• LALALA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Memoria schreef:
    Noek, jij moet gewoon filosoof worden. Jij bent daar geweldig in.


    Uh, nee. Haha.
    Dan zou ik Forensisch Psycholoog willen worden. Maar eigenlijk is mijn droom toch actrice.


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    (...)

    Ik heb ze allemaal gelezen. - In het vliegtuig nog wel. - en weet dat het niet goed is je ergens helemaal in te kunnen vinden, maar ik vind ze allemaal eigenlijk wel lastig.
    Mijn utopie bestaat uit minder geweld, maar wel een oprecht leven. Dingen doen voor een ander, maar je hoeft jezelf er niet helemaal in te vergeten. Moed is iets wat je mag koesteren, maar is niet het belangrijkste punt. Het minst belangrijk vind ik honger naar kennis, een paar knappe koppen voor de wetenschap is belangrijk, maar de rest hoeft wat mij betreft niet extreem slim te zijn, wat is handig, maar eerlijkheid, vrede en minder egoïsme vind ik belangeijker. Net als moed, want moed spoort de rest toch aan.


    Jullie denken hier echt goed over na :o Ik heb er niet erg veel tijd aan besteed. Niet in de zin van: mijn utopie is dit ..... Maar wel aan waarin ik mij het best zou kunnen vinden. Maar dat is gewoon onbegonnen werk. Ik vind jouw utopie best wel cool zo. Alle vijf aspecten moeten er wel inzitten, dat zeker. Het ene is voor mij belangrijker dan het andere. Ik hecht niet veel waarde aan vriendschap bijvoorbeeld, want dat is niet te vinden. (In real life ten minste. Hier heb ik het goed).

    Schuester schreef:
    (...)

    Goed over nagedacht c: Even op het laatste punt (ja, ik houd wel van discussies en zo. Het is lang geleden dat ik met iemand heb gediscussieerd. Komt grotendeels doordat hij niet meer in mijn leven is xd): slimme mensen hoeven niet zo zeer laf en niet-ondernemend te zijn :Y)

    Thanks. c: Daar stond alleen maar slim en bij slim ga ik uit van nerds die goed zijn in Biologie, Wiskunde, Scheikunde en dat soort dingen en niet mensen die heel goed zijn in dingen doen. (cat)

    EN DANEE LEEFT NOG OMG. IK BEN ZO BLIJ.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben er weer..


    Danmarks Dynamite.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Thanks. c: Daar stond alleen maar slim en bij slim ga ik uit van nerds die goed zijn in Biologie, Wiskunde, Scheikunde en dat soort dingen en niet mensen die heel goed zijn in dingen doen. (cat)

    EN DANEE LEEFT NOG OMG. IK BEN ZO BLIJ.


    Jouw beeld van slim moet nog een beetje bijgeschaafd worden :p

    Gelukkig!

    Hey Gab c:

    Ik word nogal verdrietig..


    Danmarks Dynamite.

    Schuester schreef:
    Je profiel is goedgekeurd (Y)

    :p


    Reality's overrated.

    Schuester schreef:
    (...)

    Jouw beeld van slim moet nog een beetje bijgeschaafd worden :p

    Gelukkig!

    Hahaha, i don't care. :Y) Ik vind dit beeld van slim toch wel goed genoeg. Stiekem heb ik VWO hersens dus eigenlijk ben ik ook een nerd

    Ja, ik ben zo blij, omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoezo, gab?


    Danmarks Dynamite.

    Schuester schreef:
    (...)

    Jullie denken hier echt goed over na :o Ik heb er niet erg veel tijd aan besteed. Niet in de zin van: mijn utopie is dit ..... Maar wel aan waarin ik mij het best zou kunnen vinden. Maar dat is gewoon onbegonnen werk. Ik vind jouw utopie best wel cool zo. Alle vijf aspecten moeten er wel inzitten, dat zeker. Het ene is voor mij belangrijker dan het andere. Ik hecht niet veel waarde aan vriendschap bijvoorbeeld, want dat is niet te vinden. (In real life ten minste. Hier heb ik het goed).


    Ik besteed er zdlf geen tijd aan, ik denk gewoon altijd naa en dit is een van de vele dingen die vaak voorbij komen.
    Kijk, zo heeft iedereen zijn eigen dingetje en in dat van jou kan ik me ook wel vinden, want als ik zo naar de normen en waarden van vriendchap kijk heeft dat voor mij niet veel inhoud, maar toch vind ik minder geweld wel iets belangrijks en vond ik dat daar toch wel de prettigste sfeer hing. Daarbij was er niet echt iemand die boven de anderen stond.


    Reality's overrated.

    Schuester schreef:
    Hoezo, gab?


    Het idee hebben dat je als vriend niet genoeg bent. Je gewoon fucked up voelen. Ik weet het niet. :c


    Danmarks Dynamite.

    Schuester schreef:
    Hoezo, gab?


    Reality's overrated.

    Weet je, ik vind dit een erg interessant gesprek.


    Reality's overrated.