ik draag ze liever aangezien het er een stuk of 15 zijn.

    Het zijn trouwens allemaal mannen shirts, hebben jullie tips voor de hoge/irritante kraag?
    Uitrekken is niet altijd even handig, aangezien ik er laats een heb gescheurd...


    You can't judge a book by it's cover.

    Gewoon een panty/legging eronder. Bij mij is alles lang omdat ik echt heel klein ben, en onder mijn meeste bandshirts draag ik een panty :').


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik droeg vroeger altijd te grote bandshirts, maar nu heb ik ze bijna allemaal weggegooid. De echt bijzondere gebruik ik als pyjama, want ik vind het zelf niet meer fijn om in die dingen over straat te gaan. Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen. Je kan ze wel in je broek steken of zo. Band shirts horen eigenlijk ook wel iets te groot te zijn, for some reason. :'D


    Caution first, always.

    Het enige wat ik naast een legging of er een riem omheen dragen zodat je een mooie taille krijgt kan bedenken is ze met een vestje dragen. Als je bijvoorbeeld zo'n baseball jacket hebt en je draagt 't eronder, zie je helemaal niet dat een shirt te groot is, hooguit een beetje lang, maar het grote valt dan veel minder op omdat je de mouwen niet ziet.


    “Love is a contradiction.”