• (Een soort vervolg op mijn al heel lang uitgestorven RPG die best lang heeft gelopen, genaamd; Wolfblood)


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Speeltopic 1

    Wolfsmensen; (maximum van 10)
    - Alfa - xLenox - Adam James Hemene - 26 -
    Vijf jongens/mannen; VOL
    - Myle - Casper Aiden Wakefield - 18 -
    - Raccoon - Aiden Russel Lowlands - 24 -
    - Alioquin - Luke Hamilton Raves - 19 -
    - Ninuturu - Tyler Scott Cage - 27 -
    - Anakin -
    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - PeterParker
    - HoechIin
    - Vulpine - Amaya Noë - 24 -
    - Paracosm Aurora Calantha Maheras - 21 -
    - Caelia - Ayla Hope Savage - 22 -

    De Hunters; (maximaal 10)
    - Leider - Paracosm - Werpmessen - Rhin Malachi Philomena - 24 -
    Vijf jongens/mannen;
    - MarkOfCain - Geweren - Damen Ross Smith - 35 -
    - Alioquin - Pijl en boog -
    - Desaparece -
    -

    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - Caelestis - Werpmessen - Olivia "Liv" Dakota Harrison - 18 -
    - Iphigenia - Pijl en boog - Aspyn Katherine Marshall - 21 -
    - xLenox - Twin samurai swords - Mavis Catherine Jones - 21 -
    - Desaparece - Slinger & messen - Jade Moira Yorkwill - 19 -
    - Asterism -

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd (vanaf 18);
    Uiterlijk + foto;
    Wolfuiterlijk;
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Wolf of Hunter;
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Eventuele familieverwanten;
    Extra's;

    Regels;


    -Ik wil graag gemotiveerde RPG'ers! Dit maakt het leuker
    -Het minimum aantal woorden is 200. Hier wordt geen discussie over gevoerd
    -Maximaal twee personages, graag in combinatie
    -Reserveringen blijven twee dagen staan
    -OOC tussen haakjes
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn kwaaltjes
    -Wolfsmensen kunnen veranderen wanneer ze willen. Echter bij volle maan zijn ze gedwongen hun wolfgedaante te behouden tot de zon opkomt
    -Liefde tussen wolfsmensen en Hunters is mogelijk, maar houd het reëel
    -Moorden en ernstig verwonden zonder toestemming is niet toegestaan, overleg het eerst met elkaar en vermeld het aan mij, Myle
    -Houd je aan de regels, het niet nastreven van de regels kan een ban uit het RPG veroorzaken
    -Houd rekening met elkaar, niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren. Wanneer het te snel gaat komt hier een regel voor



    Voor vragen over het RPG kun je bij Myle terecht! Ik bijt niet!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam;
    Alexander 'Alex' Manuel Yorkwill.
    Leeftijd (vanaf 18);
    Cameron is 25 jaar oud.
    Uiterlijk + foto;


    Alex ziet er heel mannelijk uit. Hij heeft de nodige spierballen en is dus ook vrij sterk.
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Alex is een heel lief persoon als je hem goed kent. Voor de buiten wereld is hij vaak hard en word hij gezien als de "bad boy". Jake houd dat ook liever zo, hij wil mensen liever niet te dicht bij zich hebben. Dit komt mede door zijn verleden. Alex is een heel gesloten persoon en hij opent zich voor niks of niemand, toch weten de mensen die dicht bij hem staan wie hij ooit was en ze willen er alles aan doen om de oude Alex terug te krijgen. Alex is ook een heel beschermend persoon, hij beschermt degene van wie hij houdt met zijn leven. Ondanks Alex heel gesloten is, is hij best grappig, hij houd er van om grappen uit te halen en om te lachen.
    Wolf of Hunter;
    Hunter
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Gif pijltjes + blaaspijp en een zwaard. (Met dank aan Raccoon!)
    De gif pijltjes + blaaspijp komen uit Alex zijn jeugd vandaan, vanaf jongs af aan gebruikte hij al een blaaspijp. In de jaren zijn de besjes vervangen door steentjes, steentjes door puntige takjes, puntige takjes door pijltjes en pijltjes door giftige pijltjes. Een zwaard klinkt heel old fashioned, maar het is een heel goed wapen.
    Eventuele familieverwanten;
    Jade Moira Yorkwill.
    Verleden:
    Alex en Jade hadden een oudere zus, hier weet Jade niks van. Alex en Katelynn waren heel close, twee handen op een buik, maar dit veranderde toen Katelynn zich meer met hunten bezig ging houden, ze had minder tijd voor Alex. Ze kreeg de verkeerde vrienden en ging zich afzetten tegen haar familie en liep weg toen Alex 6 jaar was zij was toen 14 jaar. Alex probeerde haar over te halen om terug te komen bij haar familie, maar ze weigerde. Op een avond van de volle maan ging het mis. Alex was Katelynn gaan zoeken, omdat hij wist dat ze buiten zou zijn om te hunten. Alex was toen nog maar 8 jaar. Hij heeft de hele nacht gezocht en net voordat ze zon op zou komen en de volle maan zou verdwijen in het meer viel een wolf hem aan. Alex wist niet wat hij moest doen en liep achteruit tot hij niet meer verder achteruit kon, net toen de wolf op hem wilde springen sprong zijn zus voor hem. Ze werd voor zijn ogen vermoord door een wolf, sindsdien heeft hij een angst/haat voor wolven. Elke keer als hij er een ziet, schieten de beelden van de dood van zijn zus voor zijn ogen. Net voordat Katelynn dood ging heeft ze Alex laten beloven dat hij koste wat het kost Jade zou beschermen. Jaren hebben Alex zijn ouders hem de dood van zijn zus verweten, tot dat ze een brief van Katelynn lazen.


