• LALALA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oase schreef:
    (...)

    I know.
    Ik dacht dat het Derek Stiles was, haha, fail.


    Hahaha. c:


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    (...)

    Hahaha. c:


    I'm such a smartie.


    Reality's overrated.


    Ahah <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wtf, mijn broertje en zusje doen alsof het niets is dat ze er misschien niet meer is en doen fucking gemeen en irritant. Het is toch logisch dat ik niet wil dat er twee van die fucked-up kinderen aan de trap mee staan te luisteren terwijl ik probeer te bellen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    Wtf, mijn broertje en zusje doen alsof het niets is dat ze er misschien niet meer is en doen fucking gemeen en irritant. Het is toch logisch dat ik niet wil dat er twee van die fucked-up kinderen aan de trap mee staan te luisteren terwijl ik probeer te bellen?


    Nee precies. Ik snap je helemaal!


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Wentelteefje schreef:
    Oh God. Mijn beste vriendin wil zelfmoord plegen, ze vindt dat er niks is om nog voor te leven en ze zegt dat als ik er niet was dat ze dan allang dood was.. Wat moet ik doen?


    Dit heb ik al twee keer gehad met twee van mijn internet vrienden. Wij hebben ze toen ook met een hele groep moeten overtuigen en ze hebben het toen ook niet gedaan, al heb ik ergens het vermoeden dat ze voor de aandacht deden, althans één daarvan en ik spreek hun ook nooit meer nu. In ieder geval, overtuig haar, geef haar liefde en aandacht. Dan ziet ze in dat ze wél belangrijk is.

    Niet deze spoiler lezen als je snel beledigd raakt, het is een niet al te aardige opmerking.

    Het is ook vaak zo dat wanneer mensen zeggen tegen anderen dat ze zelfmoord gaan plegen het vaak een roep is om aandacht. Ze gaan dan eerst zielig doen en zeggen dat soort dingen, maar uiteindelijk doen ze het toch niet. Mensen die niks erover zeggen doen het vaak wel, omdat niemand ze dan tegenhoudt, omdat ze het niet weten. Ik kende bijvoorbeeld iemand van het internet die zelfmoord wilde plegen en hij zei dat niemand hem kon overtuigen, ik heb nachten zitten huilen daarom en enkele dagen later sprak ik hem weer. Toen voelde ik me fucked.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vind je spoiler opzich wel waar, maar sommige zijn niet zo. Ik heb het gelukkig nog ooit echt gehad dat ik wou stoppen met leven, maar ik heb wel op het randje gezeten. Ik denk dat mensen het eerder zeggen tegen mensen op internet, dan op real life. Omdat mensen op het internet er minder aan kunnen doen, dan mensen die je echt kent. En wat ik had is dat jullie heel veel om mij geven en dat ik het dus fijn vond om dingen die mij echt depressief maakte tegen jullie te vertellen. Maar nogmaals, ik heb nooit op het punt gestaan echt te doen. Maar trouwens, soms hebben depressieve mensen die aandacht nodig. Juist omdat ze zich misschien alleen voelen.

    - Niets tegen jou, Deems. Maar dit is gewoon mijn mening. Mwiep. -


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb in het verleden serieuze pogimgwn gedaan, maar had dan ook problemen. Maar ik vind het niet iets om mee te pronken, absoluut niet nee.
    Eva, ik zou goed met haar praten, dat helpt.


    Reality's overrated.

    Dat mensen op het internet meer loslaten is opzich wel waar, dat heb ik zelf namelijk ook. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook ooit is met een scherp voorwerp tegen mijn huid heb aangestaan en dat in het geheim gedaan heb, zodat niemand me zou lastigvallen. Ik heb er nu nog enkele littekens van, maar goed, dat terzijde. Ik weet de redenen niet en kan dus ook niet oordelen of het een roep om aandacht is, of dat ze echt geen nut meer ziet in het leven.


    That is a perfect copy of reality.

    Zo'n bericht kan natuurlijk een schtreuw om aandacht zijn, maar vaak laat dat al zien hoe slecht iemand in zijn vel zit. Vaak heeft de desbetreffende persoon wel enigszins suïcidale neigingen en/of gedachten en is het een soort van vraag om hulp, vraag of de persoon hem/haar kan helpen. Je moet niet zeggen dat ze het niet serieus van plan zijn, maar het verchilt wel hoever iemand al is. Sommigen mensen plannen, sommigen doen het in een impulsieve of verdrietige bui. Het is allemaal erg en je moet het serieus nemen.
    En zou het slechts om aandacht vragen zijn, dan is dat misschien minder ernstig, maar het gaat al richting de afgrond en is dus ook niet niks.


    Reality's overrated.

    Author schreef:
    Dat mensen op het internet meer loslaten is opzich wel waar, dat heb ik zelf namelijk ook. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook ooit is met een scherp voorwerp tegen mijn huid heb aangestaan en dat in het geheim gedaan heb, zodat niemand me zou lastigvallen. Ik heb er nu nog enkele littekens van, maar goed, dat terzijde. Ik weet de redenen niet en kan dus ook niet oordelen of het een roep om aandacht is, of dat ze echt geen nut meer ziet in het leven.


    Ja, precies.


    Danmarks Dynamite.

    Oh God, sorry dat ik zo'n serieus onderwerp ben begonnen. Ik voel me nu zo kut, ze is al bijna anderhalf uur niet online geweest en dat is echt een recordtijd voor haar. Ze was ook net offline gegaan toen ze dat had gezegd.. Ik heb haar gebeld maar kreeg voicemail dus aan de wifi kan het niet liggen. Ik huil echt, terwijl ik haar niet eens in RL ken. Mijn bericht was net te laat. D:

    Ik wilde laatst ook zelfmoord plegen maar dat heb ik gelukkig niet gedaan want ik dacht op de een of andere manier aan de weinige dingen en mensen in mijn leven die ik niet wilde missen, en ik durfde niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik snap niet dat celebs na een show hier in Nederland bijna nooit M&G's doen..


    Danmarks Dynamite.

    Wentelteefje schreef:
    Oh God, sorry dat ik zo'n serieus onderwerp ben begonnen. Ik voel me nu zo kut, ze is al bijna anderhalf uur niet online geweest en dat is echt een recordtijd voor haar. Ze was ook net offline gegaan toen ze dat had gezegd.. Ik heb haar gebeld maar kreeg voicemail dus aan de wifi kan het niet liggen. Ik huil echt, terwijl ik haar niet eens in RL ken. Mijn bericht was net te laat. D:

    Ik wilde laatst ook zelfmoord plegen maar dat heb ik gelukkig niet gedaan want ik dacht op de een of andere manier aan de weinige dingen en mensen in mijn leven die ik niet wilde missen, en ik durfde niet.



    Oh Eef, I feel so bad for you. :c.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:28 ]


    That is a perfect copy of reality.