• Al vele jaren lang moeten alle zestienjarigen een factie kiezen waarbij ze de rest van hun leven willen horen, er zijn vijf facties: Abnegation, Candor, Erudite, Amity en Dauntless. De dag voordat je mag kiezen maak je een test om uit te vinden bij welke factie je past. Maar dit jaar is het anders: de zestienjarigen moeten bij de factie komen die uit hun test kwam. Dat was de bedoeling tenminste, maar door een storing in de computers komt iedereen bij de verkeerde factie terecht. Ze weten niet meer wie de mensen zijn die Divergent zijn, dus worden de verkeerde vermoord. Een enorme chaos breekt uit.

    Ik zoek voor elke factie vier jongens en vier meiden. Al 8 zijn Divergent, dus geen mensen die Divergent zijn meer.

    ER ZIJN NOG ROLLEN BESCHIKBAAR

    Rollen:

    Dauntless:
    - Katharina Rosanna Hale -Divergent Foreverx
    - Rose Emely Jones -Amity xdreamingx
    - Gabriëlle Catherina Poats -Erudite iyanu
    - Madeleine Witth -Divergent Foreverx

    - Sam Bailey -Dauntless osnapitsme
    - Jay Vecs -Dauntless KLAINEISBACK
    -
    -


    Amity:
    - Florene Hannah Jylle -Dauntless Foreverx
    - Lynn June Bailey -Dauntless osnapitsme
    - Maya Dana Fedes -Amity KLAINEISBACK
    - Caitlin Halliwell -Amity HorseQuinsy

    - Evan Mehone -Amity xdreamingx
    - Blaine James Russer -Candor iyanu
    - Tom Everett -Dauntless KLAINEISBACK
    -


    Erudite:
    - Olive Minde -Candor FlySky
    - Suzanna Romy Crowley -Divergent Foreverx
    - Vasilissa Lissa Sage -Erudite HorseQuinsy
    -

    - Seth Henningtohn -Dauntless xdreamingx
    - Julian Evans -Divergent candy2001
    -
    -


    Abnegation: (meisjes vol)
    - Ilona Silva Exta -Dauntless FlySky
    - Victoria Blaze Stoker -Dauntless DisneyDreams
    - Zara Hogan -Abnegation HorseQuinsy
    - Hanna Westfield -Divergent Foreverx

    - Tim Everett -Abnegation KLAINEISBACK
    -
    -
    -


    Candor:
    - Aloeway dawnse -Divergent candy2001
    - Julie Claire Jingle -Divergent Foreverx
    - Cecilia Liana Exta -Erudite FlySky
    - Gereserveerd HorseQuinsy

    - Callum Jones -Divergent candy2001
    - Louis Scarlett Johnsen -Dauntless iyanu
    -
    -


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Oude factie:
    Nieuwe factie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    Afbeelding:


    Inwijding:
    Abnegation:

    De inwijding van Abnegation bestaat uit drie fases:

    Fase een: Jezelf opofferen voor de ander is het belangrijkst, daarom krijg je simulaties met situaties waar je jezelf in kan opofferen. Je weet tijdens de simulatie dat je in een simulatie zit en daardoor is deze fase niet heel moeilijk. Fase een duurt een week lang.

    Fase twee: Als je fase een hebt gehaald kom je in fase twee, in deze fase moet je drie dagen lang de factielozen helpen. Je krijgt voor elke goede daad punten en die punten bepalen uiteindelijk of je door bent naar de volgende fase. Je moet om door te gaan minimaal honderdvijftig punten hebben.

    Fase drie: De overgebleven mensen gaan naar fase drie. In fase 3 moet je drie dagen in een kamer met spiegels zitten, elke keer dat je in de spiegel kijkt krijg je drie minpunten. De minpunten gaan van de punten af die je in fase 2 hebt gehaald. Uiteindelijk bepalen die punten wat voor werk je krijgt. In fase 3 vallen er geen mensen af.


    Erudite:

    Fase een: Iedereen krijgt een soort test. Waarin allerlei vragen gesteld worden, hiermee kunnen ze je intelligentie testen. Je word op alle onderdelen die je doet beoordeeld en het onderdeel waar je het hoogst op scoort. Daar kan je mee verder in fase twee. Scoor je voor een onderdeel onvoldoende lig je eruit.

    Fase twee: Het onderdeel waar je het hoogst op heb gescoord is fase een, ga je gebruiken in fase twee. Met dat onderdeel ga je een project maken. De opdracht zal gemaakt worden in duo's en er kunnen punten mee verdient worden. Scoor je onder de zeven? Dan lig je eruit.

    Fase drie: Bij deze opdracht kunnen ook weer punten verdient worden. Bij deze opdracht moet je zelf iets uitvinden. Ook deze opdracht mag in duo's gemaakt worden. Hoe hoger je totale puntenaantal hoe hoger je beroep word.


    Candor:

    Fase een: In fase een krijg je een cursus om te leren hoe je leugenaars 'ontmaskerd'. Na deze cursus moeten de andere aspiranten iets zeggen wat waar is en wat ze liegen, je krijgt punten voor de hoeveelheid die je goed hebt. Als je te weinig hebt dan val je af.

