• (Een soort vervolg op mijn al heel lang uitgestorven RPG die best lang heeft gelopen, genaamd; Wolfblood)


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Speeltopic 1

    Wolfsmensen; (maximum van 10)
    - Alfa - xLenox - Adam James Hemene - 26 -
    Vijf jongens/mannen; VOL
    - Myle - Casper Aiden Wakefield - 18 -
    - Raccoon - Aiden Russel Lowlands - 24 -
    - Alioquin - Luke Hamilton Raves - 19 -
    - Ninuturu - Tyler Scott Cage - 27 -
    - Anakin -
    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - PeterParker
    - HoechIin
    - Vulpine - Amaya Noë - 24 -
    - Paracosm Aurora Calantha Maheras - 21 -
    - Caelia - Ayla Hope Savage - 22 -

    De Hunters; (maximaal 10)
    - Leider - Paracosm - Werpmessen - Rhin Malachi Philomena - 24 -
    Vijf jongens/mannen;
    - MarkOfCain - Geweren - Damen Ross Smith - 35 -
    - Alioquin - Pijl en boog -
    - Desaparece -
    -

    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - Caelestis - Werpmessen - Olivia "Liv" Dakota Harrison - 18 -
    - Iphigenia - Pijl en boog - Aspyn Katherine Marshall - 21 -
    - xLenox - Twin samurai swords - Mavis Catherine Jones - 21 -
    - Desaparece - Slinger & messen - Jade Moira Yorkwill - 19 -
    - Asterism -

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd (vanaf 18);
    Uiterlijk + foto;
    Wolfuiterlijk;
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Wolf of Hunter;
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Eventuele familieverwanten;
    Extra's;

    Regels;


    -Ik wil graag gemotiveerde RPG'ers! Dit maakt het leuker
    -Het minimum aantal woorden is 200. Hier wordt geen discussie over gevoerd
    -Maximaal twee personages, graag in combinatie
    -Reserveringen blijven twee dagen staan
    -OOC tussen haakjes
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn kwaaltjes
    -Wolfsmensen kunnen veranderen wanneer ze willen. Echter bij volle maan zijn ze gedwongen hun wolfgedaante te behouden tot de zon opkomt
    -Liefde tussen wolfsmensen en Hunters is mogelijk, maar houd het reëel
    -Moorden en ernstig verwonden zonder toestemming is niet toegestaan, overleg het eerst met elkaar en vermeld het aan mij, Myle
    -Houd je aan de regels, het niet nastreven van de regels kan een ban uit het RPG veroorzaken
    -Houd rekening met elkaar, niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren. Wanneer het te snel gaat komt hier een regel voor



    Voor vragen over het RPG kun je bij Myle terecht! Ik bijt niet!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam; Tyler Scott Cage
    Leeftijd (vanaf 18); 27
    Uiterlijk + foto;



    Tyler draagt meestal hoodies, broeken maken hem niet uit, zolang ze maar lekker zitten. Hij heeft het liefst op een zonnige dag een zonnebril op, anders krijgt hij last van zijn ogen en daarna hoofdpijn. Hij heeft een Litteken over zijn gezicht heen lopen door een gevecht met een andere wolf, ook heeft hij een Litteken van hetzelfde gevecht op zijn heup, hij zal niet vertellen met wie hij vocht of hoe hij eraan komt, het litteken op zijn heup is vaak gevoelig en kan soms pijn veroorzaken.
    Wolfuiterlijk;

