• Volgende week ga ik met school naar Barcalona. Maar zoals altijd in mijn geval wanneer ik eindelijk eens iets leuks ga doen heb ik weer eens wat... dit keer ben ik dus ziek :l werkelijk waar, mijn lichaams zit mij altijd dwars!

    Helaas is het zo dat op de een of andere manier griep bij mij nooit een week duurt maar ik er altijd 2 weken las van heb, en vervolgens nog weken last heb van de na sleep ervan (buh)...

    Nu ga ik met grote tegenzin thuis blijven van mijn stage (Border collie kennen LLianfarian)
    En hoop ik dan ik ver genoeg op knap!

    Heeft iemandbtoevallig tips om snel op te knappen???


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Veel slapen!


    Treat people with kindness

    Sinaasappels persen en het sap opdrinken. Echt wel twee of drie glazen per dag.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn moeder kookt altijd water, perst daar een halve citroen in uit en doet er een á twee theelepels honing bij, gewoon in een groot glas of een beker. Voor mijn gevoel helpt het altijd wel.
    Hopelijk gaat het weer snel beter! Ik herken je situatie wel, ik loop nu met krukken. Over een week gaan we naar Berlijn met ons leerjaar, waar we veel moeten lopen, wat ik echt niet kan.
    Maar ik wil wel heel graag mee, dus dat wordt iets van een rolstoel ofzo. :/


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."