• Ik heb vanmiddag mijn tweede tattoo laten zetten! Voor mij is reizen altijd al een passie geweest (en dat zal het ook voor altijd blijven) en het papieren vliegtuigje staat symbool voor reizen en vrijheid. Bovendien vind ik de tattoo echt perfect, omdat hij op een zichtbare plek zit, maar toch heel subtiel is. GAH IK BEN ER ZO BLIJ MEE!



    | Reality is for people that lack imagination |

    Hij is erg mooi. Lekker dromerig, zoals ik het graag noem.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuke tatoo!
    Doet me eraan denken dat ik eens moet langsgaan bij de tatooshop om een afspraak te maken voor mijn tattoo. :3


    Take me to wonderland

    Mooi!


    26 - 02 - '16

    Super leuk ^^!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Awesomeee! Die is echt leuk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw, ik vind 'm echt awesome! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mag ik trouwens even een onbeleefde vraag stellen? Hoe duur was de tattoo?


    26 - 02 - '16

    Die is gaaf c:
    Ik heb enkel piercings, durf geen tattoos te laten zetten.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dankjulliewel allemaal! :'D

    Roku schreef:
    Mag ik trouwens even een onbeleefde vraag stellen? Hoe duur was de tattoo?


    Is niet onbeleefd, hoor. ^^ Hij was 80 euro, maar het kan ook goedkoper (ik zat bij een relatief dure tattooshop, maar dan wist ik dat het in ieder geval mooi zou worden). Met zo'n tattoo kun je meestal tussen de 60 en de 80 euro rekenen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind hem echt mooi! Zoiets zie je ook niet zo vaak (:


    Take risks and conquer your fears.

    Videnda schreef:
    Hij is erg mooi. Lekker dromerig, zoals ik het graag noem.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hij is leuk geworden! Voor mijzelf zou zoiets te klein en schattig zijn, ga van het weekend weer een nieuwe laten zetten en zit de hele binnenkant van mijn linker bovenarm weer vol x'D. Kleinste die ik heb is een kersenbloesem achter mijn oor.

    Vind het vooral leuk dat je niet meteen het idee erachter haalt van reizen en het een dromerige tattoo is, zoals Videnda zei ^^

    Wauw, heel mooi! ;D


    Caution first, always.

    Yayde schreef:
    Dankjulliewel allemaal! :'D

    (...)

    Is niet onbeleefd, hoor. ^^ Hij was 80 euro, maar het kan ook goedkoper (ik zat bij een relatief dure tattooshop, maar dan wist ik dat het in ieder geval mooi zou worden). Met zo'n tattoo kun je meestal tussen de 60 en de 80 euro rekenen.
    :'DDD Shit man.
    Verbaasd me nog altijd die prijzen. Die van mij was 300 en hij is echt veel en veel groter dan die van jou.

    Ik hou niet zo van kleine tattoos, maarja ieder z'n eigen smaak.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind hem echt mooi :]


    El Diablo.