• Poof! Nummer 20 ;o!
    Ok meestal zet ik in deze regeltje ook iets leuks maar ik heb nu niks ok :'D..
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL



    Rechts boven: Guilty Crown
    Links boven: Tonari ni Kaibutsu-kun
    Rechts onder: Shin Sekai Yori
    Links onder: Nana

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 15:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ga Selector als eerste kijken na Nagi no Asukara! Het heeft Ru-chan en Tama! Kom op! ;o


    Jaa, Ru-chan en Tama. Goede gozers xd
    Ik weet nog goed dat Ru-chan van het blakon naar beneden sprong en toen aan de vlaggenmast bleef haken met zijn shirt en toen de hele dag daar bleef hangen xd En Tama, goede oude Tama die een keer met zijn fiets langs een politiewagen reed en probeerde hem in te halen, maar er vol tegenaan knalde xd
    Ja, geweldige gozers xd

    Lazet schreef:
    Uuugh ik ben ook zo benieuwd naar Steins Gate. Na Clannad(nog 2 eps^^) die maar kijken, en daarna pas After Story. Of ga je me dan voor eeuwig haten.. ;p?



    Jaaa :O
    After story is juist het beste deel van Clannad :P
    Dus jij gaat helemaal geen stein's gate kijken naar Clannad.
    Jij zit daarna nog lekker even vast aan afterstory.
    Kijk daarna maar stein's gate :P

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 23:20 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)


    Jaaa :O
    After story is juist het beste deel van Clannad :P
    Dus jij gaat helemaal geen stein's gate kijken naar Clannad.
    Jij zit daarna nog lekker even vast aan afterstory.
    Kijk daarna maar stein's gate :P

    Woef ;p
    Maar ik kan er niet zo tegen om heel veel drama achter elkaar te hebben, en ook omdat je zei van jaa je gaat sws janken enzo
    Ben nu wel een beetje toe aan iets grappigs haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Taka schreef:
    (...)
    Jaa, Ru-chan en Tama. Goede gozers xd
    Ik weet nog goed dat Ru-chan van het blakon naar beneden sprong en toen aan de vlaggenmast bleef haken met zijn shirt en toen de hele dag daar bleef hangen xd En Tama, goede oude Tama die een keer met zijn fiets langs een politiewagen reed en probeerde hem in te halen, maar er vol tegenaan knalde xd
    Ja, geweldige gozers xd

    Ru-chan en Tama zijn meisjes.. Ga weg met je gozers xd.
    Wacht the fck die uitleg waar de hel heb jij Ru-chan en Tama gezien XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lazet schreef:
    (...)
    Woef ;p
    Maar ik kan er niet zo tegen om heel veel drama achter elkaar te hebben, en ook omdat je zei van jaa je gaat sws janken enzo
    Ben nu wel een beetje toe aan iets grappigs haha


    Tja, maar zelfs als je even switch, je gaat janken.
    Daar kun je niet voor weglopen. :P
    Emotioneel breekt deze serie je helemaal op.
    Ze breken je hart, repareren het om het vervolgens opnieuw te kunnen breken xd
    Bij Key werken alleen maar sadisten xd

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ru-chan en Tama zijn meisjes.. Ga weg met je gozers xd.
    Wacht the fck die uitleg waar de hel heb jij Ru-chan en Tama gezien XD


    Ik heb de serie nog niet gezien.
    Waar de hel moet ik ze van kennnen? xd
    Als ik ze niet ken dan verzin ik vaak zelf een uitleg over ze xd
    Vond het zelf wel netjes gedaan :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha ik vind het wel mooi verzonnen van je, kon er wel om lachen (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Haha ik vind het wel mooi verzonnen van je, kon er wel om lachen (':


    Arigatou gozaimasu! :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ik heb de serie nog niet gezien.
    Waar de hel moet ik ze van kennnen? xd
    Als ik ze niet ken dan verzin ik vaak zelf een uitleg over ze xd
    Vond het zelf wel netjes gedaan :)

    Oh wauw.. XD.
    Ik dacht dat die namen ook toevallig ergens anders gebruikt werden :'D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Oh wauw.. XD.
    Ik dacht dat die namen ook toevallig ergens anders gebruikt werden :'D..


    Hahah xd Nee.
    Ik heb nog nooit van die namen gehoord in een anime.
    Maar ik vond het wel grappig om er een heel verhaal om te verzinnen.
    En tja, ik ben in een wat melige stemming :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik zag ergens iets over Romeo x Juliet staan en daar wil ik even op reageren. :Y)
    DIE ANIME IS ZO GOED SERIEUS _O_
    Hij is ondanks wat je door de naam verwacht helemaal niet cliché en Juliet is super badass en echt een geweldig personage. ^^ Echt een aanrader, alweer. :'D
    Voor de rest was Syll's uitleg over Kagepro top en daar heb ik niks op aan te vullen ;p.

    Mary's oma is inderdaad Medusa. En Medusa is ook degene die je steeds in de anime in het verhaaltje aan het einde ziet. Dat van haar twee krachten klopt ook. Wat ik alleen nu zelf nog niet snap is hoe dat nou met Takane en Haruka is gegaan... Wie zit in de daze, wie is dood, wie heeft een kracht gekregen, is Haruka nog ergens, is Haruka Konoha of zijn het andere personen en is Takane's lichaam nog ergens? Ugh, so many questions...

    En nu ga ik slapen. (cat)
    Ik was er vandaag al amper, maar verwacht mij de komende dagen ook maar niet al te veel, ik moet echt alleen maar werken. :/

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 0:31 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Slaap lekker en veel succes met je werk ):!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    @Dirkje Romeo x Jutiet heb ik ook gezien inderdaad een goeie serie (:


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik ben nu bezig met die ellenlange uitleg van KagePro op Tumblr, met die uitleg bij de liedjes enzo. Ben pas bij liedje 4, maar ze zijn ook zo leuk ^^ En door die uitleg wordt het echt mooi duidelijk gemaakt, echt fijn!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Aaaaahhh kijk wat ik vandaag binnen heb gekregen ^^!


    Hij's zoveel kleiner dan ik had verwacht haha
    Krijg hem alleen niet rechtop sorry ;p

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 16:28 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Jaloers^^


    Vampire + Servant = Servamp

    Haha
    Ik had 'm gevonden op marktplaats, verbaasde me echt! Voor maar 2 euro ;o


    I solemnly swear that I am up to no good.