• Zoals de titel al zegt: Wat moet je doen als je ongesteld bent op kamp? Want ik ga meestal naar kampen waar je elke dag een meer in gaat enzo. Moet je dan tampons nemen? En hoe werkt dat? (zelf maak ik gebruik van maandverband namelijk...
    Ik ben sinds kerst ongeveer ongesteld, dus ik ben hier best nieuw in en zo:$


    Peertjes zijn cool :3

    Gebruik nooit maandverband als je gaat zwemmen. Dat ding vult zich helemaal met water en uiteindelijk ga je de bloedvlekken gewoon zien. Je zou een tampon kunnen gebruiken, maar oefen van tevoren eventjes hoe je die op de juiste manier inbrengt, dan kun je tevens ook aan het gevoel wennen. Ik raad je overigens ook aan om af en toe te controleren of je -je tampon moet verwisselen, want een lek tijdens het zwemmen vind niemand plezierig.
    Ikzelf slik de anticonceptiepil en slik gewoon eenmalig door als ik op vakantie ga zwemmen, zodat ik mijn menstruatie als het ware oversla.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 12:55 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het is inderdaad handig om tampons mee te nemen. Op de verpakking staat precies hoe je dat moet gebruiken (:


    Treat people with kindness

    Videnda schreef:
    Gebruik nooit maandverband als je gaat zwemmen. Dat ding vult zich helemaal met water en uiteindelijk ga je de bloedvlekken gewoon zien. Je zou een tampon kunnen gebruiken, maar oefen van tevoren eventjes hoe je die op de juiste manier inbrengt, dan kun je tevens ook aan het gevoel wennen. Ik raad je overigens ook aan om af en toe te controleren of je -je tampon moet verwisselen, want een lek tijdens het zwemmen vind niemand plezierig.
    Ikzelf slik de anticonceptiepil en slik gewoon eenmalig door als ik op vakantie ga zwemmen, zodat ik mijn menstruatie als het ware oversla.


    Precies dit haha (:


    Treat people with kindness