• LALALA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oase schreef:
    (...)

    Awh.


    Ik meen het hoor <3

    Daar ging het niet om. Ik vroeg het me gewoon af..


    Danmarks Dynamite.

    Wentelteefje schreef:
    Ik denk dat ik beter stop met praten ofzo want er komen alleen maar domme/rare/vreemde dingen uit mijn typende vingers. Ik maak iedereen ongelukkig.
    So, byee xxx.


    Hoezo?
    Byee x

    Schuester schreef:
    (...)

    Euhm. Ik weet niet waar jij in zou passen.
    Ben je bereid om alles wat je hebt weg te doen en alleen maar aan anderen te denken?
    Ben jij bereid om te liegen, liegen en liegen om aardig te zijn en mensen te vriend te houden?
    Ben jij bereid om iedereen eerlijk te vertellen wat je vindt, ongeacht ze je zullen haten daarom of niet?
    Ben jij bereid om dapper en onverschrokken te zijn en soms zelfs roekeloos?
    Ben jij van mening dat de wereld beter wordt door enkel slimme mensen te hebben?

    Jaaa, dat was mijn vragenlijstje.
    Ik zit atm in Eruditie, maar in Oprechtheid pas ik eigenlijk ook wel. Al ben ik soms verstandig genoeg om me stil te houden (cat)


    Nee, ik zou wel willen maar kan dat niet.
    Nee.
    Nee, al soms wel.
    Half.
    Nee.
    Nope, ik pas nergens.

    Maar in mijn ogen is de wereld het best door een mengeling.


    Reality's overrated.

    Wilkinson schreef:
    Daar ging het niet om. Ik vroeg het me gewoon af..


    Nee, maar ik had het begrepen als je -je er aan had geïrriteerd. Dat deed ik voor ik de boeken las en de film zag namelijk ook. Ik ben nog steeds geen fan, maar vind het wel interessante theorieën.


    Reality's overrated.

    Hmm, volgens mij word ik later filosoof.


    Reality's overrated.

    Hm, oké. Dan is het goed. (:


    Danmarks Dynamite.

    Oase schreef:
    (...)

    Nee, ik zou wel willen maar kan dat niet.
    Nee.
    Nee, al soms wel.
    Half.
    Nee.
    Nope, ik pas nergens.

    Maar in mijn ogen is de wereld het best door een mengeling.


    Dan ben je goed. Als je je in één van deze dingen helemaal kan vinden, is dat niet helemaal correct. Ik weet niet of je de boeken hebt uitgelezen, dus ik zal niets zeggen. Maar het komt er op neer dat het niet goed is als je je helemaal kan vinden in één zo'n factie. Maar in mijn utopie is het wel zo dat de beste relaties gebaseerd zijn op eerlijkheid. Geen domme smoesjes. Maar dat gaat niet werken. Maar dat is wel een deel van mijn utopie.

    Noek, jij moet gewoon filosoof worden. Jij bent daar geweldig in.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Schuester schreef:
    (...)

    Euhm. Ik weet niet waar jij in zou passen.
    Ben je bereid om alles wat je hebt weg te doen en alleen maar aan anderen te denken?
    Ben jij bereid om te liegen, liegen en liegen om aardig te zijn en mensen te vriend te houden?
    Ben jij bereid om iedereen eerlijk te vertellen wat je vindt, ongeacht ze je zullen haten daarom of niet?
    Ben jij bereid om dapper en onverschrokken te zijn en soms zelfs roekeloos?
    Ben jij van mening dat de wereld beter wordt door enkel slimme mensen te hebben?

    Jaaa, dat was mijn vragenlijstje.
    Ik zit atm in Eruditie, maar in Oprechtheid pas ik eigenlijk ook wel. Al ben ik soms verstandig genoeg om me stil te houden (cat)

    Ik ga dit lijstje ook even maken, daarna ga ik.

