• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zou inderdaad zonde zijn dat deze rpg doodloopt :c Ik probeer mijn best te doen, maar ik heb volgens mij wat last van een writersblock...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vulpine schreef:
    Lenox? Ga jij nog een stukje met Adam posten of zal ik er eerst nog een stukje tussendoor gooien?

    Mensen!! Het zou zo zonde zijn als de rpg doodbloedt! Laten we er met z'n allen weer leven in gooien! X3


    Sorry!! Ik was vergeten dat het Adam zijn beurt was :(
    Ik zal vanavond posten!!!!

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik ga morgen met Zico posten. Offff. Misschien vanavond nog.
    Morgen heb ik sowieso tijd dus ten laatste kan je hem morgen verwachten. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Paracosm schreef:
    (...)

    Dit.

    Ik ga vanavond met Rhin reageren (:

    Ik reageer na Rhin ;)

    Same for me (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    xLenox schreef:
    (...)

    Sorry!! Ik was vergeten dat het Adam zijn beurt was :(
    Ik zal vanavond posten!!!!

    xoxo


    Oké, dan wacht ik op jou! En dan kan Saar weer na mij posten, dan is hopelijk haar writersblock weer iets minder ;)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Iedereen hier is zo ongelofelijk goed in stukjes schrijven o.O Mijn complimenten


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mijn stukje is gepost ;)

    Ik reageer morgen als het me lukt!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oké, nou gaat Amaya dus een lijstje maken en dingetjes kopen. Als er iemand gezellig mee wil, hoor ik het wel ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mijn post komt ook morgen. Sorry voor het wachten, maar het is druk op m'n werk waardoor ik gewoon de tijd even niet heb om direct te reageren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben nu met mijn post bezig :')
    Is er verder nog leven in het topic?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    Ik ben nu met mijn post bezig :')
    Is er verder nog leven in het topic?


    Ik wacht op jouw post en op de post van Aspyn (:


    Caelia schreef:
    Ik ben nu met mijn post bezig :')
    Is er verder nog leven in het topic?

    Als iemand met Damen wilt praten post ik nog iets
    Ik kan moeilijk blijven posten hoe hij alleen bezig is ;)

    Vulpine schreef:
    Iedereen hier is zo ongelofelijk goed in stukjes schrijven o.O Mijn complimenten


    Dit !
    Jullie stukjes zijn echt geweldig o:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH