• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Myle schreef:
    Kan dat wijf effe stikken of zo?


    Ja, graag. Hoe ignorant.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, graag. Hoe ignorant.


    Haha, jij snapt hem!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeugdsentiment (';


    'Darling, just hold on'

    Ja, pffft. Ik kan niet in mijn eentje een tent op gaan zetten, als ik niet eens weet hoe die tent in elkaar steekt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ja, pffft. Ik kan niet in mijn eentje een tent op gaan zetten, als ik niet eens weet hoe die tent in elkaar steekt.


    Wijst zichzelf vanzelf allemaal (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haaaat deze dag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yessss, eindelijk weer gifs aan het maken. Na drie jaar of zo... :')


    Caution first, always.

    Kunnen we nou nooit een bordspelletje spelen zonder dat iemand met irritant gedrag op de zenuwen werkt?!

    Waarom krijg ik altijd van die mailtjes met 'win een romantische reis voor twee'. Ik heb geen vriend! ):

    FOREVER ALONE.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 21:55 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo blij dat onze taxi gisteren te laat was. Thank god heb ik die schietpartij niet mee hoeven maken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dit wordt een latertje, maar ach, ik kan niet mensen laten zitten met een groepsopdracht. En dat script voor Nederlands moet af, want ik kan nog zo hoog staan, dit moet voor overgang. Waarom had die man dit niet eerder ons laten doen, in periode 2 of 3, toen het moest? Nu moeten we drie boeken in één periode lezen! En dan moest ik ook nog een boek voor Engels en Duist lezen voor deze periode. Lekkere planning. Not. Fuck y'all.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Grant schreef:
    Ik ben zo blij dat onze taxi gisteren te laat was. Thank god heb ik die schietpartij niet mee hoeven maken.


    Whaaat?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Whaaat?


    Gehoord van de schietpartij in isla Vista, in de USA? Daar was ik dus gelukkig net niet bij., omdat mijn taxi te laat was.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Everytime I sneeze, it's like a waterfall.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Grant schreef:
    (...)

    Gehoord van de schietpartij in isla Vista, in de USA? Daar was ik dus gelukkig net niet bij., omdat mijn taxi te laat was.


    Wauw, door dat soort dingen geloof ik gewoon in het lot. Lucky you!


    Your make-up is terrible