• YESH. FIENALLIEE.


    That is a perfect copy of reality.

    Mirriemir schreef:
    Eten <3

    Eet smakelijk!<3 Ik eet altijd pas later dan 7 uur, jullie?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lipstein schreef:
    (...)

    Omg hahahahaha. Ik ben niet schattig, maar ik wil indd niks met duister tr maken hebbrn.
    Check je snap.
    Je bent super super schattig <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wij gaan proberen een leraar over te halen en ons naar New York op uitwisseling te laten gaan :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caverne schreef:
    Wij gaan proberen een leraar over te halen en ons naar New York op uitwisseling te laten gaan :Y)


    Good luck with that. :'D. Zal er niet teveel op hopen, scholen zijn kut :').

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 17:42 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Memoria schreef:
    (...)
    Eet smakelijk!<3 Ik eet altijd pas later dan 7 uur, jullie?


    Wij ongeveer kwart over 5 :3

    Memoria schreef:
    (...)
    Neeee. Probeer te ruilen?
    Ga je in een groepje? Of ga je gewoon met de hele klas of hoe zit dat? Waar staat dsgen voor?

    SORRY VOOR MIJN VRAAGJES :c


    We gaan met de hele klas dus ik kan niet ruilen :c dsgen is dagen xd
    Het is om ons frans te verbeteren en zo.

    Mirriemir schreef:
    Na hele lange tijd heb ik net weer met M. -die knappe gozer waarvan iedereen van hier uit de whatsappgroep een foto op haar mobiel heeft- gepraat. ^^

    Hij blijft sexy.


    Hé, denk aan knappe Rick-Jan.


    Reality's overrated.

    Author schreef:
    (...)

    Good luck with that. :'D. Zal er niet teveel op hopen, scholen zijn kut :').


    Het gaat lukken hoor, hij vindt ons wel aardig, hopelijk :') Ik zou het zo gaaf vinden..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caverne schreef:
    (...)

    Het gaat lukken hoor, hij vindt ons wel aardig, hopelijk :') Ik zou het zo gaaf vinden..


    Hm, je weet toch dat je daar vaak ook toestemming van de directie nodig hebt? Niet om je hoop te bederven, maar ik zeg het alvast. En ja, scholen zijn nu eenmaal kut, vooral wat reizen betreft. Naar New York reizen is namelijk ontiegelijk duur :').


    That is a perfect copy of reality.

    Waarom zoen/kus-staken jullie? O.o


    Reality's overrated.

    Oase schreef:
    Waarom zoen/kus-staken jullie? O.o


    Zou jij niet kunnen, zeker?
    Kidding <3

    Author schreef:
    (...)

    Hm, je weet toch dat je daar vaak ook toestemming van de directie nodig hebt? Niet om je hoop te bederven, maar ik zeg het alvast. En ja, scholen zijn nu eenmaal kut, vooral wat reizen betreft. Naar New York reizen is namelijk ontiegelijk duur :').


    Onze Nederlandse leraar heeft ons erover verteld en de vorige keer ging niet door omdat de leerlingen niet in een gastgezin wilden verblijven.. Sukkels. We zijn soort van de lievelingetjes van de school.. Iedereen die dit doet tenminste :') De rector kijkt me altijd aan met een glimlach terwijl ik hem niet ken, lol.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lipstein schreef:
    (...)

    Zou jij niet kunnen, zeker?
    Kidding <3


    Euhm, nope.
    Hoezo denk je dat, ik voel me beledigd. (kitty)


    Reality's overrated.

    ----> :9~

    Mir kent knappe jongens.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Helloooooooooooooo.


    Danmarks Dynamite.