• Poof! Nummer 20 ;o!
    Ok meestal zet ik in deze regeltje ook iets leuks maar ik heb nu niks ok :'D..
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL



    Rechts boven: Guilty Crown
    Links boven: Tonari ni Kaibutsu-kun
    Rechts onder: Shin Sekai Yori
    Links onder: Nana

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 15:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Trouwens mensjes wat kan je het beste doen tegen overbelastte knieën? :'D..
    Ik heb die dingen zeg maar best wel vaak nodig :'D.. Lopen doet zeer en de trap af gaan is een hel (net zoals van een fiets af stappen) ik ga er gewoon doorheen XD.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Taka schreef:
    (...)

    Hahha, jaa maar deze gevechten zijn waarschijnlijk nog veel slechter en saaier dan Bleach, want van Bleach hoor ik altijd wel hele goede dingen. De eerste arc schijnt heel sterk te zijn en ik vind de ending van de eerste arc ook erg mooi :) Life is like a boat. En Bleach schijnt de fillers ook aardig relevant te houden.
    Alleen dit Dbz is gewoon echt verschrikkelijk xd Maar ik val er niet van in slaap of zo, ik lach me kapot hierom xd


    Ja maar de art en graphics (zo heet zoiets toch? Don't shoot me, ik ken geen computertaal) van Dbz zijn ook gewoon zo slecht. XD Wat heel begrijpelijk is voor de tijd waarin het gemaakt is, maar toch. :')
    De gevechten zijn ook vaak wel heel spannend in Bleach, maar ik was er gewoon echt klaar mee op een gegeven moment, het duurde maar en het duurde maar en ik wilde verder maar het ging maar niet verder. XD
    Which ending? Ik ben fan van Houki Boshi, maar ik weet niet meer de hoeveelste dat is... En de tweede opening vind ik heel erg leuk. ^^
    Ah, ik krijg nu eigenlijk stiekem toch zin om verder te kijken...
    Maar ik werd wel echt gek van die huge filler arc want hij duurde echt jaren. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    Trouwens mensjes wat kan je het beste doen tegen overbelastte knieën? :'D..
    Ik heb die dingen zeg maar best wel vaak nodig :'D.. Lopen doet zeer en de trap af gaan is een hel (net zoals van een fiets af stappen) ik ga er gewoon doorheen XD.


    Ik heb dat ook heel vaak aan één knie, vraag me niet waarom niet aan allebei, maar ik heb er ook echt last van. Dus ik wil ook wel tips. :')
    Bij mij komt het denk ik door mijn werk, daar sta ik zeg maar de hele dag en ik heb het ook altijd daarna.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Ja maar de art en graphics (zo heet zoiets toch? Don't shoot me, ik ken geen computertaal) van Dbz zijn ook gewoon zo slecht. XD Wat heel begrijpelijk is voor de tijd waarin het gemaakt is, maar toch. :')
    De gevechten zijn ook vaak wel heel spannend in Bleach, maar ik was er gewoon echt klaar mee op een gegeven moment, het duurde maar en het duurde maar en ik wilde verder maar het ging maar niet verder. XD
    Which ending? Ik ben fan van Houki Boshi, maar ik weet niet meer de hoeveelste dat is... En de tweede opening vind ik heel erg leuk. ^^
    Ah, ik krijg nu eigenlijk stiekem toch zin om verder te kijken...
    Maar ik werd wel echt gek van die huge filler arc want hij duurde echt jaren. :')


    Nou ja, de art en de graphics zijn niet o slecht als het plot en de personages xd Dus in verhouding zijn die weer goed haha xd
    Ja, meestal wil je in gevechten wel wat development van personages of een realistisch goede manier, maar voor een schrijver is dat lastig te schrijven.
    Sowieso ben ik niet voor series die gevechten gebruiken voor character development, dat vind ik gewoon lame. Maar ja, bij Dbz schiet ik weer steeds in de lach daarbij, dus ligt er net aan wat je wilt met je serie xd

    Houki Boshi ken ik niet zo, is dat ook zo'n actie-actige anime waarin ze planeten opblazen? :P
    Ik heb de naruto filler sage meegemaakt van aflevering 135 tot en met 220 :P Dus het is te overleven een huge filler arc.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Ik heb dat ook heel vaak aan één knie, vraag me niet waarom niet aan allebei, maar ik heb er ook echt last van. Dus ik wil ook wel tips. :')
    Bij mij komt het denk ik door mijn werk, daar sta ik zeg maar de hele dag en ik heb het ook altijd daarna.

