• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Je gaat bij de dokter langs om te checken of dit mogelijk is, maar eerst komt er nog een algemene controle om te zien of je nog gezond bent en zo. De volgende dag word je opgebeld door de dokter; je moet onmiddellijk komen. "Helaas," zegt de dokter eenmaal aangekomen met een ernstig gezicht, "lijd je aan [zelfverzonnen gevaarlijke ziekte] en heb je nog maar één dag te leven." Dus ja, dan kun je moeilijk een jaar lang je adem inhouden natuurlijk.

    Ik wil niet meer zo'n verschrikkelijke buikpijn hebben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Ik wil niet meer zo'n verschrikkelijke buikpijn hebben.


    Een verschrikkelijke insectenplaag is voortgekomen uit de schadelijke afvalresten van fabrieken. Deze monsters willen maar één ding: hun eitjes in menselijke buiken leggen zodat nageslacht geboren kan worden. Elk mens wordt getroffen en heeft last van een constante buikpijn.

    Ik wil een geldstruik.


    ...

    Je krijgt een geldstruik. Nee, je krijgt een heel bos aan geldbomen en geldstruiken. Miljarden euro's groeien aan je bomen, en je staat net op het punt het allemaal te plukken.

    En dan breekt de zombieapocalypse uit en is geld niets meer waard. <3

    Ik wil weer op vakantie. D:


    ars moriendi

    Schweinsteiger schreef:
    Je krijgt een geldstruik. Nee, je krijgt een heel bos aan geldbomen en geldstruiken. Miljarden euro's groeien aan je bomen, en je staat net op het punt het allemaal te plukken.

    En dan breekt de zombieapocalypse uit en is geld niets meer waard. <3

    Ik wil weer op vakantie. D:


    De vakantie wilt op jou.

    Ik wil meer geldd


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Je krijgt geld, maar alles wordt meteen opgegeten door een vleesetende plant. Helaas xd

    Ik wil naar Duitsland

    Duitsland bestaat niet, maar werd verzonnen tijdens 1 april. Helaas geloven nog heel veel mensen dat Duitsland een echt land is.

    Ik wil mijn plectrum terugvinden, want ik ben hem alwéér kwijt. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Plectrums worden door Patrick Stump verboden omdat hij de zijne ook steeds kwijt is. En natuurlijk, vanwege zijn schattigheid komt niemand in opstand tegen hem.

    Ik wil dat het 21 augustus is want ik wil naar het Of Mice & Men concert :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    20 augustus vergaat de wereld omdat de Maya's eindelijk een keer een goede voorspelling hebben gedaan.

    Ik wil mijn lied afmaken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je lied maakt jouw af.

    Ik wil dat mijn werk allemaal in 1 x klaar is.


    ars moriendi

    Jammer dan, jouw baas vind je niet zo leuk en sluit je op in een of ander kantoor waar je al zijn werk moet doen, wat steeds maar meer word doordat hij niets uitvoert.

    Ik wil een Nicki Minaj kont hebben. (VOOR EEN DAG OKE x'D)


    wat was dit ookalweer

    Je krijgt hem, maar dan kom ik aan met een naald en prik hem lek :3.

    Ik wil een bueno :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Er wordt een wet ingesteld dat bueno's alléén maar door kinderen gegeten mogen worden.

    Ik wil een bak koud water!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Je krijgt de bak koud water en drinkt eruit. Helaas woon je in Sovjet-Rusland, en in Sovjet-Rusland, grote bak koud water drinkt JOU!

    Ik een reep chocola. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De reep chocola eet jou op.

    Ik wil een nieuwe phone :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik heb zien in kaas met 1D