• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor degene die nog bezig met hun examens zijn; heel veel succes natuurlijk! En neem de tijd met reageren.

    De rest die niet reageert stuur ik vanavond even een GB (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Merci!!! Ik zal morgen misschien nog een hoofdstukje posten . Iemand zin om met Damen te spreken/oefenen? ;)


    Ik ga Alex afmaken, maar hij is al wel klaar om al een stukje voor te schrijven, zal ik hem naar Damen sturen??


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Desaparece schreef:
    (...)

    Ik ga Alex afmaken, maar hij is al wel klaar om al een stukje voor te schrijven, zal ik hem naar Damen sturen??

    De uitleg snap ik niet zo goed maar oke ! :)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 20:00 ]

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    De uitleg snap ik niet zo goed maar oke ! :)



    Ja, sorry ben de laatste tijd een beetje warrig, na mijn examens zijn mijn hersenen gewoon ontploft....


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Desaparece schreef:
    (...)


    Ja, sorry ben de laatste tijd een beetje warrig, na mijn examens zijn mijn hersenen gewoon ontploft....

    Geeft niet, ik ben nog bezig (en ben ze al kots beu, nog 4 te gaan :(

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Geeft niet, ik ben nog bezig (en ben ze al kots beu, nog 4 te gaan :(



    Awh, heel veel success! Ik heb gepost trouwens!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Desaparece schreef:
    (...)


    Awh, heel veel success! Ik heb gepost trouwens!

    Ook gepost (:

    Gepost.
    Niet zo goed als ik zou willen, maar het is wat, haha!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sevina schreef:
    Gepost.
    Niet zo goed als ik zou willen, maar het is wat, haha!


    Babysitter, jha? (baby);)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Babysitter, jha? (baby);)


    Hahah,
    Ash doesn't like it. (cat)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn post komt vanavond - als dat echt niet lukt morgen want ik heb een behoorlijk drukke dag achter de rug en moet zo nog dansen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga morgenmiddag posten! Want dan zijn eindelijk m'n tentamens klaar :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik reageer vanavond, ga zometeen uit eten. ;)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mijn post komt binnen nu en een half uurtje - ben er mee bezig nml (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als de post van Ash komt zou dat heeel fijn zijn – want ik wil Rhin heel hard laten reageren op Mavis :<