• YESH. FIENALLIEE.


    That is a perfect copy of reality.

    Oase schreef:
    (...)

    Euhm, nope.
    Hoezo denk je dat, ik voel me beledigd. (kitty)

    Omdat we te snel gaaaaan. Volgens Mir en mij dan.
    Ik wil gewoon geen tong in mijn mond, zeker niet als je kijkt naar hoe lang we samen zijn. Ik wil gewoon een knuffel en soms een klein kusje.:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oase schreef:
    (...)

    Euhm, nope.
    Hoezo denk je dat, ik voel me beledigd. (kitty)


    Because you are the opperperv :p

    Lipstein schreef:
    (...)

    Wij ongeveer kwart over 5 :3

    Dan ben ik thuis van school. Maar ik heb altijd honger, dus best slim. Maar mijn moeder komt dan pas thuis en we eten altijd samen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Omdat we te snel gaaaaan. Volgens Mir en mij dan.
    Ik wil gewoon geen tong in mijn mond, zeker niet als je kijkt naar hoe lang we samen zijn. Ik wil gewoon een knuffel en soms een klein kusje.:'D


    (Y) In speekdel zitten iets van 200 bacterien.

    Mijn vriendin had al drie maanden iets en toen moest ze van een klasgenoot pinkyzweren dat ze ging tongen met hem. IK LAG IN EEN DEUK AHAHAH


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Geeen helloooooooo?


    Danmarks Dynamite.

    Lipstein schreef:
    (...)

    (Y) In speekdel zitten iets van 200 bacterien.

    Ik vind het niet goor en ik vind het ook echt niet erg, maar ik wil gewoon niet te snel gaan. Ook al is dat nu een beetje laat om te zeggen.(bat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wilkinson schreef:
    Geeen helloooooooo?

    Ik zag je vorige hello niet.;c

    HELLLLO


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yaaaaaaay. c:


    Danmarks Dynamite.

    HELLO GABSIEEEE


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haaaaaai Marie en nog Aniekie!


    Danmarks Dynamite.

    Caverne schreef:
    Mijn vriendin had al drie maanden iets en toen moest ze van een klasgenoot pinkyzweren dat ze ging tongen met hem. IK LAG IN EEN DEUK AHAHAH

    Hadden ze het nog niet gedaan?
    Het is best raar om het tegen iemand te zeggen, maar wij zitten tussen mond en tong in. Dus half. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Dan ben ik thuis van school. Maar ik heb altijd honger, dus best slim. Maar mijn moeder komt dan pas thuis en we eten altijd samen.


    Oh zo. Wij eten vaak samen tenzijbiemand eerder weg moetvom te sporten of zo.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik vind het niet goor en ik vind het ook echt niet erg, maar ik wil gewoon niet te snel gaan. Ook al is dat nu een beetje laat om te zeggen.(bat)


    Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik uit een ander zijn flesje durfde te drinken. Ik denk dat ik het nu wel aan zou kunnen xd

    Lipstein schreef:
    (...)

    Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik uit een ander zijn flesje durfde te drinken. Ik denk dat ik het nu wel aan zou kunnen xd

    Dat doe ik nog steeds niet, ik 'giet' het dan altijd in mijn mond. Maar ja, met hem deel ik toch al genoeg speeksel uit. IEWL AHAHAHA


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."