• Me zus is binnenkort jarig en ik had het perfecte cadeau voor der gevonden. De collectors editie van een spel dat ze heel graag wil hebben. Toen ik 'm binnen kreeg realiseerde ik me alleen dat m'n zus niet binnen 30 dagen jarig is, dus ik heb het spel open gemaakt om te kijken of hij het deed voor het geval dat. Hij deed het niet. En toen kwam ik erachter dat hij gemaakt is voor de Amerikaanse 3ds. Maar ik kan hem niet meer terug sturen omdat ik het dus al heb open gemaakt. Ik heb ergens wel de goede versie van het spel gevonden, maar dan zit ik nog met die andere versie en het is nou ook niet bepaald goedkoop. Ugh, ik baal.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Tweedehands proberen te verkopen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ... Bestaat region locking nog?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 21:28 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Verkoop het op ebay.


    Your make-up is terrible

    Avarosa schreef:
    Tweedehands proberen te verkopen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat maakt het eigenlijk een collectors editie? Fysieke dingetjes zoals posters en dergelijke of DLC en andere in-game dingen? In het eerste geval zou je een Nederlandse gewone editie kunnen kopen en de cartridge+boekje daarvan in de collectors editie gooien en de tweede weggooien als het je niet lukt om het op Ebay fso te verkopen. In het tweede geval werkt dat natuurlijk niet.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Wat maakt het eigenlijk een collectors editie? Fysieke dingetjes zoals posters en dergelijke of DLC en andere in-game dingen? In het eerste geval zou je een Nederlandse gewone editie kunnen kopen en de cartridge+boekje daarvan in de collectors editie gooien en de tweede weggooien als het je niet lukt om het op Ebay fso te verkopen. In het tweede geval werkt dat natuurlijk niet.


    Het gaat om fysieke dingen. En ik denk dat er inderdaad niets anders op zit dan proberen te verkopen en dan de goede versie kopen. Je moet iets over hebben voor familie, toch? ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    IRWlN schreef:
    (...)

    Het gaat om fysieke dingen. En ik denk dat er inderdaad niets anders op zit dan proberen te verkopen en dan de goede versie kopen. Je moet iets over hebben voor familie, toch? ;x


    Dan zou je dus eventueel een gewone nederlandse versie kunnen kopen en de cartridge daarvan in je collectors edition stoppen. Dan hoef je in ieder geval niet zoveel geld weg te gooien als het je niet lukt de collector's edition te verkopen. Als alternatief zou je de 3DS regio-vrij kunnen maken (Google zegt me dat het kan) maar je moet zelf maar even kijken of dat je zou lukken. Het voordeel is dat je dan wel vaker de amerikaanse versie van spellen kunt importeren.


    quidquid excusatio prandium pro