• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Als iemand met Damen wilt praten post ik nog iets
    Ik kan moeilijk blijven posten hoe hij alleen bezig is ;)


    Misschien dat je hem dan naar iemand toe kunt sturen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vulpine ~> Espada


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wie waren de volgende om te posten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ro komt hoogstwaarschijnlijk vandaag.

    Ik wacht met Rhin nog op Aspyn, maar als dat nog een aantal dagen gaat duren stuur ik hem gewoon naar iemand anders.


    Okay, want 't valt nu een beetje stil hier en dat is zonde (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ precies (: Ik wacht nog op Aiden en dan kan ik daarna weer iets schrijven


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    ^ precies (: Ik wacht nog op Aiden en dan kan ik daarna weer iets schrijven


    Sorry ^^' Ik zit midden in de examens, waardoor ik het nogal druk heb. Zal na Fysica een berichtje typen ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Sorry ^^' Ik zit midden in de examens, waardoor ik het nogal druk heb. Zal na Fysica een berichtje typen ^^'

    Doe maar rustig aan! Ik zit namelijk ook midden in m'n schoolexamens...


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Oh shit. *facepalm*
    Ik dacht dat het mijn beurt nog niet was om te schrijven maar nu besef ik pas dat ik na Jennifer moest. Mijn stukje komt er zo snel mogelijk aan! Sorry!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik moet wachten op Lenox


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hahaha drie musketiers x'3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Owhja, succes iedereen! Ik heb ze al een maandje achter de rug! Thank god! Maar succes in ieder geval! Jullie kunnen het!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Desaparece schreef:
    Owhja, succes iedereen! Ik heb ze al een maandje achter de rug! Thank god! Maar succes in ieder geval! Jullie kunnen het!

    Merci!!! Ik zal morgen misschien nog een hoofdstukje posten . Iemand zin om met Damen te spreken/oefenen? ;)

    ^^ danku. Zal ik wel nodig hebben idd cx


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Desaparece schreef:
    Owhja, succes iedereen! Ik heb ze al een maandje achter de rug! Thank god! Maar succes in ieder geval! Jullie kunnen het!


    SorrySorry!!!
    ga nu schrijven voor Adam en Mavis :P


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.