• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helemaal prima!


    Zo. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    Zo. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. ^^


    Ik zal na mijn film meteen een reactie schrijven (:


    Hahaha - Naomi, ik heb net even hard op zitten lachen om je post. "Denk na, aap."
    Echt ge-wel-dig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Hahaha - Naomi, ik heb net even hard op zitten lachen om je post. "Denk na, aap."
    Echt ge-wel-dig.


    Hahaha. Dankjewel. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Lenox? Amaya komt er aan waltzen, maak je klaar (baby) (ze komen dus naar Adam toe)
    Maar wacht even hoor, wie roept er nou naar Adam (aan het einde van je post)? cx

    [Toevoeging: Owh, ik denk dat Amaya en Aiden dat al zijn xD, ik heb even je profielpagina bezocht en zag dat je al wist dat we er aan kwamen :3]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 23:22 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Argh! Heb ik een lap tekst staan, valt m'n laptop uit. Ik ga even kijken of ie nog iets heeft opgeslagen anders moet ik een hele nieuwe post maken en die gaat dan vandaag niet meer komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vulpine schreef:
    Lenox? Amaya komt er aan waltzen, maak je klaar (baby) (ze komen dus naar Adam toe)
    Maar wacht even hoor, wie roept er nou naar Adam (aan het einde van je post)? cx

    [Toevoeging: Owh, ik denk dat Amaya en Aiden dat al zijn xD, ik heb even je profielpagina bezocht en zag dat je al wist dat we er aan kwamen :3]


    Hihi, ja dacht ik doe het zo even x3
    Ik wist namelijk geen goed einde voor mijn stukje ;s
    Sorry als ik het fout heb gdn:(
    anders pas het nog even aan!!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Caelia schreef:
    Argh! Heb ik een lap tekst staan, valt m'n laptop uit. Ik ga even kijken of ie nog iets heeft opgeslagen anders moet ik een hele nieuwe post maken en die gaat dan vandaag niet meer komen.


    Ik ga voor je duimen D:


    xLenox schreef:
    (...)

    Hihi, ja dacht ik doe het zo even x3
    Ik wist namelijk geen goed einde voor mijn stukje ;s
    Sorry als ik het fout heb gdn:(
    anders pas het nog even aan!!


    Nee joh! Juist leuk gedaan! Ik wilde alleen even zeker weten dat ik niet dwars door een interactie tussen Adam en iemand anders heenging snap je (krul)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Paracosm schreef:
    (...)

    Ik ga voor je duimen D:


    Dat heeft dan geholpen, grotendeels stond er gelukkig nog in dus de post komt eraan (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Dat heeft dan geholpen, grotendeels stond er gelukkig nog in dus de post komt eraan (:



    Vulpine schreef:
    (...)

    Nee joh! Juist leuk gedaan! Ik wilde alleen even zeker weten dat ik niet dwars door een interactie tussen Adam en iemand anders heenging snap je (krul)


    *verlichtende zucht*
    Oké, mooizow!! :Y)
    Btw Adam kan niet wachten op wat gezelschap, hij verveeld zich terpletter!

    Paracosm schreef:
    (...)



    whahahahaha x'D ge-wel-dig plaatje!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Sorry voor het wachten. Ik ben nog niet zo lang thuis en ben echt stikkapot van het verbouwen - we gaan namelijk verhuizen in augustus. Dus ik vrees ervoor dat mijn post pas morgen komt. Mijn concentratie is namelijk echt ver zoek. Ik ga wel nog proberen ofc maar ik vrees er een beetje voor gezien ik hier elk moment in slaap lijk te vallen. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Sorry, dat ik nog niets geschreven heb, ontzettend druk gehad, iemand voor Brooke?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''