    Zijn ogen zijn net iets feller geel in wolven vorm dan in mensen vorm, maar toch zijn zijn gele ogen in mensen vorm altijd erg duidelijk, als hij niet lekker is kunnen zijn ogen donkerder van kleur zijn, tot bijna bruin.
    Innerlijk; Tyler is meestal stil en praat niet altijd, dit komt omdat hij meer observeert wat de andere doen dan dat hij zich er mee bemoeid. Hij heeft in zijn leven behoorlijk wat ervaring over van alles op gedaan maar hij houd van leren. Hij weet veel over het wolf zijn en probeert ook zoveel mogelijk te weten te komen over hunters en hun doen, hij schrijft alles op in een schrift, hij houd daarin alles bij, de namen van hunters [als hij deze te weten komt] en wie de andere wolven zijn en wat hun rank is. Hij verstopt dit boek ook altijd erg goed en laat het aan bijna niemand zien. Tyler vertrouwd mensen niet zo snel en dit komt om zijn verleden, hij heeft nooit echt iemand gehad om te vertrouwen en vertrouwt eigenlijk alleen de alfa, hoewel hij aan de keuzes van de alfa zelfs wel eens twijfelt.
    Hoewel hij niet zo veel contact wil vind hij een beetje gezelligheid wel oke, je mag van hem altijd bij hem thuis langs komen, of je nou ik de problemen zit, suiker wilt lenen of wilt blijven slapen, het is allemaal goed. Tyler kan heel zorgzaam zijn tegenover gewonde, vriend of vijand als het ernstig is maakt het hem niet uit, hoewel hij natuurlijk wel maatregelen neemt als je toevallig vijand bent, maar erger dan opsluiten in de kelder tot je weer beter bent of in staat bent om jezelf te redden word het niet. Tyler weet veel over het genezen van allerlei ziektes en wonden, dit komt omdat hij eigenlijk altijd al dokter wou worden en er een opleiding voor heeft gedaan, maar omdat hij soms best wel een kort lontje kan hebben en woede uitbarstingen kan hebben is hij nooit aangenomen en is hij van school gestuurd na zijn 6de jaar. Soms maakt hij nieuwe medicijnen en test deze dan op zichzelf, alhoewel dat natuurlijk niet altijd een goed idee is, nadat hij zo ziek is geweest dat hij in het ziekenhuis was beland is hij gestopt, hij heeft echter het gefaalde medicijn nog steeds omdat hij het misschien ooit in de toekomst kan gebruiken om zichzelf of iemand anders te redden of juist vijanden weg te houden.
    Wolf of Hunter; Wolf
    Eventuele familieverwanten; Tylers vader is vermoord, zijn moeder is daarna achter hem aan gegaan, hij had een grote broer en een jongere zus maar toen de oudere broer zijn zusje heeft vermoord heeft Tyler zijn broer vermoord, het is niet duidelijk waarom voor andere, alleen Tyler weet het. Nu leeft hij alleen in een huisje in het bos die vroeger van de boswachter is geweest, Tyler loopt graag in het bos en neemt dan de hond van de nieuwe boswachter mee om niet op te vallen.
    Extra's;Tyler is Bi. Alleen zijn echte vrienden of de mensen die hem echt kennen mogen hem Scott noemen.

    Is hij goed zo?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 20:43 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik ga ze nu maken!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vrouwelijke wolf

    Naam: Amaya Noë

    Leeftijd: 24



    Uiterlijk (als mens):
    Lengte: 170 cm
    Kleur ogen: donkerbruin
    Kleur haar: zwart

    Amaya heeft een vrouwelijke lichaamsbouw met mooie rondingen. Haar spieren zijn best sterk, maar niet groot. Haar haar krult en is pikzwart. Vaak doet ze het in een staart of in een knot zodat het niet in de weg hangt, want anders wordt ze er helemaal gek van. Haar huidskleur is zeker niet licht, maar ook niet donker, een beetje er tussenin (zie foto). Ze heeft volle lippen en een mooi gevormde neus. Haar ogen hebben een diepe donkerbruine kleur. Haar huid is wonder boven wonder bijna helemaal littekenloos en ze heeft nergens moedervlekken. Haar enige litteken zit verborgen onder haar kleding op haar onderrug.

    Haar kledingstijl is casual met een stoere tint. Het moet niet al te oncomfortabel zitten en ze draagt geen felle kleuren.

    Uiterlijk (als wolf):
    Amaya verandert in een zwarte wolf met lichtgroene ogen. Haar haren zijn lang en dik en zitten dicht op elkaar. Ze heeft een brede kop en een lange neus. Haar oren staan omhoog gespitst en haar poten zijn gespierd. Ze is best wel klein.



