• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Funny, zodra mensen een tekst analyseren wordt er geklaagd dat het nutteloos is dat elke komma en apostrof moet worden bestudeerd, maar zodra het gaat over idool-theorieën dan maakt het niet meer uit hoeveel moeite je moet doen om erbij te komen wat je wil bewijzen. Als mensen nu eens net zoveel energie gingen besteden in school zou deze wereld een heel stuk slimmer worden... :')


    From these ashes, I will rise

    Hoofdpijn en oorpijn, lekker.


    Your make-up is terrible

    Fuck, ik ga het echt niet halen of zo, ik wil janken...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Morgenavond richting Disney met de klas en ik heb geen idee of ik er wel zoveel zin in heb.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik haat therapeuten. Mijn verwarde hoofd kan al die pijnlijke vragen niet aan en dan ook nog eerlijk moeten antwoorden is te veel voor mij.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omg, door de topicstartsters username heb ik zin in wentelteefjes


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat is er zo leuk om je idool homo te maken? Ik snap al die bromances niet...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wrijf het er maar in met die prom dates, ik voel me nog niet eenzaam genoeg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wat denkt dat mens wel niet? Alle studenten de grond in stampen welke er voor hebben gekozen voor de herkansing te gaan en geen verzonnen verslag in te leveren. Zij komt er dus niet gemakkelijk vanaf hè.


    I'm in love :) <3


    Life is hard and then we die

    Ik kan al wel ruiken waartoe dit gaat leiden.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 0:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    In mijn hoofd zijn degene die Larry shippen of 1D überhaupt leuk vinden, automatisch dommer dan andere mensen. (cat)


    In mijn hoofd zijn mensen met zo'n mening automatisch dommer dan andere mensen.

    -

    Ik wou dat je morgen ook kwam. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je verstikt me schatje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke, ik ben blij dat ik mijn haar afgeknipt heb maar andere kant kan ik wel janken en wil ik graag mijn lange haar weer terug... fml.


    You make me smile, a lot..

    Leuk, alleen met de trein reizen. Ik kom uit in een bouwput, ik vraag de buschaffeur de weg, krijg ik een chagrijnig antwoord


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!