• GEEN COVER MEER NODIG

    Ik heb nu een paar covers binnen gekregen en daaruit zal ik er eentje kiezen, aangezien mijn story al klaar is en ik hem zo snel mogelijk wil activeren zoek ik niet nog meer covers, bedankt voor het meedoen en wie weet zie jij je cover dalijk in mijn verhaal (:

    Hallo,

    Ik heb een cover nodig voor mijn nieuwe verhaal nu ben ik zelf heel slecht in covers maken en foto's bewerken dus maak ik er een wedstrijd van, hier een kort verslag over mijn verhaal:

    Het verhaal gaat over Zarry (Harry Styles en Zayn malik)
    Harry gaat in de zomervakantie 6 weken naar Tokio waar hij in een hotel verblijft, Zayn werkt in dat hotel.
    De titel van het verhaal is summer love.

    Verder heb ik niet echt zelf foto's die ik in de cover verwerkt wil hebben, wel zat ik te denken aan een zomer thema en iets van Japanse letters.
    Als jij mee wil doen zal dat heel fijn zijn, iedereen mag meedoen en als de cover klaar is kan je hem naar mij sturen via een privé bericht.
    Ik deel een beloning uit die rond de 1 en 3 credits zal bevatten voor de winnaar.

    Als je nog vragen hebt of opmerkingen hoor ik het graag via een privé bericht.

    Ik hoop dat jullie mee willen doen en veel succes! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 14:52 ]


    True friends stab you in the front.

    Heb je toestemming van een (wedstrijd)moderator gekregen voor je wedstrijd?
    Je mag trouwens zulke coveraanvragen gewoon doen onder het subforum covers/trailers, want een echte wedstrijd is het niet, en daar heb je ook geen toestemming van een mod voor nodig. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil het wel proberen! :Y)
    Eigenlijk verveel ik me al vet lang en wil ik weer een cover maken :')


    wat was dit ookalweer

    Novoselic schreef:
    Heb je toestemming van een (wedstrijd)moderator gekregen voor je wedstrijd?
    Je mag trouwens zulke coveraanvragen gewoon doen onder het subforum covers/trailers, want een echte wedstrijd is het niet, en daar heb je ook geen toestemming van een mod voor nodig. (:


    ik zie nu pas dat ik hem bij het verkeerde topic heb gezet, oops, ik zal hem ergens anders plaatsen, dankje voor het melden! (:


    True friends stab you in the front.

    Jichael schreef:
    (...)

    ik zie nu pas dat ik hem bij het verkeerde topic heb gezet, oops, ik zal hem ergens anders plaatsen, dankje voor het melden! (:

    Ik zou ook - maar dat zou ik doen (; - eventjes aan de mod vragen of de titel ook aangepast kan worden naar Coveraanvraag of zo. Er bestaan namelijk ook coverwedstrijden en ik dacht net van; hé, daar ga ik me voor aanmelden, toen ik zag dat het eigenlijk een aanvraag was. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik zou ook - maar dat zou ik doen (; - eventjes aan de mod vragen of de titel ook aangepast kan worden naar Coveraanvraag of zo. Er bestaan namelijk ook coverwedstrijden en ik dacht net van; hé, daar ga ik me voor aanmelden, toen ik zag dat het eigenlijk een aanvraag was. ^^


    ik heb hem nu zelf bij het topic cover en trailers staan, ik zal het een mod melden dat het een fout was, nogmaals bedankt ik had het zelf anders niet gezien (:


    True friends stab you in the front.

    -

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is inderdaad niet toegestaan om zomaar een wedstrijd te beginnen. Ik heb je titel even aangepast voor je. Maar het beste kun je je beginpost ook even aanpassen. Mensen maken meestal een cover wanneer ze zin hebben, dus een tijdlimiet is niet echt nodig. Het kan namelijk goed zijn dat je vanavond al een paar covers krijgt van mensen.

    Fawkes schreef:
    Het is inderdaad niet toegestaan om zomaar een wedstrijd te beginnen. Ik heb je titel even aangepast voor je. Maar het beste kun je je beginpost ook even aanpassen. Mensen maken meestal een cover wanneer ze zin hebben, dus een tijdlimiet is niet echt nodig. Het kan namelijk goed zijn dat je vanavond al een paar covers krijgt van mensen.


    bedankt en ik heb hem gelijk aangepast (:


    True friends stab you in the front.

    Ik ben begonnen en heb nu dit.
    Vind je het goed als basis? Tekst moet er nog bij komen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik ben begonnen en heb nu dit.
    Vind je het goed als basis? Tekst moet er nog bij komen :Y)


    it's really beautiful! Omg, dat is een van de mooiste covers ever, i love it! :Y


    True friends stab you in the front.

    Jichael schreef:
    (...)

    it's really beautiful! Omg, dat is een van de mooiste covers ever, i love it! :Y


    Ahw dat vind ik echt lief van je <3
    Ik ben alleen bang dat als ik tekst ga invoegen hij heel lelijk word, maar ik zal deze opslaan en je het eindresultaat later sturen!


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Ahw dat vind ik echt lief van je <3
    Ik ben alleen bang dat als ik tekst ga invoegen hij heel lelijk word, maar ik zal deze opslaan en je het eindresultaat later sturen!


    dat is goed! Can't wait! (:


    True friends stab you in the front.

    Zonder effect:



    Met effect:



    Ik vind persoonlijk zonder effect het mooiste. En anders kan ik er een andere voor je ondergooien als je dat wil. Maar dan valt de soort Eiffeltoren in Zayns gezicht heel raar op.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 20:51 ]


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Zonder effect:


    Met effect:



    Ik vind persoonlijk zonder effect het mooiste. En anders kan ik er een andere voor je ondergooien als je dat wil. Maar dan valt de soort Eiffeltoren in Zayns gezicht heel raar op.


    de gene zonder effect is inderdaad mooier (:


    True friends stab you in the front.

    Jichael schreef:
    (...)

    de gene zonder effect is inderdaad mooier (:


    Heb je verder nog verbeterpunten? Het is een van mijn eerste en wil ze zo veel mogelijk verbeteren :')


    wat was dit ookalweer