• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raccoon schreef:
    (...)

    :Y) Sorry kon het niet laten :'3


    Mhaha, dan krijg je dus dat soort momenten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb nog een lijstje met enkele wapens van een THG rpg? Misschien kan dit helpen ? :3
    Zwaard
    Sikkel
    Bijl
    Goedendag (30cm+ bol 10cm)
    Klein zwaard
    Boog
    Speer
    Drietand
    Hakmes
    Messenset
    Mes
    Dolk
    Tonfa
    Chakram
    Boemerang
    Gif pijltjes + blaaspijp



    Thanks, sweetheart!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik heb Aspyn's relaties wat aangepast!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Is er iemand die Jade wil meeten in het bos?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Desaparece schreef:
    Is er iemand die Jade wil meeten in het bos?


    Ja! Aspyn!
    Begin jij? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Desaparece schreef:
    (...)


    Thanks, sweetheart!


    Graag gedaan ^^ Hopelijk heb je er wat aan :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh god, ik heb totaal geen inspiratie voor Aleydis.

    @Myle, Wanneer moet mijn rol helemaal af zijn?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Iphigenia schreef:
    (...)

    Ja! Aspyn!
    Begin jij? (:



    Ja! Ik moet alleen even snel naar boven rennen voor mijn oplader anders valt mijn laptop uit!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Desaparece schreef:
    (...)


    Ja! Ik moet alleen even snel naar boven rennen voor mijn oplader anders valt mijn laptop uit!


    Haha - rennen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    HoechIin schreef:
    Oh god, ik heb totaal geen inspiratie voor Aleydis.

    @Myle, Wanneer moet mijn rol helemaal af zijn?

    Tja wanneer... als hij maar af komt! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry dat ik zo veel vragen stel, maar hebben de Hunters dan niet nog een 'gewone' job?
    ( Zo ja dan steek ik dat in mijn stukje ;)

    Te laat, hij was uitgevallen...

    De reactie komt er nu aan!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ze kunnen alles naast het Hunten zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anyone for Brooke?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Caelia schreef:
    Oh dear x'D Nou ben ik benieuwd welke mannelijke wolf als eerste zijn reserve kleren gaat "vergeten".


    Door één of andere manier zie ik Zico daar wel voor in staat, haha. ;p
    Maar dan wel dat hij het serieus is vergeten. Dus niet voor het plezier even naakt gaat rond rennen lol.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 21:49 ]


    Rise and rise again until lambs become lions