    Innerlijk:
    Amaya komt over op anderen al een bazig type, dankzij haar luide stem en sterke mening, en is erg voor de agressieve aanpak. Ze werkt het liefste zelfstandig en is minder goed in groepsverband. Als iemand haar in de weg staat kan ze er wel eens heel bot op reageren. Ondanks dat alles is ze een meester in het onderdrukken van de wolf die ze van binnen is. Dat was namelijk iets wat ze vroeger totaal niet in de hand had... Ongeveer tien jaar terug heeft ze per ongeluk haar jongere zusje een permanent litteken bezorgd, door haar tijdens een heftige ruzie te krabben.
    Op zorgeloze momenten is Amaya sociaal en ze houdt heel erg van gezelligheid. Ze is ook helemaal gek op feestjes en dat soort evenementen. Ze zal ook nooit huilen, of er moet echt iets heel vreselijks gebeurd zijn. Ze is een van de oudere meiden van de troep en daarom voelt ze zich ook verantwoordelijk voor de jongsten, dat laat ze echter liever niet zien. Ze is erg jong van geest, maar vind het soms lastiger om zich in anderen te verplaatsen. Amaya is niet bijzonder intelligent, dus is ze nogal intuïtief ingesteld.

    Familie:
    Amaya’s moeder is een mens en haar vader is een wolf. Ze heeft maar één zusje en geen broertjes. Haar zusje, Samantha, lijkt als twee druppels water op haar en ze schelen dan ook maar iets meer dan een jaartje. Door het ongelukkige voorval van een paar jaar terug heeft Samantha een litteken over haar rug en schouder lopen, dat is dan ook een van de weinige dingen waarmee je ze uit elkaar kan houden. Samantha is een mens en heeft een vergelijkbaar karakter met Amaya.

    Extra's:
    Amaya houdt absoluut níet van water en regen. Ze is er juist gek op om in bomen te klimmen, al van jongs af aan.



    Ik hoop dat dit goed is :3

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 18:00 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Naam;
    Jade Moira Yorkwill
    Leeftijd (vanaf 18);
    Negentien jaar. Hoewel ze niet de jongste hunter is word ze wel zo gezien. Iedereen ziet haar als het kleine zusje dat beschermt moet worden.
    Uiterlijk + foto;


    Jade ziet er niet uit als je typische hunter meisje; stoer, gemeen, gevaarlijk, nergens bang voor. Nee, Jade ziet er precies het tegenover gestelde uit. Breekbaar, onschuldig, naïef. Wat ook niet meehelpt is dat ze nogal klein van stuk is. Haar lange bruine haren en haar blauwe twinkelende ogen heeft ze van haar moeder geërfd. Jade's haar heeft wat slag van zichzelf. Ze verspilt nooit tijd en geld aan haar make-up en haar, maar wel aan kleding. Ze kan er uren over doen om eindelijk een outfit te hebben gevonden, om vervolgens een andere aan te trekken. Jade draagt vaak kleding in lichte tinten zoals wit, pastel, beige dat soort tinten. Ze heeft een hele vrouwelijke vrolijke stijl. Omdat Jade klein van stuk is loopt ze vaak op hakken, waar ze ook aardig goed op kan lopen. Jade heeft een zandloper figuur met minder dan de gemiddelde rondingen. Verder is Jade niet echt sterk en dat is wel te zien, maar als ze bang of boos is heeft ze wel wat meer kracht.
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Jade is niet zo breekbaar en onschuldig als ze eruit ziet. Ze wil avontuur, dingen ontdekken en ze is heel nieuwsgierig. Jade is een pienter meisje die altijd netjes haar huiswerk maakt en doet wat haar vader en moeder haar opdragen. Jade heeft 1 beste vriendin en dat is ook gelijk haar enige vriendin. Jade werd vroeger veel gepest op school, ze was een makkelijk doelwit en dat is ze nog steeds. Jade wil heel graag dingen zelf doen, maar dit kan niet omdat haar ouders continu op haar lip zitten. Ze willen het beste voor haar, maar Jade zou Jade niet zijn als ze dacht dat ze het wel allemaal zelf kan. Ze doet zich dan ook veel groter voor dan dat ze is, want als ze bij het puntje van het paaltje komt doet ze liever niemand pijn. Hoewel ze wel de nodige training heeft gehad en zichzelf ook aardig goed kan verdedigen heeft ze de training nog nooit in de praktijk toegepast. Soms vindt Jade dat het ook wel welletjes geweest met iedereen die haar wil beschermen en gaat ze eigenwijs doen. Een keer is Jade weggelopen, maar onderweg kwam ze een hunter tegen die haar naar huis heeft gebracht. Alhoewel je het niet zou verwachten kan Jade heel boos worden en ook heel lang boos blijven. Ze is heel emotioneel en neemt dingen heel vaak serieus terwijl ze als luchtig grapje bedoeld worden. Jade is heel naïef je kan haar van alles wijs maken. Als je zou zeggen dat heksen bestonden en er een heel verhaal aan zou hangen zou ze je zo geloven. Dit is een van de redenen waarom haar ouders Jade zo graag veilig willen houden en zo ver mogelijk weg van de wolfsmensen. Ook kan Jade soms heel onhandig zijn dus eigenlijk vertrouwen haar ouders haar niet zo met messen.
    Wolf of Hunter; Hunter.
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Een slinger en verder draagt ze altijd nog messen bij zich, geen werpmessen.
    Eventuele familieverwanten; Haar broer; Jake Manuel Yorkwill
    Extra's; Jade is van school afgehaald omdat ze zo gepest werd. Haar moeder heeft haar thuis gehouden en daar geschoold. Tot nu toe is het haar ouders gelukt om haar van wolfmensen weg te houden, maar dit gaat snel veranderen. Ze hebben Jade wel de nodige training gegeven. Jade woont dus nog thuis. Nu lijkt het net of ze nooit buiten komt, maar eigenlijk komt Jade vaak buiten. Ze wonen dicht bij het bos en Jade is daar graag, wel onder toezicht van haar ouders. Haar vader is een van de meest beruchte wolfmensen martelaars en kan erg ver gaan in het martelen. Het martelen gebeurd in het schuurtje waar Jade nooit mag komen. Het schuurtje is heel goed geïsoleerd, je hoort zelfs niks als je er pal naast staat. Jade weet dat het gebeurd, maar ze zou nooit kunnen denken dat haar lieve vader dat doet. Haar vader moeder en broer zijn hele lieve mensen en altijd vriendelijk, maar hun werk nemen ze heel serieus.