    Ik ga later verder, maar ik heb niet veel inspiratie voor hem.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 17:45 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aphordite ~ Desaparece


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ben ik nog iemand vergeten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Ben ik nog iemand vergeten?


    Ro is inmiddels ook af, die heb ik hier al gepost – dus die kan je er nog bij zetten ^^

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 13:30 ]


    •

    Hoechlin, Alioquin, PeterParker en Anakin moeten hun rol nog afmaken en opnieuw (zonder quote) posten als deze af is!

    Alioquin, jouw plaatje deed het niet en ik vind de innerlijke beschrijving wat kort. Als je dit aanpast zet ik je erbij! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Speeltopic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet of ik het hier moet vragen maar wil iemanf nog vrienden zijn met Mavis als ze in haar 'lieve vorm' is.
    Ze is dan namelijk heel onzeker en vind het fijn on bij mensen te zijn ;)

    Xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Ik weet niet of ik het hier moet vragen maar wil iemanf nog vrienden zijn met Mavis als ze in haar 'lieve vorm' is.
    Ze is dan namelijk heel onzeker en vind het fijn on bij mensen te zijn ;)

    Xoxo


    Rhin heeft met alle vrouwelijke perosnen van de Hunters een goede band –– omdat hij zich deels verantwoordelijk voor hen voelt, dus hij kan sowieso wel een vriend van haar zijn (:


    •

    Paracosm schreef:
    (...)

    Rhin heeft met alle vrouwelijke perosnen van de Hunters een goede band –– omdat hij zich deels verantwoordelijk voor hen voelt, dus hij kan sowieso wel een vriend van haar zijn (:


    Gezellig :3
    Mavis heeft alleen wel een claimerig gedrag, weet niet of dat een probleem
    Is x3


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Gezellig :3
    Mavis heeft alleen wel een claimerig gedrag, weet niet of dat een probleem
    Is x3


    Voor Rhin niet –– alhoewel hij niet veel van zichzelf laat zien in anderen, dus ik denk dat hij Mavis onbewust behoorlijk kan irriteren ^^


    •

    Mag ik dat laatste Hunter-meisje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dylan komt morgen ben ik bang. Zit hier halfdood omdat ik net door de regen moest fietsen en heb geen zin om het nu in te zitten vullen. Ben morgen toch vrij tot zessen (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Asterism schreef:
    Mag ik dat laatste Hunter-meisje?


    Mijn excuus, ik zal je erbij zetten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam; Robin Tigrisblack
    Leeftijd (vanaf 18); 20, maar ze gedraagt zich vaak veel jonger.
    Uiterlijk + foto;Robin heeft halflang blond haar , waarvan sommige plukken een bruinige kleur hebben. Haar ogen hebben een mooie bruine kleur. Meestal bind ze haar haar vast, dan heeft ze er niet zoveel last van. Soms verft Robin haar haar, maar meestal vindt ze haar nieuwe haarkleur niet zo mooi meer en wacht ze vol smacht op het moment dat de verf uit haar haar is. Robin heeft een lichte blanke huid die snel verbrand. Zomers verandert de kleur van haar haar ook een beetje; het wordt lichter. Robin heeft een slank lichaam met lichte vrouwelijke rondingen.
    Innerlijk (graag uitgebreid);Robin is een slim meisje, maar vaak gedraagd ze zich daar niet naar. Tijdens lacherige buienlijkt ze net een kind van 12. Daar vergelijken haar vrienden haar dan ook meestal mee. Tijdens die lacherige buien lacht ze vaak om bijna alles, wat de mensen om haar heen ook vaak irritant beginnen te vinden na een tijdje. Toch luistert ze wel naar je als je haar vraagt om serieus te zijn. Wanneer dit gebeurt is haar bui om in een mum van tijd en kun je normaal met haar communiceren en overleggen. Tijdens het jagen is Robin erg snel. Ze heeft een goede conditie en rent vaak vooraan. Dit is erg handig als ze achter een wolfmens aangaat, omdat ze ze dan vaak al snel inhaald. Haar nadelen zijn dat ze erg onhandig is en dus snel valt, tegen een boom aanloopt, enzovoort. Waardoor dit gebeurt weet ze niet, maar ze vindt het erg irritant. Ook is Robin best snel bang. Ze heeft een aantal angsten waar je haar bang mee kunt maken. Haar grootste angst is bloed. Ze kan er niet tegen om de rode vloeistof uit een organisme te zien stromen. Toch heeft ze geen moeite met pijn doen, het gaat haar echt om het bloed. Hierdoor heeft haar tegenstander een voordeel. Als die namelijk bloed, laat Robin ze het liefst met rust en laat ze ze vaak gaan.
    Wolf of Hunter; hunter
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);shotgun. en speer
    Eventuele familieverwanten; onbekend
    Extra's; Vroeger ging Robin altijd met haar vader mee op jacht. Tijdens de jachten heeft ze veel over sporen geleerd, wat ze nu goed kan toepassen. Ook vroeger kon ze niet tegen bloed en nam dan altijd is mee wat ze over de wond met bloed heen kon leggen, zoals een deken.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:32 ]

    Oeps sorry ik zag pas later dat de vrouwen al bezet waren