• Groningen is rond 15.00 uur getroffen door de zwaarste beving in ruim vijf jaar tijd, met een kracht van 3,4. Het epicentrum lag bij Zeerijp nabij Loppersum, meldt het KNMI.

    Uit veel plaatsen in Groningen komen meldingen over de beving, meldt RTV Noord. Ook in de stad Groningen werd de beving gevoeld. Alleen in 2012 beleefde Groningen een sterkere beving als gevolg van de gasboringen in de provincie, van 3,6 bij de plaats Huizinge.

    Op Twitter spreken Groningers van "een harde klap" die huizen deed trillen en kraken.


    Titel is bron.

    Dusja: iedere Q-groninger okay?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 15:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oei, dat is heftig. Goed dat ze bezig zijn met te stoppen met boren naar gas in Groningen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben een Q-Groninger, maar ik zit nog bij mijn ouders in Haren en hier heb ik in ieder geval niets gemerkt. Zo meteen maar eens kijken of mijn kamer in de stad nog steeds drie verdiepingen omhoog is of dat ik inmiddels op de begane grond woon. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik woon in Groningen! Ik heb niets gemerkt hehe, maar mijn pa woont vlak bij Loppersum, dus misschien dat daar alles van de muur is gevallen ofzo haha


    look at the stars, look how they shine for you;

    Square schreef:
    Ik ben een Q-Groninger, maar ik zit nog bij mijn ouders in Haren en hier heb ik in ieder geval niets gemerkt. Zo meteen maar eens kijken of mijn kamer in de stad nog steeds drie verdiepingen omhoog is of dat ik inmiddels op de begane grond woon. (nerd)


    Wow! Ik wist helemaal niet dat je zo dichtbij woonde!


    look at the stars, look how they shine for you;

    I'm fine! Ik zit tegen Haren aan. Dus ik voelde een kleine beving maar kan niet zeggen dat ik helemaal doorhad dat het een aardbeving had tot ik dit topic zag..

    Wel super naar voor degene die er al zoveel mee hebben gemaakt en ook echt problemen eraan over hebben gehouden!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik woon aan de rand van de stad (noorden) en heb er niets van gemerkt, die van 2012 kan ik me wel herinneren. Ik dacht dat die zwaarder was dan 3,6, ergens in de 4,nogwat.
    In ieder geval zit ik te ver weg van het epicentrum om wat van deze gevoeld te hebben.


    Time to tip the scales!

    Ik heb er niks van gemerkt ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    McNuggets schreef:
    Ik woon in Groningen! Ik heb niets gemerkt hehe, maar mijn pa woont vlak bij Loppersum, dus misschien dat daar alles van de muur is gevallen ofzo haha



    Sorry maar ik ga lachen als zo het hele huis overeind staat behalve 1 muur.


    --

    McNuggets schreef:
    (...)

    Wow! Ik wist helemaal niet dat je zo dichtbij woonde!


    Yes. :Y) Ik heb een paar keer Groningen meetings georganiseerd en daar wordt het dringend weer eens tijd voor, zo te zien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JudithSuzann schreef:
    I'm fine! Ik zit tegen Haren aan. Dus ik voelde een kleine beving maar kan niet zeggen dat ik helemaal doorhad dat het een aardbeving had tot ik dit topic zag..

    Wel super naar voor degene die er al zoveel mee hebben gemaakt en ook echt problemen eraan over hebben gehouden!


    Ohhh, jij bent mijn andere soort-van-buurvrouw! (Heel erg soort van, haha, want je woont in die andere inham, als ik Matty goed begreep?) Ik heb jou volgens mij ooit heel kort gezien bij de supermarkt terwijl je met Matty boodschappen ging doen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ohhh, jij bent mijn andere soort-van-buurvrouw! (Heel erg soort van, haha, want je woont in die andere inham, als ik Matty goed begreep?) Ik heb jou volgens mij ooit heel kort gezien bij de supermarkt terwijl je met Matty boodschappen ging doen. ^^


    Ja klopt! Dus ik kan wel met enige zekerheid zeggen dat jouw gebouw ook nog wel staat (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ja klopt! Dus ik kan wel met enige zekerheid zeggen dat jouw gebouw ook nog wel staat (:


    Hahaha, dank je, dat is goed om te horen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Yes. :Y) Ik heb een paar keer Groningen meetings georganiseerd en daar wordt het dringend weer eens tijd voor, zo te zien.


    Ja, volgens mij wel haha


    look at the stars, look how they shine for you;