    Ik hoop dat ze zo goed is?

    Oh ik ben trouwens vanaf donderdag 29 mei weg tot en met zondag 1 mei. Ik ben dan op vakantie, ik ga proberen zo veel mogelijk te reageren, maar ik kan niks beloven.(A)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 20:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lynn, ik vind het innerlijk echt wat kort hoor.

    Amaya is goedgekeurd!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aphordite schreef:
    Naam;
    Jade Moira Yorkwill
    Leeftijd (vanaf 18);
    Negentien jaar. Hoewel ze niet de jongste hunter is word ze wel zo gezien. Iedereen ziet haar als het kleine zusje dat beschermt moet worden.
    Uiterlijk + foto;


    Jade ziet er niet uit als je typische hunter meisje; stoer, gemeen, gevaarlijk, nergens bang voor. Nee, Jade ziet er precies het tegenover gestelde uit. Breekbaar, onschuldig, naïef. Wat ook niet meehelpt is dat ze nogal klein van stuk is. Haar lange bruine haren en haar blauwe twinkelende ogen heeft ze van haar moeder geërfd.
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Jade is niet zo breekbaar en onschuldig als ze eruit ziet. Ze wil avontuur, dingen ontdekken en ze is heel nieuwsgierig. Jade is een pienter meisje die altijd netjes haar huiswerk maakt en doet wat haar vader en moeder haar opdragen. Jade heeft 1 beste vriendin en dat is ook gelijk haar enige vriendin. Jade werd vroeger veel gepest op school, ze was een makkelijk doelwit en dat is ze nog steeds. Jade wil heel graag dingen zelf doen, maar dit kan niet omdat haar ouders continu op haar lip zitten. Ze willen het beste voor haar, maar Jade zou Jade niet zijn als ze dacht dat ze het wel allemaal zelf kan. Ze doet zich dan ook veel groter voor dan dat ze is, want als ze bij het puntje van het paaltje komt doet ze liever niemand pijn. Hoewel ze wel de nodige training heeft gehad en zichzelf ook aardig goed kan verdedigen heeft ze de training nog nooit in de praktijk toegepast. Soms vindt Jade dat het ook wel welletjes geweest met iedereen die haar wil beschermen en gaat ze eigenwijs doen. Een keer is Jade weggelopen, maar onderweg kwam ze een hunter tegen die haar naar huis heeft gebracht. Alhoewel je het niet zou verwachten kan Jade heel boos worden en ook heel lang boos blijven. Ze is heel emotioneel en neemt dingen heel vaak serieus terwijl ze als luchtig grapje bedoeld worden. Jade is heel naïef je kan haar van alles wijs maken. Als je zou zeggen dat heksen bestonden en er een heel verhaal aan zou hangen zou ze je zo geloven. Dit is een van de redenen waarom haar ouders Jade zo graag veilig willen houden en zo ver mogelijk weg van de wolfsmensen
    Wolf of Hunter; Hunter.
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Een slinger en verder draagt ze altijd nog messen bij zich, geen werpmessen.
    Eventuele familieverwanten; Haar broer; Jake Manuel Yorkwill
    Extra's; Jade is van school afgehaald omdat ze zo gepest werd. Haar moeder heeft haar thuis gehouden en daar geschoold. Tot nu toe is het haar ouders gelukt om haar van wolfmensen weg te houden, maar dit gaat snel veranderen. Ze hebben Jade wel de nodige training gegeven. Jade woont dus nog thuis.

