• Verlos ons uit mijn lijden en help Orchideah en mij kiezen tussen deze twee sauzen;

    Mayonaise en Ketchup!



    Wij kunnen namelijk niet overeen komen welke saus de beste is en willen toch graag weten wie van ons de wedenschap wint. Help ons dus nu kiezen welke fritesaus jullie de lekkerste vinden!
    Stem jij voor de heerlijke, gele mayonaise of toch voor de vieze, rode ketchup? *O*


    Mayonaise! Vergeet de poll niet te maken!. <3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 19:22 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Haha, wat? Mayo!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Karthus schreef:
    Mayonaise, al vind ik ketchup ook best wel lekker.


    16 - 09 - '17

    Allebei niet. Alleen gemengd. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ketchup!

    Pama schreef:
    Allebei niet. Alleen gemengd. (:


    Haha dit is grappig ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mayo. Duh.


    help

    Mayonaise. ^^ Als ik ketchup neem, dan moet er altijd nog een andere saus bij.


    Take me to wonderland

    Mayonaise vind ik erg vet. Voelt net alsof je olie aan het eten bent :') Nee, doe mij maar ketchup als ik moet kiezen tussen deze twee!


    ars moriendi

    Gadverdamme, ketchup is zo afschuwelijk zoet. Mayonaise.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tolkien schreef:
    Mayo. Duh.


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het allebei niet erg lekker. Maar ik eet toch meer Mayo dan Ketchup. Dus Mayo.


    Danmarks Dynamite.

    Ik denk dat wij mensen (zeker in de huidige tijd) vooral houden van vet. Mayo is vet(ter dan ketchup).

    Ik at vroeger werkelijk bijna alles met ketchup. Ketchup dus.:Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Orchideah schreef:


    Tshuh. Ketchupaaahh!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ketchup.


    Pretty is just a pretty word.