• YESH. FIENALLIEE.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zie Aline echt als een schattig meisje, die echt niks van het 'duister' wil mee maken. Ahaha cute <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha, het klinkt grappig.



    Ik heb hem niet gekusssst. Alleen maar twee keer heel lichtjes op zijn mond.(joehoe)
    Dit doe ik nu al 11 dagen, ook al waren 9 dagen daarvan vakantie. Langleve de staking.


    Haha Aniek toch :') Ik zit zeg maar in een groepje hechte vrienden van twee vriendinnen en mijn vriendin vindt de vriend van mijn crush leuk. De andere vriend van mijn crush begint mijn andere vriendin leuk te vinden :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha, het klinkt grappig.



    Ik heb hem niet gekusssst. Alleen maar twee keer heel lichtjes op zijn mond.(joehoe)
    Dit doe ik nu al 11 dagen, ook al waren 9 dagen daarvan vakantie. Langleve de staking.

    Hehe GOED ZO. We staken samen. ^^ Ik 8 dagen niet, tot nu toe. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Author schreef:
    (...)


    Hahahaha.

    Vandaag in de pauze zei mijn vriendin zo opeens: Demi, waarom heb je tegen ons gelogen? Zo heel dramatisch en alles. Ik zo van whuuuuuttt? Je had mijn gezicht moeten zien :'D. Bleek het om de hoeveelheid graden dat het zaterdag was, oftewel, ze maakte een grapje ;p

    Hahaha. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    Ik zie Aline echt als een schattig meisje, die echt niks van het 'duister' wil mee maken. Ahaha cute <3


    Omg hahahahaha. Ik ben niet schattig, maar ik wil indd niks met duister tr maken hebbrn.
    Check je snap.

    Caverne schreef:
    Hij gaat me nu wel bijles geven. Oh jezus. Ik ben trouwens heel blij dat hij normaal tegen me doet :')

    Moooi. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lipstein schreef:
    (...)

    Omg hahahahaha. Ik ben niet schattig, maar ik wil indd niks met duister tr maken hebbrn.
    Check je snap.


    Mijn icon heeft niks met duister te maken. D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Moooi. c:


    Ik ben echt opgelucht. Hij wist het echt allang.. Ben ik zo doorzichtig? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb vandaag gezien met wie ik volgend jaar naar frankrijk ga. Rotkinderen D: vier dsgen bij elkaar :(

    Eten <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lipstein schreef:
    Ik heb vandaag gezien met wie ik volgend jaar naar frankrijk ga. Rotkinderen D: vier dsgen bij elkaar :(


    Awh nee, komt wel goed schaatt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mirriemir schreef:
    (...)

    Mijn icon heeft niks met duister te maken. D:


    Jawel xd Ze heeft zwarte lippen en kijkt griezelig :')

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Hehe GOED ZO. We staken samen. ^^ Ik 8 dagen niet, tot nu toe. ^^

    Telt een kus op de mond echt? Want hij zegt mij helaas zo hoi en doei. En ik ga niet mijn hoofd wegdraaien. Dat is te zielig. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Caverne schreef:
    (...)

    Awh nee, komt wel goed schaatt.


    I don't like them at all. Eentje kan zo alles voor me verzieken.

    Lipstein schreef:
    Ik heb vandaag gezien met wie ik volgend jaar naar frankrijk ga. Rotkinderen D: vier dsgen bij elkaar :(

    Neeee. Probeer te ruilen?
    Ga je in een groepje? Of ga je gewoon met de hele klas of hoe zit dat? Waar staat dsgen voor?

    SORRY VOOR MIJN VRAAGJES :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."