• Hello everyone!

    Ik had een leuk ideetje, en dat zou ik graag met jullie willen delen.

    Om te beginnen:
    Hier moet je NIET serieus zijn. Dat is verboden.

    Je mag alles bedenken wat je wilt.

    Ik ga het uitleggen.


    Iemand begint met een wens, bijvoorbeeld:
    'Ik wil naar een concert van 5SOS.'

    Dan moet de volgende persoon iets zeggen schrijven wat datgene wat de andere persoon wilt doen, verhinderd, bijvoorbeeld:
    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    Of whatever, maar niet zoiets standaards, zoals 'De kaarten zijn uitverkocht.'

    Als diegene 'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.' heeft gezegd, moet diegene ook zelf een wens opstellen.
    Het ziet er dan als volgt uit:


    Ik wil naar een concert van 5SOS

    'Luke Hemmings valt in het water en word door een zeemeermin opgegeten.'

    ~

    Ik wil naar Bali.

    Bali wordt door een eenhoorn ontvoerd en verdwijnt naar regenboogland

    ~

    Ik wil een rode skittle.

    Enzovoorts, enzovoorts. Ik denk dat jullie het inmiddels al begrijpen.

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 14:43 ]


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Je boog wordt vervloekt en je kunt alleen jezelf en/of je dierbaren vermoorden.

    Ik wil naar Zweinstein


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    Ik wil naar Zweinstein


    Voldemort herrijst uit de dood en laat Zweinstein veranderen in as. Dan richt hij daar het Hotel van het Kwaad op.

    Ik wil een wortel onesie


    ...

    Anthroopos schreef:
    (...)

    Voldemort herrijst uit de dood en laat Zweinstein veranderen in as. Dan richt hij daar het Hotel van het Kwaad op.

    Ik wil een wortel onesie


    Je besluit omdat je het koud hebt met je wortel onesie je konijnen te voeren, maar, whoops, ze vinden jou er lekkerder dan het eten uitzien en eten jou op.

    Ik wil niet verbrand zijn.


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Een fee verschijnt uit het niets en tovert een tweede zon die je de hele dag stalkt, waardoor het vrijwel onmogelijk is om je ervoor te verbergen.

    GrowStronger schreef:
    Een fee verschijnt uit het niets en tovert een tweede zon die je de hele dag stalkt, waardoor het vrijwel onmogelijk is om je ervoor te verbergen.



    Je vergeet je eigen wens


    May StarClan light your path.

    Ik geef wel een wens ^^

    Ik wil inspiratie voor een story


    Let's find some beautiful place to get lost

    Dat is jammer want je inspiratie heeft pootjes gekregen.
    Ik wil een ijsje.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 17:58 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Auryon schreef:
    Ik wil een ijsje.


    Door deze kleine hittegolf is al het ijs gesmolten. Je kunt alleen maar milkshakes krijgen.

    Ik wil dat het gaat regenen


    ...

    Anthroopos schreef:
    (...)

    Door deze kleine hittegolf is al het ijs gesmolten. Je kunt alleen maar milkshakes krijgen.

    Ik wil dat het gaat regenen


    De weergoden zijn tevreden vandaag. Ze willen geen moeite doen om wolken te produceren.

    Ik wil een nieuw jurkje.


    Let's find some beautiful place to get lost

    Er wordt plotseling een nieuwe wet ingevoerd waardoor jurkjes verboden worden. Alle jurkjes worden uit de winkels gehaald en in beslag genomen. Het is dus niet meer mogelijk om een nieuw jurkje te kopen.

    Ik wil ehm...
    Een high-five van Louis van Gaal XD

    Louis is overgereden door de coach van Costa Rica die nu ranja maakt van zijn bloed.

    Ik wil zoenen met Liam Payne (cat)


    wat was dit ookalweer

    Liam Payne wordt plotseling verdacht van moord en als straf wordt zijn tong afgehakt.

    Ik wil een glas cola drinken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De cola heeft al een tijdje gestaan en al het prik is eruit. Ook is hij superwarm en niet meer lekker.

    Ik wil heel veel inspiratie voor mijn story


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik wil heel veel inspiratie voor mijn story


    Inspiratie is als een vlinder en deze vlinder vliegt weg. Je inspiratie is weg.

    Ik wil een zwembad in mijn tuin


    Let's find some beautiful place to get lost

    Een hele groep mieren vallen je huis binnen en staken voor het zwembad met bordjes, ze willen het gras houden, en als er een zwembad komt vuren ze scherpe grassprieten op je af.

    Ik wil een aap als huisdier.


    I wanna be a wizard!