• LALALA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik probeer echt iemand te zijn die iets voor de wereld betekent, al is het maar in de kleine dingetjes. Ik wil wat doen voor anderen en geleefd hebben met een doel.


    Reality's overrated.

    GODVERDOMME, IK HAD NET ZES GIFS EN NU ZIJN ZE WEG.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Eva, ze staan in je spoiler eh?


    Danmarks Dynamite.

    Ik kan die andere gif niet vinden, meh.


    Danmarks Dynamite.

    Wilkinson schreef:
    Eva, ze staan in je spoiler eh?

    Ja, dat zie ik nu ook. Ik was even... wild aan het doen ofzo, denk ik. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oase schreef:
    Ik probeer echt iemand te zijn die iets voor de wereld betekent, al is het maar in de kleine dingetjes. Ik wil wat doen voor anderen en geleefd hebben met een doel.


    Jij bent echt een goed persoon, Noek <3

    Ik ging de hele factie's vanmiddag analyseren. Ik denk dat Vriendschap toch het beste binnen mijndroomwereld past, maar ik denk dat we ook wat kunnen leren van zelfverloochening. Van allemaal eigenlijk wel.
    Toch weet ik niet in welke factie ik sou passen. Wat denken jullie?


    Reality's overrated.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Ja, dat zie ik nu ook. Ik was even... wild aan het doen ofzo, denk ik. :')

    Haha, maar ik zou het ook stom vinden als ik ze kwijt was. :c


    Danmarks Dynamite.

    Jammer dat zo'n post nou net een dubbelpost moet zijn xd

    Oase schreef:
    Ik ging de hele factie's vanmiddag analyseren. Ik denk dat Vriendschap toch het beste binnen mijndroomwereld past, maar ik denk dat we ook wat kunnen leren van zelfverloochening. Van allemaal eigenlijk wel.
    Toch weet ik niet in welke factie ik sou passen. Wat denken jullie?


    Heb je het nou over Divergent?


    Danmarks Dynamite.

    Schuester schreef:
    (...)

    Jij bent echt een goed persoon, Noek <3


    Awh.


    Reality's overrated.

    Schuester schreef:
    (...)

    Jij bent echt een goed persoon, Noek <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oase schreef:
    Ik ging de hele factie's vanmiddag analyseren. Ik denk dat Vriendschap toch het beste binnen mijndroomwereld past, maar ik denk dat we ook wat kunnen leren van zelfverloochening. Van allemaal eigenlijk wel.
    Toch weet ik niet in welke factie ik sou passen. Wat denken jullie?


    Euhm. Ik weet niet waar jij in zou passen.
    Ben je bereid om alles wat je hebt weg te doen en alleen maar aan anderen te denken?
    Ben jij bereid om te liegen, liegen en liegen om aardig te zijn en mensen te vriend te houden?
    Ben jij bereid om iedereen eerlijk te vertellen wat je vindt, ongeacht ze je zullen haten daarom of niet?
    Ben jij bereid om dapper en onverschrokken te zijn en soms zelfs roekeloos?
    Ben jij van mening dat de wereld beter wordt door enkel slimme mensen te hebben?

    Jaaa, dat was mijn vragenlijstje.
    Ik zit atm in Eruditie, maar in Oprechtheid pas ik eigenlijk ook wel. Al ben ik soms verstandig genoeg om me stil te houden (cat)

    Wilkinson schreef:
    (...)

    Heb je het nou over Divergent?


    De factie's zijn natuurlijk van Divergent, maar het ging mij meer om jullie normen en waarden. Jullie jdeale wereld, hoe jullie erin staan en ik ben ook wel benieuwd in welke factie jullie denken te passen. - En stiekem mij vinden passen. -
    Hierna zal ik op houden over Divergent, hoor Gab.


    Reality's overrated.

    Ik denk dat ik beter stop met praten ofzo want er komen alleen maar domme/rare/vreemde dingen uit mijn typende vingers. Ik maak iedereen ongelukkig.
    So, byee xxx.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.