• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    NO, I do not agree.


    Your make-up is terrible

    Feileacan schreef:
    (...)
    Je doet niets verkeerd! Wat ik nu ga zeggen is misschien hard of bot maar je doet niks verkeerd, anderen doen het gewoon net iets beter. Maar je doet sowieso niks verkeerd!



    <3

    Tolkien schreef:
    (...)

    Je doet helemaal niets verkeerd! Ik vind jou één van de tofste mensen die hier op Quizlet zitten. Ik was eerlijk gezegd verwonderd dat je er niet bij zat. :x Niet mee in zitten, you're awesome. (:


    Aww, dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Nachtmerries. Waarom. Altijd. Die. Nachtmerries.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    And it is already happening.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Coffee is the perfect way,
    to begin the day (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Neeeeeee, fuck you onweer! Ik wil je hier niet hebben D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zojuist mijn eerste diensten gehoord bij de jumbo... van 6.00-14.00. Ik hoop zo dat ze een grap maken. D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Misschien moet je gewoon een keer niets zeggen :c

    Sommige mensen... -.-''


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb helemaal geen tijd over dat soort discussies over gezinsmoraliteit - ik heb fucking veel huiswerk te doen!
    En die afwas die ik te doen krijg omdat ik blijkbaar de netste ben thuis (fuck logic) kun je je strot in douwen!

    Fijn dat je nu pas zegt dat je er om 15.15 bent. Ik had genoeg andere dingen kunnen plannen vandaag in plaats van de hele dag op jou te wachten. Zak er lekker in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Freaking timing you have. Ik ben nog niet zenuwachtig genoeg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Er veranderd zo veel in mijn leven. Dingen die altijd een stabiele, onveranderlijke factor leken, blijken dat niet te zijn - ook al is het logisch dat niets onveranderd blijft. Mijn gevoelens veranderen, mijn gedachtes veranderen, mijn wereld veranderd. Of beter gezegd, mijn wereldbeeld. Ik kan wel hard roepen dat mensen veranderen, maar vaak genoeg is diegene die veranderd (ook) jijzelf. Ik wil me goed voelen, maar ik zit niet lekker in m'n vel. Alles wat ik wil veranderen is meteen zo radikaal, ik bén niet radikaal. Ik durf die vrouw niet te mailen, ook al is het bijna drie weken terug sinds ik haar mail kreeg. Ik druf niet, ook al wil ik dat wel. Ik wil mijn kledingstijl veranderen, maar wat maakt mij dan anders? Wat lost dat op? Het is stom en pathethisch, alsof het ook een verschil maakt. Ik wil een balans vinden, maar ik kan de balans niet vinden. Ik wil weten hoeveel ik gewicht in de schaal moet leggen om die balans te krijgen, maar ik weet niet eens wat mijn tegengewicht is. Ik wil vooruit met mijn leven, maar de vooruitgang die ik mij wens, is in het tempo dat ik 't wil, niet goed. Ik moet nu op mijzelf passen, fysiek en mentaal, omdat ik dit jaar zo hard heb gewerkt voor school. Waarom moet ik altijd de achten en negens? Met zessen en zevens en soms een acht ga je ook makkelijk over. Ik wil sneller, ik wil meer, maar wat heeft 't mij dit jaar opgeleverd? Goede cijfers, ja. Maar verder? Ik ben mentaal volledig uitgeput en dat valt fysiek ook te merken, ik heb een ontzettend slecht sociaal leven. Ik heb talloze pauzes in het leerruimte huiswerk gemaakt. Afgelopen week heb ik de pauze doorgebracht in een groep mensen, voor de eerste keer dit jaar. Als ik dat eerder had geweten, dan had ik 't eerder gedaan. Ik had een kans om nieuwe vrienden te maken dit jaar en ik heb er twee mensen aan overgehouden, in de klas ben ik de nerderige outsider. Outsider, prima. Nerderig type, ook. Maar de nerderige outsider, nee. Ik had mijn ogen eerder moeten openen en zo laat in 't jaar, is dat eigenlijk al te laat. Je kan elk moment van je leven, elke seconde, je toekomst veranderen. Je visie. Dat wil ik. Ik wil altijd alles radikaal, maar dat is niet gezond. Ik moet de balans vinden, mijn tegengewicht vinden. Ik moet mijzelf leren zijn.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 14:58 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vind mijn nieuwe profielfoto op FB echt leuk ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo. misselijk. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.