• LALALA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wilkinson schreef:
    (...)

    Het idee hebben dat je als vriend niet genoeg bent. Je gewoon fucked up voelen. Ik weet het niet. :c


    :c Bedoel je dat je een betere vriend wil zijn voor een ander of dat je het idee hebt dat anderen jou niet goed genoeg vinden?

    Ik ook, Noek :Y)

    Wilkinson schreef:
    (...)

    Het idee hebben dat je als vriend niet genoeg bent. Je gewoon fucked up voelen. Ik weet het niet. :c


    Awh.
    Gabriela, je bent geweldig, perfect. Je staat altijd voor iedereeen klaar en geeft ook nog eens geweldig advies. Daarbij valt er ook nog eens erg om je te lachen. Wat heeft een vriend nog meer nodig?


    Reality's overrated.

    Schuester schreef:
    (...)

    :c Bedoel je dat je een betere vriend wil zijn voor een ander of dat je het idee hebt dat anderen jou niet goed genoeg vinden?


    Beide, ik heb het idee dat ik niet genoeg liefde toon voor een ander en dat ze daardoor ook minder met mij willen zijn of minder willen praten..


    Danmarks Dynamite.

    Er is weer leven, YAY. Nog wat gemist? :c


    That is a perfect copy of reality.

    Oase schreef:
    (...)

    Awh.
    Gabriela, je bent geweldig, perfect. Je staat altijd voor iedereeen klaar en geeft ook nog eens geweldig advies. Daarbij valt er ook nog eens erg om je te lachen. Wat heeft een vriend nog meer nodig?

    Inderdaad. Ik ken je nog maar een dag maar je bent echt super lief en grappig en alles wat Noek ook zegt. Als er één is die een goede vriend kan zijn ben jij het wel!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    [Ondertussen ben ik nog altijd met de armband bezig. Wooh. [/I]


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Awh.
    Gabriela, je bent geweldig, perfect. Je staat altijd voor iedereeen klaar en geeft ook nog eens geweldig advies. Daarbij valt er ook nog eens erg om je te lachen. Wat heeft een vriend nog meer nodig?


    Ik weet het gewoon even niet meer. Bedankt, Noek. <3


    Danmarks Dynamite.

    Oase schreef:
    (...)

    Awh.
    Gabriela, je bent geweldig, perfect. Je staat altijd voor iedereeen klaar en geeft ook nog eens geweldig advies. Daarbij valt er ook nog eens erg om je te lachen. Wat heeft een vriend nog meer nodig?


    That is a perfect copy of reality.

    Wilkinson schreef:
    (...)

    Beide, ik heb het idee dat ik niet genoeg liefde toon voor een ander en dat ze daardoor ook minder met mij willen zijn of minder willen praten..


    :c Dat zou een slechte redenatie zijn van die persoon. (idk of je het over mij hebt, ik denk zelf van niet) Het zou niet uit moeten maken hoeveel liefde jegeeft. Een beetje liefde op zijn plaats is wel nodig en soms moet het van twee kanten komen en soms een beetje meer van een andere kant.

    Ik geef je één tip uit ervaring: niet forceren. Bij mij liep het niet goed af en ik forceerde in kleine mate. Ik had zelf niet eens het gevoel dat ik dat deed, maar oké.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik ken je nog maar een dag maar je bent echt super lief en grappig en alles wat Noek ook zegt. Als er één is die een goede vriend kan zijn ben jij het wel!


    Je bent lief, Eva. Dankjewel. <3


    Danmarks Dynamite.

    Topic


    That is a perfect copy of reality.

    Oase schreef:
    [Ondertussen ben ik nog altijd met de armband bezig. Wooh. [/I]


    WOOHOOO xd

    c:

    (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt