• Hier kan je praten :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik ben terug van school& de folders:)

    xDreamingx: hoe was het bij de ortho??


    be gay do crimes

    iyanu schreef:
    (...)

    over mijn iPhone?
    want in eerste instantie dacht ik even dat je zei dat ik zielig was, maar dan negatief ;o haha ;) xo


    Ja je iPhone. c;


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    HorseQuinsy schreef:
    Ik ben terug van school& de folders:)

    xDreamingx: hoe was het bij de ortho??


    Vreselijk, heb kies pijn :c & Zeg maar Roos.

    En ik ben boos. Maar ja het is voor jullie denk ik niet interessant waarom.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Vreselijk, heb kies pijn :c & Zeg maar Roos.

    En ik ben boos. Maar ja het is voor jullie denk ik niet interessant waarom.


    Juist wel.

    Nou, we gingen de musical oefenen,
    Dus we gingen het aan de andere klas laten zien.
    Het ging niet heel 'goed'.
    Maar iedereen was de hele tijd, commentaar aan het leveren.
    Er word steeds tegen ons gezegd.
    'Let op hoe zij het doen, kunnen jullie veel van leren.'
    Die andere klas word voorgetrokken, en ik kan er niet tegen als iedereen commentaar heeft.
    Dus tja, daar kan ik slecht tegen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 16:11 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    Nou, we gingen de musical oefenen,
    Dus we gingen het aan de andere klas laten zien.
    Het ging niet heel 'goed'.
    Maar iedereen was de hele tijd, commentaar aan het leveren.
    Er word steeds tegen ons gezegd.
    'Let op hoe zij het doen, kunnen jullie veel van leren.'
    Die andere klas word voorgetrokken, en ik kan er niet tegen als iedereen commentaar heeft.
    Dus tja, daar kan ik slecht tegen.


    Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Echt niet leuk voor je.
    Ik ken dat gezeik nog wel een beetje van mijn musical, dat was echt vreselijk.
    Ik moest iemand spelen die verliefd was. Juist.
    In het begin zou ik de ander moeten zoenen,
    maar ik dacht dus: No way en het is gelukkig ook niet doorgegaan.
    Toen het nog niet was afgelast, gingen we met de hele klas een filmpje kijken over hoe je moest zoenen. Ik kon wel door de grond heen zakken.
    Ik werd het hele filmpje lang aangestaard en dan dacht ik dat het daarmee wel over ging.
    Niet dus.
    Toen we gingen oefenen in groepjes en wij ook echt oefenen, maar de andere groepjes stonden leuk voor het raam te kijken of we iets gingen doen. (Lekker kinderachtig.)
    En toen we elke keer terug kwamen van oefenen moet je eerst twintig keer zeggen dat er niemand heeft gezoend en dat dat ook nooit gaat gebeuren.
    Zo, ik hoop dat je je al iets beter voelt na het lezen van mijn musical ervaring. Ik weet nog dat ik er toen heel erg mee zat.

    FlySky schreef:
    (...)

    Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Echt niet leuk voor je.
    Ik ken dat gezeik nog wel een beetje van mijn musical, dat was echt vreselijk.
    Ik moest iemand spelen die verliefd was. Juist.
    In het begin zou ik de ander moeten zoenen,
    maar ik dacht dus: No way en het is gelukkig ook niet doorgegaan.
    Toen het nog niet was afgelast, gingen we met de hele klas een filmpje kijken over hoe je moest zoenen. Ik kon wel door de grond heen zakken.
    Ik werd het hele filmpje lang aangestaard en dan dacht ik dat het daarmee wel over ging.
    Niet dus.
    Toen we gingen oefenen in groepjes en wij ook echt oefenen, maar de andere groepjes stonden leuk voor het raam te kijken of we iets gingen doen. (Lekker kinderachtig.)
    En toen we elke keer terug kwamen van oefenen moet je eerst twintig keer zeggen dat er niemand heeft gezoend en dat dat ook nooit gaat gebeuren.
    Zo, ik hoop dat je je al iets beter voelt na het lezen van mijn musical ervaring. Ik weet nog dat ik er toen heel erg mee zat.


    Dat is vervelend. Mijn beste vriendin moet ook verliefd spelen. Alleen onze klas gaat daar niet zo op in.
    Echt sommige mensen.. Maar oke ik heb echt zin in het RPG. En moeten alleen nog meer jongens komen.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Dat is vervelend. Mijn beste vriendin moet ook verliefd spelen. Alleen onze klas gaat daar niet zo op in.
    Echt sommige mensen.. Maar oke ik heb echt zin in het RPG. En moeten alleen nog meer jongens komen.


    Jep, inderdaad. Hoewel Amity en Erudite gelijk zijn. Bij Abnegation zijn er helemaal geen jongens, maar wie ben ik om te zeggen dat iemand een jongen moet nemen, aangezien ik drie dames heb.:X

    FlySky schreef:
    (...)

    Jep, inderdaad. Hoewel Amity en Erudite gelijk zijn. Bij Abnegation zijn er helemaal geen jongens, maar wie ben ik om te zeggen dat iemand een jongen moet nemen, aangezien ik drie dames heb.:X


    Haha, ik heb een meisje en twee jongens.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Haha, ik heb een meisje en twee jongens.


    Oké, jij mag het best zeggen, maar ik zal vanaf nu gewoon braaf zeggen dat het niet uitmaakt. (Ookal ben ik het er niet mee eens, maar dat vindt ik nogal oneerlijk van mezelf.

    FlySky schreef:
    (...)

    Oké, jij mag het best zeggen, maar ik zal vanaf nu gewoon braaf zeggen dat het niet uitmaakt. (Ookal ben ik het er niet mee eens, maar dat vindt ik nogal oneerlijk van mezelf.


    Van mij mag je het zeggen (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    FlySky schreef:
    (...)

    Jep, inderdaad. Hoewel Amity en Erudite gelijk zijn. Bij Abnegation zijn er helemaal geen jongens, maar wie ben ik om te zeggen dat iemand een jongen moet nemen, aangezien ik drie dames heb.:X


    Ik ben erger, ik heb er vier :X


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ach, zoveel maakt het mij ook niet meer uit. Als we maar snel beginnen vind ik het al snel goed.:D

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik ben erger, ik heb er vier :X


    Haha, wij zijn het meidenclubje. Met z'n tween hebben we er al zeven. Misschien is het grote meidenoverschot wel een beetje aan ons te danken. Oeps...

    FlySky schreef:
    (...)

    Haha, wij zijn het meidenclubje. Met z'n tween hebben we er al zeven. Misschien is het grote meidenoverschot wel een beetje aan ons te danken. Oeps...


    Oeps... Misschien komen er nog wat mensen bij, hoop ik. En anders wachten we nog even voor de mensen die hun rol nog moeten invullen en dan beginnen we :) Ik kan osnapitsme (een vriendin van me) misschien overhalen om nog een jongen te nemen :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."