• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paracosm schreef:
    Als de post van Ash komt zou dat heeel fijn zijn – want ik wil Rhin heel hard laten reageren op Mavis :<


    haha of Rhin gaat uit super snelle reflex of Mavis af (aangezien je blijkbaar veel zin hebt om te reageren x3)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Paracosm schreef:
    Als de post van Ash komt zou dat heeel fijn zijn – want ik wil Rhin heel hard laten reageren op Mavis :<


    Komt eraan! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sevina schreef:
    (...)

    Komt eraan! (:


    Rustig maar lieverd, ik ga jou niet opdwingen (: Ik weet (net als van mezelf) dat je in een drukke periode zit)!


    Paracosm schreef:
    (...)

    Rustig maar lieverd, ik ga jou niet opdwingen (: Ik weet (net als van mezelf) dat je in een drukke periode zit)!


    It's okay, ik was toch al van plan ergens morgen er mee bezig te gaan.
    Daarnaast weet ik hoe vervelend het is om op een post te wachten!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Even melden dat ik van 27 juni tot 9 juli en van 18 juli tot 27 juli op reis ben en dan niet kan posten

    Owjaaa! guys, ik ben een maand weg, vakantie en huttendorp [vrijwilligers werk]. Ik ga zo veel mogelijk proberen te posten, maar ik ga met de zeilboot op vakantie en niet in elke haven is wifi...


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Als er straks een nieuw praattopic komt zal ik er een lijstje inzetten met wanneer wie weg is, dan kunnen we daar in die dagen rekening mee houden.
    Ikzelf ben namelijk ook weg van 18 juli tot 25 juli dus kan dan ook niet posten.

    Als je slim bent zorg je dan ook dat je personages "los" geschreven staat zodat dan niemand vast komt te zitten, en gewoon verder kan gaan ^^

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 17:09 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Haha people even een dingetje:

    Catherine kan in de avond niet weg aangezien Mavis en zij sws in de avond switchen..
    Ook vindt Mavis hunten niet leuk maar zit ze bij de groep vanwege Catherine dus heeft Mavis nog nooit gehunt omdat ze in de avond toch alleen hunten (toch?!)

    Ik dacht ik zeg het even (A)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik hoop dat het ook geen erg is dat ik nu even 10 dagen niet meer post want ik vertrek morgen op reis en het is beter dat ik nu niks meer post of die persoon moet dan 10 dagen wachten (:

    MarkOfCain schreef:
    Ik hoop dat het ook geen erg is dat ik nu even 10 dagen niet meer post want ik vertrek morgen op reis en het is beter dat ik nu niks meer post of die persoon moet dan 10 dagen wachten (:


    Geen probleem. Ik schrijf het voor mezelf even op en we zien je - hopelijk - over tien dagen weer terug.
    Veel
    Plezier in iedergeval!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Veel plezier ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xLenox schreef:
    Haha people even een dingetje:

    Catherine kan in de avond niet weg aangezien Mavis en zij sws in de avond switchen..
    Ook vindt Mavis hunten niet leuk maar zit ze bij de groep vanwege Catherine dus heeft Mavis nog nooit gehunt omdat ze in de avond toch alleen hunten (toch?!)

    Ik dacht ik zeg het even (A)


    Ik snap er niet heel veel van, haha.
    Mavis gaat toch gewoon mee in de avond? En de groep hunt samen toch, niet individueel?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 14:22 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dankjewel iedereen (:

    MarkOfCain schreef:
    Dankjewel iedereen (:


    Ohja, veel plezier inderdaad! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dit topic is bij deze vol ^^ Ik maak meteen een nieuwe aan, die plaats ik in dit berichtje

    Praattopic 2.

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 14:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'