    Fase twee: Je moet een week lang een leugendetector hebben, elke keer dat je liegt krijg je een minpunt, dat gaat af van je punten van fase een. Als je meer dan tien keer hebt gelogen val je af. De score die je uiteindelijk hebt, bepalen welk werk je krijgt.

    Fase drie: In fase drie krijg je ht waarheidsserum ingespoten en dan mogen de anderen aspiranten je vragen stellen. In deze fase valt niemand af.

    Amity:

    Fase een: Je moet aardig tegen iedereen blijven ook al doen hun niet aardig tegen jou. Daarom mogen mensen gemene dingen tegen je zeggen en je moet aardig terug blijven. Als je te vaak niet aardig bent geweest moet je weg.

    Fase twee: Iedereen wordt in groepjes van drie verdeelt, je moet met je groepje een week lang een plantage gaan verzorgen. Degene die het het minst goed hebben gedaan vallen af.

    Fase drie: Je krijgt een probleem wat je moet oplossen met een ander groepje dan in fase twee. Wie het probleem het beste oplost en zonder geweld krijgt de meeste punten. Deze punten bepalen welk werk je krijgt.


    SPEELTOPIC

    Regels:
    - Niet schelden en pesten
    - Je bemoeit je alleen met je eigen rol
    - Wanneer je een rol reserveert moet je hem binnen vier dagen invullen, anders wordt hij aan iemand anders gegeven

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 21:40 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    xDreamingx schreef:
    Ik ga trouwens wel havo/vwo brugklas doen


    Ook heel goed, hetzelfde als mijn broertje trouwens.

    FlySky schreef:
    (...)

    Heel goed verzonnen. Dat gaat echt leuk worden.


    Ja is echt super leuk!!

    Ik hoop dat er nog een paar mensen bijkomen :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    FlySky schreef:
    (...)

    Wat zijn jullie slimmmm


    Stiekem ben ik heel dom.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    En dank jullie (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik heel dom.


    Ik ben misschien met school slim, maar met andere dingen totaal niet. Bijvoorbeeld:

    Ik zat op de fiets samen met een vriendin en ik ging helemaal stressen omdat ik dacht dat ik mijn fietssleutel kwijt was.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ja is echt super leuk!!

    Ik hoop dat er nog een paar mensen bijkomen :)


    Dat hoop ik ook. Vooral voor Amity en Abnegation.

    En Roos, je bent helemaal niet dom!

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik ben misschien met school slim, maar met andere dingen totaal niet. Bijvoorbeeld:

    Ik zat op de fiets samen met een vriendin en ik ging helemaal stressen omdat ik dacht dat ik mijn fietssleutel kwijt was.


    Ik was een keer drie weken mijn sluiten kwijt,
    Hij zat in mijn tas cx
    Ik ben trouwens heel klunzig xd


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Ik was een keer drie weken mijn sluiten kwijt,
    Hij zat in mijn tas cx
    Ik ben trouwens heel klunzig xd


    Ik ben heeeeel lomp. We waren aan het zwemmen met en paar vrienden. En een van hen heeft een boot, en ik sprong dus van die boot af, maar mijn boeten waren nat dus glee ik uit en toen werd de hele boot zeiknat :(


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    FlySky schreef:
    (...)

    Dat hoop ik ook. Vooral voor Amity en Abnegation.

    En Roos, je bent helemaal niet dom!


    Jullie kunnen misschien allebei nog iemand nemen hihi


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Jullie kunnen misschien allebei nog iemand nemen hihi


    Een vierde persoon? Dat weet ik nog net zo niet hoor. Ach, als ik geen huiswerk had.........

    FlySky schreef:
    (...)

    Een vierde persoon? Dat weet ik nog net zo niet hoor. Ach, als ik geen huiswerk had.........


    Ik dacht ik doe het gewoon haha. Maar ik ben nogal impulsief dus als jij denkt dat je geen tijd hebt zou ik het niet doen.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    FlySky schreef:
    (...)

    Een vierde persoon? Dat weet ik nog net zo niet hoor. Ach, als ik geen huiswerk had.........


    Ik moet ook nog leren Bleh.

    Ik haat de ortho


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Ik moet ook nog leren Bleh.

    Ik haat de ortho


    Wees blij dat je geen Grieks hebt....


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Wees blij dat je geen Grieks hebt....


    Beter als topo leren.
    Ik vergeet alles _O_


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik dacht ik doe het gewoon haha. Maar ik ben nogal impulsief dus als jij denkt dat je geen tijd hebt zou ik het niet doen.


    Ik twijfel heel erg. Als het kon zou ik wel honderd personages nemen, maar aangezien dit mijn eerste RPG is, wil ik niet te hard van stapel lopen. Als ik er nog één neem, wil ik een Amity jongen(dit keer wel ja) maar ik heb liever drie mensen die ik goed onderhoudt, dan vier mensen waar ik te weinig tijd voor heb. Misschien geef ik me uiteindelijk toch over, maar nu nog niet.