    Dit is het voor nu even, ik ga vanavond verder. Oh ik ben trouwens vanaf donderdag 29 mei weg tot en met zondag 1 mei. Ik ben dan op vakantie, ik ga proberen zo veel mogelijk te reageren, maar ik kan niks beloven.(A)


    Mag de leider, Adam ^^, heel beschermend over haar zijn?? Je zei al dat ze als het kleine meisje werd gezien dus dit leek me wel leuk ;P
    Ik zoek eigenlijk nog een bestie voor Adam en Mavis (A)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)


    Mag de leider, Adam ^^, heel beschermend over haar zijn?? Je zei al dat ze als het kleine meisje werd gezien dus dit leek me wel leuk ;P
    Ik zoek eigenlijk nog een bestie voor Adam en Mavis (A)


    Snuffert jij hebt de alfa en zij is een hunter xD

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 18:46 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    xLenox schreef:
    (...)


    Mag de leider, Adam ^^, heel beschermend over haar zijn?? Je zei al dat ze als het kleine meisje werd gezien dus dit leek me wel leuk ;P
    Ik zoek eigenlijk nog een bestie voor Adam en Mavis (A)



    Ehm.. Sure? Maar jij hebt de Alfa en mijn meisje is een hunter..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xLenox schreef:
    (...)


    Mag de leider, Adam ^^, heel beschermend over haar zijn?? Je zei al dat ze als het kleine meisje werd gezien dus dit leek me wel leuk ;P
    Ik zoek eigenlijk nog een bestie voor Adam en Mavis (A)


    Ro (Aurora) is degene die in de wolfpack als 'klein meisje' wordt gezien (;


    Aphordite schreef:
    (...)


    Ehm.. Sure? Maar jij hebt de Alfa en mijn meisje is een hunter..



    Whahahaha oeps verkeerde geplakt x3 Le me sorry!!
    Ik bedoelde idd eigenlijk over Ro :P
    Le me so embarrassed right now ^^

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Hmh. Ik twijfel. Hoewel deze RPG me echt geweldig lijkt. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    Hmh. Ik twijfel. Hoewel deze RPG me echt geweldig lijkt. c:


    Neeee, niet twijfelen, gewoon meedoen! :Y)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Anakin schreef:
    Hmh. Ik twijfel. Hoewel deze RPG me echt geweldig lijkt. c:


    Ja, kom mee doen c: Met meer is het gezelliger :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Anakin schreef:
    Hmh. Ik twijfel. Hoewel deze RPG me echt geweldig lijkt. c:


    Join us (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Caelia schreef:
    (...)

    Neeee, niet twijfelen, gewoon meedoen! :Y)


    Nouuu omdat jij het bent, zal ik niet langer twijfelen en gewoon meedoen. Een mannelijk wolfmens alsjeblieft. :Y)

    EDIT: Jeez. Wat zijn jullie lief zeg. Dat heb ik nog nooit in een rollentopic meegemaakt. c:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 19:49 ]


    Rise and rise again until lambs become lions