• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    -driedubbelpost-

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 0:27 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat een drama weer. :'D En maar de kop in het zand steken dat er iets verkeerd wordt gedaan, heerlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet zo nodig :'D Omg. En ik heb zin om te roken, so ik ga even deze post afschrijven en dan slapen! ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt helemaal gaar van dit script. Ik mag mijn docent heel erg graag, maar het komt mij heel slecht uit dat de enige scène in dit boek die leuk uit te werken is ontzettend veel gescheld en seks bevat. Moet ik dus complete sekscènes veranderen, deels weglaten en algemeen houden en gescheld ertussen uit halen, want mijn docent heeft vanuit zijn geloofsovertuiging daar meer moeite mee. Nu is dit de enige scène die zich leent voor een script van één moment uit het boek dat 4 pagina's lettertype 12 mag hebben. Dus de nadruk leggen op de andere zaken en van te voren erbij zetten wat ik heb gedaan en dat het niet mijn intentie is een seksscript te schrijven. Maar ja, je moet wel trouw blijven aan een boek. En ik zou heel graag trouw blijven aan Phileine zegt sorry, want dit is het geweldigste boek dat ik in tijden heb gelezen, maar ik ga mijn beoordeling niet riskeren, want dit telt mee voor mijn examen en mijn overgang. En dan kan ik heel leeuk een 7,7 voor alles staan, maar dan ga ik alsnog niet over. Verdurie. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 1:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is halftwee 's nachts en ik ben klaarwakker en zit te piekeren. Zo gaat het nou elke nacht weer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Het is halftwee 's nachts en ik ben klaarwakker en zit te piekeren. Zo gaat het nou elke nacht weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Top, maar zou je nu voor heel even alsjeblieft die mond van je dicht willen houden?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bedankt dat je mij een aandachtsgeil mens noemt, maar beter kijk je de volgende keer dat je zoiets zegt in de spiegel, want zelf ben je ook niet perfect. (cat)


    26 - 02 - '16

    Mijn oor zit verstopt ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat ben je lief. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tot half 3 script lopen schrijven. Godzijdank is 't nu ook af. Vandaag Paper Towns uitlezen en die verwerkingsopdrachten maken. Dat wordt nog wat, want ik ga dadelijk paardrijden, moet mijn tas inpakken en die verdonde transactional letter test voorbereiden. God, waarom heeft U mij niet behoed voor uitstelgedrag? (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En toen was Q weer saai.


    Your make-up is terrible

    I can't say I agree. And sigh, why am I such a weird person. I will never be normal.
    Ik snap ook echt niet wat jij eigenlijk in me ziet en wil daardoor je woorden nauwelijks geloven.

    Vat alles alsjeblieft niet zo persoonlijk op.

    I should study but... Maybe in the afternoon.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov