• Ik zat net eens te denken,

    wie wil er wachten met sex voor het huwelijk?

    Ik eigelijk wel, ik ben katholiek opgevoed, dus ik wel, zou je niet verwachten na een quiz die ik gemaakt heb he?
    maar ik ga die quiz denk ik verwijderen..

    maar goett genoeg gelul,

    wie wacht met sex voor het huwelijk?

    xoxo Emmy (Marieke)


    My fairytail stinks, does yours?

    Seks na het huwelijk gaat al niet meer bij mij. :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het komt wanneer het komt he. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik ben christelijk opgevoed, zondag's kerk enzo, maar nu niet meer. Ik zeg niet dat ik wacht tot het huwelijk maar ik wacht op hoe cliché de ware!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Voor, denk ik. Ik wete niet eens of ik wel wil trouwen.
    Maar ik moet wel echt van iemand houden.


    Alis volat propriis

    Spero schreef:
    Het komt wanneer het komt he. (krul)

    i don't no ik ben nog te jong om daar te druk over te maken. ik zie wel hoe het uit komtxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rond hun dertiende/veertiende zeggen wel meer mensen na het huwelijk. Maar uiteindelijk doen ze t toch allemaal voor t huwelijk. Geloof me, heb dr genoeg ervaring mee.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Chaos schreef:
    Seks na het huwelijk gaat al niet meer bij mij. :'D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik zie wel hoe het loopt (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan alleen maar zeggen 'seks voor het huwelijk' want ik ben geen maagd meer haha (krul)


    -

    Geen idee, ik laat het allemaal op me afkomen. In elk geval niet voor mijn 18e en niet met een jongen waarmee ik pas 3 maanden heb. We moeten dan minstens wel 2 jaar bij elkaar zijn, dat je elkaar kunt vertrouwen en echt van iemand houdt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Erised schreef:
    Ik kan ook niet meer kiezen, ben geen maagd meer :X


    I solemny swear i am up to no good

    Voor mij kan na het huwelijk niet eens meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nerveus schreef:
    Geen idee, ik laat het allemaal op me afkomen. In elk geval niet voor mijn 18e en niet met een jongen waarmee ik pas 3 maanden heb. We moeten dan minstens wel 2 jaar bij elkaar zijn, dat je elkaar kunt vertrouwen en echt van iemand houdt.


    2 jaar? Wow.. dat is wel een lange standaard. Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je het volhoudt om in 2 jaar tijd niet verder te gaan dan alleen maar zoenen/elkaar aanraken. Maargoed, dat is dan wat ik denk, niets tegen jou hoor (:. Als je verliefd op iemand bent en heel erg tot iemand bent aangetrokken lijkt me dat namelijk nogal erg moeilijk, maar respect als je dat echt kunt/van plan bent.

    En ikzelf weet het eigenlijk niet.. Ik vind na het huwelijk wel heel mooi, maar ik denk dat het bij mezelf waarschijnlijk toch wel voor het huwelijk zal worden. Maargoed, dat ligt er ook gewoon aan hoe alles gaat enzo. Misschien wil die jongen zelf wel wachten tot na het huwelijk, wie weet.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Voor.


    Your make-up is terrible