• Zoals de titel al zegt: Wat moet je doen als je ongesteld bent op kamp? Want ik ga meestal naar kampen waar je elke dag een meer in gaat enzo. Moet je dan tampons nemen? En hoe werkt dat? (zelf maak ik gebruik van maandverband namelijk...
    Ik ben sinds kerst ongeveer ongesteld, dus ik ben hier best nieuw in en zo:$


    Peertjes zijn cool :3

    Uitstelpillen! :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    LoveLost schreef:
    (...)


    omdat mijn menstruatie vrij zwaar is, gebruik ik twee onderbroeken, maandverband en een super tampon. maar ik heb ook meestal de pech om door te lekken.
    als je een inlegkruisje hebt, hoef je geen twee onderbroeken te dragen. het is puur om direct doorlekken te voorkomen en dat je niet ziet dat je maandverband in hebt


    Ik gebruik meestal ook én maandverband én een tampon, omdat ik anders echt doorlek. Héél soms ook wel eens 2 onderbroeken ja.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hashirama schreef:
    Uitstelpillen! :D.

    Lol, dit is wel het allerfijnste als het werkt, maar daar zou ik nou niet meteen mee beginnen :p

    Haha, dit is misschien een zeer vreemde tip, maar als je een tampon gebruikt moet je hem ver genoeg doen :a Té ver kan niet, maar als je hem niet ver genoeg doet is dat alles behalve prettig.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 17:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Lol, dit is wel het allerfijnste als het werkt, maar daar zou ik nou niet meteen mee beginnen :p

    Haha, dit is misschien een zeer vreemde tip, maar als je een tampon gebruikt moet je hem ver genoeg doen :a Té ver kan niet, maar als je hem niet ver genoeg doet is dat alles behalve prettig.


    Inderdaad zo ver mogelijk inbrengen, dan zit hij goed ! Is echt irritant als je dat niet doet ;/

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 17:47 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)

    Inderdaad zo ver mogelijk inbrengen, dan zit hij goed ! Is echt irritant als je dat niet doet ;/


    maar soms zit een tampon gewoon niet. heb ik weleens last van


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    maar soms zit een tampon gewoon niet. heb ik weleens last van


    yup, wij vrouwen hebben toch wel echt een zwaar leven..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)

    yup, wij vrouwen hebben toch wel echt een zwaar leven..



    hahahahaha klopt wel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."