    Ahww
    Ik had het vandaag dan gekregen aan beide knieën door geweldige gym :'D.. Heel mijn lichaam is daar dood vandaan gekomen. Mijn armen zijn ook al zo moe xd.
    Die kerel vond het nodig om ons met gewichten te laten werken en verdomd vaak door je knieën te laten gaan ook met die gewichten :'D..
    Samen naar een masseuse gaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Trouwens mensjes wat kan je het beste doen tegen overbelastte knieën? :'D..
    Ik heb die dingen zeg maar best wel vaak nodig :'D.. Lopen doet zeer en de trap af gaan is een hel (net zoals van een fiets af stappen) ik ga er gewoon doorheen XD.


    tegen je knieën moet je dit eten:


    In dbz heelt dit echt alles. Ledematen aan de andere kant van de planeet, neem een senzu bean en alles is weer goed xd
    Echt, dit zijn magische bonen en zouden ontzettend praktisch zijn, vooral medisch gezien echt een doorbraak :P

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 23:52 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dat zijn bonen van Sjaak en de bonenstaak.. :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Dat zijn bonen van Sjaak en de bonenstaak.. :'D


    Dat moet het zijn!
    Er is geen andere mogelijkheid dan dat het is. :P
    Sjaak met zijn magische bonen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Dat moet het zijn!
    Er is geen andere mogelijkheid dan dat het is. :P
    Sjaak met zijn magische bonen xd

    Yeah dus plant ze maar gauw in de tuin en beklim de bonenstaak en ga op zoek naar het gouden ei :'D
    Kijk uit voor rondlopende reuzen tho..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh geef mij ook maar wat Sjaak de bonenstaak bonen dan. :'D Maar eh, groeit er dan geen huge bonenstaak in m'n buik? D:
    En Kevin, Houki Boshi is een ending van Bleach, geen anime. XD
    Nouu gewichten zijn niet leuk, arme Syll. ;c Ik ga mee naar een masseuse. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    (...)
    Yeah dus plant ze maar gauw in de tuin en beklim de bonenstaak en ga op zoek naar het gouden ei :'D
    Kijk uit voor rondlopende reuzen tho..


    Moet ik eerst de bonen wel hebben. :P
    Maar ik ga opzoek naar ze.

    Maar wordt tijd dat ik even weer eens ga verder met uitdenken en schrijven :)
    Ben benieuwd of het mij nog lukt na wat episodes van die anime, dbz xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Yeah dus plant ze maar gauw in de tuin en beklim de bonenstaak en ga op zoek naar het gouden ei :'D
    Kijk uit voor rondlopende reuzen tho..


    Is het erg dat ik dit Kevin in chibi stijl nu allemaal zie doen en de reuzen in Shingeki Titans zijn veranderd?
    Mijn fantasie is messed up. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    Oh geef mij ook maar wat Sjaak de bonenstaak bonen dan. :'D Maar eh, groeit er dan geen huge bonenstaak in m'n buik? D:
    En Kevin, Houki Boshi is een ending van Bleach, geen anime. XD
    Nouu gewichten zijn niet leuk, arme Syll. ;c Ik ga mee naar een masseuse. :')


    hmm die ken ik niet, maar ga ik opzoeken! :P
    Houki Boshi.

    Klinkt wel goed dat nummer. :)
    Goede zangeres, ik mag die stem wel.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 0:03 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Moet ik eerst de bonen wel hebben. :P
    Maar ik ga opzoek naar ze.

    Maar wordt tijd dat ik even weer eens ga verder met uitdenken en schrijven :)
    Ben benieuwd of het mij nog lukt na wat episodes van die anime, dbz xd

    Succes! 9 van de 10 keer als ik na zo iets gedaan te hebben ga schrijven komt er niks serieus meer uit..
    Tsubomi schreef:
    (...)

    Is het erg dat ik dit Kevin in chibi stijl nu allemaal zie doen en de reuzen in Shingeki Titans zijn veranderd?
    Mijn fantasie is messed up. :')

    Oh dat herken ik :'D..
    Je bent trouwens ook niet de enige die zulke dingen doet :'D.. Een vriend van mij ziet mijn jeugdverhalen ook zo vaak in chibistyle :'D.. Net zoals mijn domme opmerkingen :'d.
    1x zei iemand tegen mij; Je verhaard
    Waarop ik zei; Waarom de fck vaar ik? o-O (ik verstond het verkeerd ok D: )
    en ja toen kwamen we erop neer dat we mij in een chibi vorm in een papier gevouwen bootje varen met die zinnetje erboven :'D

    Of ik vertelde toen vroeger met Sint Maarten dat ik nooit mocht zingen :'D.. Mijn zus was altijd voor mij en zong, zij was klaar en ze kreeg snoep toen was ik aan de beurt! Ik deed niks en kreeg snoep.. Weetje hoe frustrerend dat werkt voor een klein kind? xd
    Toen mocht ik een keer zingen omdat ik boos werd want ze wilde me weer snoep geven voordat ik ook maar iets deed en toen wilde ik niet meer zingen :'D.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 0:05 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Succes! 9 van de 10 keer als ik na zo iets gedaan te hebben ga schrijven komt er niks serieus meer uit..


    Arigatou! :) Maar toch, ik blijf een groot voorstander van het idee dat zelfs in de aller slechtste anime's die serieus zijn geschreven nog altijd wel iets te vinden valt dat bruikbaar is. Zelfs bij een anime als dbz die bijna alles letterlijk fout doen, heb ik toch een paar leuke dingetjes gezien xd Dus dat blijft mij een beetje scherp houden, hoewel jij ook gelijk hebt, dat de kans nogal groot is dat er helemaal niets op papier komt en ik uiteindelijk ga slapen met een leeg fel papier op mijn bureau xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.