• LALALA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Schuester schreef:
    Ik weet het niet? Is het een serieuze aankondiging van een poging of zit ze in een thuissituatie waar er niet genoeg aandacht voor haar is?

    Het is alles bij elkaar, geloof ik en ze zegt echt heel vaak dat ze al lang dood zou zijn als ik er niet was, net maakte ze een snap van een blaadje papier met allemaal scheuren en schreef erbij; dit zou mijn been zijn als ik sneed, of zoiets dergelijks. En net zij ze letterlijk dat ze dood wou en ze vond dat haar leven niks meer waard is..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb zin om te dansen.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:27 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Weten haar ouders ervan, Eva?
    Enne, Aniek. Die gif maakt me vrolijk hahahaha.


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    Weten haar ouders ervan, Eva?
    Enne, Aniek. Die gif maakt me vrolijk hahahaha.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Het is alles bij elkaar, geloof ik en ze zegt echt heel vaak dat ze al lang dood zou zijn als ik er niet was, net maakte ze een snap van een blaadje papier met allemaal scheuren en schreef erbij; dit zou mijn been zijn als ik sneed, of zoiets dergelijks. En net zij ze letterlijk dat ze dood wou en ze vond dat haar leven niks meer waard is..


    Hmm. Dat is niet cool :c

    Ik ga alle lieve berichtjes in een blog zetten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aniek, stop it hahahaha! Heb ik ook lieve berichtjes gestuurd? ;3


    Danmarks Dynamite.

    Omg, Aniek. Met een vorige profiel was ik ook Your Stiles omg.


    Danmarks Dynamite.

    Liam en Sophia zijn uit elkaar. Ook echt om dezelfde manier als het uitging met Daniëlle.


    Reality's overrated.

    Wauw, veel break ups :s

    En ik weet niet eens wie Derek Stiles is. HAHA.


    Reality's overrated.

    Gabsie blijft voor altijd mijn Stiles. <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bij Louis is het niet zeker eh..
    Moet je googlen Noek. Derek Hale en Stiles Stilinski wieeeh.


    Danmarks Dynamite.

    Memoria schreef:
    Gabsie blijft voor altijd mijn Stiles. <3

    Nawh. <3


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    Bij Louis is het niet zeker eh..
    Moet je googlen Noek. Derek Hale en Stiles Stilinski wieeeh.


    I know.
    Ik dacht dat het Derek Stiles was, haha, fail.


    Reality's overrated.