• Oké, dus ik ben al héél lang aan het twijfelen tussen twee verhalen die ik wil uitschrijven en misschien op Quizlet zetten. Als er iemand vraagt het erop te zetten zal ik het waarschijnlijk sowieso doen, maar ja.

    1. Dreamcatcher
    Dromenvanger

    De 17-jarige Helena woont midden in de stad New-York, in een appartement op de 32ste verdieping van een flatgebouw. Elke nacht opnieuw ligt ze wakker van de auto's, het geluid, alles. Ze lijdt aan insomnia. Maar op een dag valt ze, tot iedereen's verbazing, in slaap.
    Ze komt terecht in een wereld van dromen, waar een strijd gevoerd wordt die onoverwinnelijk is zonder haar. Helena kan met dieren communiceren, en ze laten vechten. Ze is de enige in zo velen decennia. Wat gaat ze doen? Bij haar moeder blijven en slapeloze nachten ondergaan? Of eerder in de fantastische wereld van haar dromen blijven, die haar volledig heeft overgenomen?


    2. Children Of The Moon
    Kinderen van de maan

    In een andere wereld, tussen ons en het heelal in, woont een 17-jarige meisje. Kastella. Deze wereld is niet zo groot als de onze, maar het bestaat uit drie delen. Lumen, Obscura en Terra. Kastalla woont in Terra en heeft heel vroeg haar moeder verloren, daarom woont ze bij haar tante, Calya, die voor vijf andere kinderen zorgt.
    Maar een week voordat ze achttien wordt, ontdekt ze dat het ongewoon is hoe ze zich gedraagt, dat ze ongewone dingen doet en dat dat ze in een aparte hut woont. Hoe komt het dat ze deze dingen doet, zonder dat ze het weet? En waarom gedraagt ze zich net zoals die jongen aan de andere kant van het dorp? En waarom verdwijnen er mensen rondom haar?
    Misschien is zij wat ze noemen: "Een kind van de maan".


    Eéééén misschien nog een bij-vraagje voor de horrorfans (of wie de horrorfilm 'The Purge' heeft gezien). Zou iemand een verhaal willen lezen van een meisje dat wraak neemt op iedereen die haar leven tot een hel heeft gemaakt? (In die 12 uur van de Purge dan)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:26 ]

    Bennefrost schreef:
    Dreamcatcher lijkt op een verhaal dat ik ooit zelf heb willen schrijven, dus ik kies voor die. :p

    Haha serieus? Stuur mij waarover dat ging misschien kan ik er inspiratie uithalen! Of kunnen we hem samen schrijven of zo. :-)

    Mafia schreef:
    (...)
    Haha serieus? Stuur mij waarover dat ging misschien kan ik er inspiratie uithalen! Of kunnen we hem samen schrijven of zo. :-)

    You got a message. ^^


    Take me to wonderland

    Momenteel staat Children Of The Moon op één. Iemand nog stemmen? Anders ga ik die uitwerken, als iemand die zou lezen natuurlijk.