• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Je word geraakt door de bliksem en je haar is een grote pluizenbol.

    Ik wil One Direction ontmoeten.

    Schuld schreef:
    Ik wil One Direction ontmoeten.


    One Direction krijgt plotseling een fobie voor alles dat vrouwelijk is. Ze willen je niet ontmoeten.

    Ik wil met mijn laptop trouwen


    ...

    Iemand gooit een glas water over je laptop heen. De schade is zo groot, dat hij overlijdt aan zijn verwondingen.

    Ik wil dat de Belgen en de Nederlanders vanavond op magische wijze doorgaan naar de halve finale.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Anthroopos schreef:

    Ik wil met mijn laptop trouwen


    Je bent al getrouwd Svanus. Met P, weet je nog?


    Ik wil dat de Belgen en de Nederlanders vanavond op magische wijze doorgaan naar de halve finale.


    Wesley Sneijder, Klaas-Jan Huntelaar, Memphis, Wijnaldum, DePay, Van Persie en Robben krijgen de pest en besmetten het Belgische voetbalteam waarna zij de rest van het Nederlandse team besmetten. Boem weg wedstrijd.

    Ik wil geen jeuk aan mijn oog hebben.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 19:29 ]


    Someday, I am going to put a sword trough your eye and out the back of your skull.

    Briongloid schreef:
    (...)
    Je bent al getrouwd Svanus. Met P, weet je nog?


    Hahaha, je hebt gelijk (':

    Ik wil geen jeuk aan mijn oog hebben.

    Er wordt een besmettelijke ziekte in je oog ontdekt, waardoor je direct nog maar één oog hebt. Het goede nieuws is dat je de rest van je leven met een ooglapje mag rondlopen als een piraat :Y)

    Ik wil eeuwige zonneschijn

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 17:01 ]


    ...

    Anthroopos schreef:
    (...)
    Er wordt een besmettelijke ziekte in je oog ontdekt, waardoor je direct nog maar één oog hebt. Het goede nieuws is dat je de rest van je leven met een ooglapje mag rondlopen als een piraat :Y)

    Ik wil eeuwige zonneschijn


    Alliens hebben de zon geblust.

    Ik wil Naill Horan ontvoeren.


    Narnia taught that we must all grow up & leave our childhood behind but must never forget it.

    Caelestism schreef:
    (...)

    Alliens hebben de zon geblust.

    Ik wil Niall Horan ontvoeren.


    Niall ontploft van de overvloed eten die hij heeft gegeten (;

    Ik wil nu vakantiee


    Someday, I am going to put a sword trough your eye and out the back of your skull.

    De wereld wordt overgenomen door panda's en zij besluiten dat vakanties wereldwijd worden afgeschaft.

    Ik wil een koekje.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    De wereld wordt overgenomen door panda's en zij besluiten dat vakanties wereldwijd worden afgeschaft.

    Ik wil een koekje.


    Koekiemonster brengt je een bezoekje en eet spontaan al je koekjes op. En alle koekjes de er bestaan.

    Ik wil goed zijn in wiskunde.


    Someday, I am going to put a sword trough your eye and out the back of your skull.

    Briongloid schreef:
    (...)

    Koekiemonster brengt je een bezoekje en eet spontaan al je koekjes op. En alle koekjes de er bestaan.

    Ik wil goed zijn in wiskunde.


    Meneer Albert Einstein wordt opgewekt uit de dood, en beslist dat Wiskunde nog ingewikkelder zal worden, waarcvoor hij iemand die slecht in Wiskunde is nodig heeft om uit te testen hoe ze erop reageren. Zodra je de rekensommen ziet, val je bewusteloos. Als je wakker word kan je alleeb nog maar letters voorje zien en geen cijfers meer lezen. Je kan dus nooitmeer goed worden in Wiskunde.


    Ik wil niet ziek zijn.


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Omdat je ziek bent is je weerstand laag. Je hebt je laatst opgegeven voor een test van een nieuwe bacterie omdat je er veel geld voor kreeg. Wat je niet weet is dat je door deze bacterie, als je weerstand niet goed genoeg is, de rest van je leven ziek bent. Oeps.


    Ik wil dat toetsweek voorbij is


    Spinning around, I'm weightless.

    Aethelthryth schreef:
    (...)
    Ik wil niet ziek zijn.


    Het enige medicijn voor jouw ziekte is een zekere Sven. Helaas woont hij ver uit jouw buurt. Je zal ziek blijven totdat hij op bezoek komt. And I hope soon, my love

    Ik wil dat seizoen 4 van AHS te bekijken is.


    ...

    Hecuba schreef:
    Ik wil dat toetsweek voorbij is


    Ik heb eentje dubbel gedaan, haha. Deze dan maar:

    De scholen komen tot het briljante kuch inzicht dat school alleen nog maar moet bestaan uit toetsweken.

    Zelfde wens (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 23:49 ]


    ...

    you bitch.

    de makers wissen per ongeluk het hele seizoen, krijgen ruzie en AHS verdwijnt voorgoed.

    Ik wil dat jan hier is.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    you bitch.


    Door deze grove belediging is de psychopaat in mij naar boven gekomen en zorg ik voor een bloederig einde voor Jan.

    Ik wil een schommelbed


    ...