    Ben je bereid om alles wat je hebt weg te doen en alleen maar aan anderen te denken? Nou, alles voor anderen lijkt me een beetje ongezond, maar ik doe eigenlijk best veel voor anderen, ook al merken ze het soms niet of doe ik het op een lompe manier waardoor iedereen toch weer op me gaat katten terwijl ik aardig en behulpzaam probeer te zijn. D:
    Ben jij bereid om te liegen, liegen en liegen om aardig te zijn en mensen te vriend te houden? Nou nee. Ik 'lieg' best veel in RL en daar heb ik heel veel spijt van, maar ik doe dat niet om mensen te vriend te houden of om aardig te zijn. Oh God, nu vertrouwen jullie me zeker niet meer, fuck.
    Ben jij bereid om iedereen eerlijk te vertellen wat je vindt, ongeacht ze je zullen haten daarom of niet? Ik wil het wel maar durf het niet zo goed meer. Vroeger wel. Ik wil wel altijd mijn mening vertellen, maar dan ben ik weer bang om te falen. Dus dat doe ik dan niet.
    Ben jij bereid om dapper en onverschrokken te zijn en soms zelfs roekeloos? Als ik in een echte ADHD D bui zit wel ja, eerst doen, dan denken. Ook behoorlijk roekeloos. (:
    Ben jij van mening dat de wereld beter wordt door enkel slimme mensen te hebben? Nee. Slimme mensen zijn nodig, maar mensen die uitvoeren al helemaal. Wat heb je aan een slimme maar laffe en niet-ondernemende wereld? Stel je hebt een heel plan om je leger op te stellen, helemaal slim uitgedacht enzovoort, maar je hebt geen soldaten? Dan kun je uiteindelijk helemaal niets.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat vinden jullie van mijn profiel? Is het af af?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Doei doei, ik ga slapen. Welterusten iedereen!
    Nog één keer; Gabs, ik ben dol blij dat je terug bent. Xx

    Doei Evaatje, Noeki, Lientje, Gabsie en de rest waarvan ik niet weet of ze nu hier zijn. <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Ik ga dit lijstje ook even maken, daarna ga ik.

    Ben je bereid om alles wat je hebt weg te doen en alleen maar aan anderen te denken? Nou, alles voor anderen lijkt me een beetje ongezond, maar ik doe eigenlijk best veel voor anderen, ook al merken ze het soms niet of doe ik het op een lompe manier waardoor iedereen toch weer op me gaat katten terwijl ik aardig en behulpzaam probeer te zijn. D:
    Ben jij bereid om te liegen, liegen en liegen om aardig te zijn en mensen te vriend te houden? Nou nee. Ik 'lieg' best veel in RL en daar heb ik heel veel spijt van, maar ik doe dat niet om mensen te vriend te houden of om aardig te zijn. Oh God, nu vertrouwen jullie me zeker niet meer, fuck.
    Ben jij bereid om iedereen eerlijk te vertellen wat je vindt, ongeacht ze je zullen haten daarom of niet? Ik wil het wel maar durf het niet zo goed meer. Vroeger wel. Ik wil wel altijd mijn mening vertellen, maar dan ben ik weer bang om te falen. Dus dat doe ik dan niet.
    Ben jij bereid om dapper en onverschrokken te zijn en soms zelfs roekeloos? Als ik in een echte ADHD D bui zit wel ja, eerst doen, dan denken. Ook behoorlijk roekeloos. (:
    Ben jij van mening dat de wereld beter wordt door enkel slimme mensen te hebben? Nee. Slimme mensen zijn nodig, maar mensen die uitvoeren al helemaal. Wat heb je aan een slimme maar laffe en niet-ondernemende wereld? Stel je hebt een heel plan om je leger op te stellen, helemaal slim uitgedacht enzovoort, maar je hebt geen soldaten? Dan kun je uiteindelijk helemaal niets.


    Goed over nagedacht c: Even op het laatste punt (ja, ik houd wel van discussies en zo. Het is lang geleden dat ik met iemand heb gediscussieerd. Komt grotendeels doordat hij niet meer in mijn leven is xd): slimme mensen hoeven niet zo zeer laf en niet-ondernemend te zijn :Y)

    Je profiel is goedgekeurd (Y)

    :p

    Schuester schreef:
    (...)

    Dan ben je goed. Als je je in één van deze dingen helemaal kan vinden, is dat niet helemaal correct. Ik weet niet of je de boeken hebt uitgelezen, dus ik zal niets zeggen. Maar het komt er op neer dat het niet goed is als je je helemaal kan vinden in één zo'n factie. Maar in mijn utopie is het wel zo dat de beste relaties gebaseerd zijn op eerlijkheid. Geen domme smoesjes. Maar dat gaat niet werken. Maar dat is wel een deel van mijn utopie.


    Ik heb ze allemaal gelezen. - In het vliegtuig nog wel. - en weet dat het niet goed is je ergens helemaal in te kunnen vinden, maar ik vind ze allemaal eigenlijk wel lastig.
    Mijn utopie bestaat uit minder geweld, maar wel een oprecht leven. Dingen doen voor een ander, maar je hoeft jezelf er niet helemaal in te vergeten. Moed is iets wat je mag koesteren, maar is niet het belangrijkste punt. Het minst belangrijk vind ik honger naar kennis, een paar knappe koppen voor de wetenschap is belangrijk, maar de rest hoeft wat mij betreft niet extreem slim te zijn, wat is handig, maar eerlijkheid, vrede en minder egoïsme vind ik belangeijker. Net als moed, want moed spoort de rest toch aan.


    Reality's overrated.